XXL Nutrition

Waarom hoesten van tren?

Ik heb een wel tip:

Ik ben er inmiddels achtergekomen dat wanneer je de tren ff apart met een slinnaald injecteerd, de kans op trenhoest minimaal wordt.

Met een 0.8x40mm naald is de kans dat je een paar bloedvaatjes aan gort steekt een stuk groter.

Ook de hoeveelheid vloeistof dat je injecteerd is van invloed. Zo heb ik eergisteren test prop + tren in n spuit gemengd. Slinnaaldje erop, en ik kreeg alsnog een dikke hoestaanval.

Nu heb ik de test prop in een andere spuit gedaan als de tren, slinnaaldje erop en nu totaal geen last. Ik heb de tren gewoon op een andere plek geinjecteerd.
weet je, als je een kleiner naaldje neemt moet je veel meer druk zetten en vindt die tren ook vrij stroperig van BD. Dan maar ff 5 min hoesten!! hehe heb er ook altijd last van.

Wat ik doe? Is meteen een peuk op steken, klinkt maf maar werkt bij mij wel ! :cool:

Ik weet niet welke je neemt trouwens maar bij de enanthate is de kans op trenhoest wel een stuk kleiner merk ik zelf..

Ik weet niet welke je neemt trouwens maar bij de enanthate is de kans op trenhoest wel een stuk kleiner merk ik zelf..

Klopt. Ik heb de Tren-hoest bij Test prop gehad, de Tren e had ik geen problemen mee. Ik besloot de Test prop in de schouders te gooien; minder bloedvaatjes dan m'n kont. Dus minder kans op hoest.

Klopt. Ik heb de trenbolone-hoest bij Test prop gehad, de Tren e had ik geen problemen mee. Ik besloot de Test prop in de schouders te gooien; minder bloedvaatjes dan m'n kont. Dus minder kans op hoest.

yep doe ik ook altijd met trenA...in kont/benen is het bijna elke keer raak met tren hoest, hoe goed ik ook aspireer/injecteer...schouder geeft stuk minder probs

Klopt. Ik heb de trenbolone-hoest bij Test prop gehad, de Tren e had ik geen problemen mee. Ik besloot de Test prop in de schouders te gooien; minder bloedvaatjes dan m'n kont. Dus minder kans op hoest.

We noemen het hier tren hoest maar is eigenlijk een chemical hoest. dus chemicalien die te snel in je bloed komen. de aard van de stof bepaald de mate van hoesten.

Ja okay maar als we het Chemical-hoest noemen lijkt het net alsof we een bepaalde member uitkotsen en da's ook weer nie zo :D

'Tren-hoest' is okay, dan weet iedereen meteen waar we het over hebben.

om heel eerlijk te zijn denk ik dat de trenbolone hoest toch via een andere werking werkt dan bv testProp...zelf nog nooit zon hevige hoest gehad als trenA, maar je kan bij testP soms wel de "smaak proefen" en daarbij soms klein kuchje....denk daarom idaad, zoals hardgainers zegt, dat veel hoesten een chemical-hoest is, maar tren doet er nog een schepje bovenop.

- trenbolone hoest schijnt door het volgende te komen:
tren fat-burning eigenschappen komt door een snelle verhoging van IGF en Prostalandines.
Prostaglandines worden gemaakt via 2 wegen (cyclooxygenase en lipoxygenase). Tijdens cyclooxygenase wordt een stof leukotrienes gemaakt die voor een vernauwing van de luchtwegen zorgt, het zorgt ook dat er een zeer snelle metabolisme van prostaglandines die uitgezet worden door de bronchien. Dit heeft als gevolg dat je heel gevoelig bent op de plaats van uitzetting van die shit...dus irritatie -> hoesten

Terug
Naar boven