erwinvdberg
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 114kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...
...ik kan dat zeggen, als roker...want ik weet wat roken is...jij niet
)Ik rook zelf niet meer...
Maar bespaar rokers aub deze onzin!!!
Ik kan hier niet tegen, die hippe losers die opeens met een wijzend vingertje iedereen moeten vervelen met die antirokers onzin.
Laat iedereen een beetje genieten van hun zonde en verkoop zelf je auto als je minder schadelijk bezig wil zijn voor het millieu!!!
Red het millieu en begin bij jezelf!
(Mocht je geen auto hebben bespaar me dan die opmerking)

Omdat je stopt verdwijnt de gedane schade opeens zelda ?
Nee hoor, vroegtijdig dood ga je toch![]()
En ik kan voor mijzelf alleen maar zeggen dat hoe meer antirookcampagnes ik zie, hoe meer ik zin heb om te roken, hoe meer anti-snelheidscampagnes langs de weg, hoe meer ik snelheidsrecords wil vestigen, etc en ik ben lang niet de enige die tegendraads reageert op dat pusherig gedrag

Ja, als je voor je dertigste definitief stopt is er geen aantoonbare gezondheidsschade, was een tijd gelden de uitkomst van een zeer groot onderzoek onder vele duizende mensen.![]()

dat is die nicotine die nog niet uit je systeem is geflusht.. nog een maand volhouden & je bent er zeker vanaf..2 maanden gestopt nu ongeveer, heb wel mijn momenten dat ik echt trek heb, maar nog steeds gaat het goed![]()