AndroidHealthClinic

Waarom niet roken

Ik denk dat je beter kan vragen waarom wel roken?

• Topic Starter Topic Starter
kijk je bompa was een uitzondering ok.. Die heeft gewoon veel geluk gehad ..
De meeste die hun hele leven roken betalen al op veel vroegere leeftijd de tol..

Ik ga geen 10 pagina's reply's zitten lezen, en ik denk dat ik zlefs al eens gepost heb, but again...welk fabeltje is dat, dat rokers niet weten welke gevaren roken inhoud (ik ken ze heel goed), en als ik jou was zou ik ook geen kip meer eten, daar zit nl ook nicotine in;)...

Laat rokers gewoon met rust, dat jij hier komt verkondigen gaat echt niet meer rokers van hun verslaving afhelpen, integendeel: met je belachelijk reply's zou ik nog meer zoiets hebben van: wat weet hij nu, nog nooit een sigaret aangeraakt (wss), en dan zeggen dat iedereen maar beterstopt met roken:rolleyes:...ik kan dat zeggen, als roker...want ik weet wat roken is...jij niet;)

(btw, niks is persoonlijk bedoelt in deze post;))

ik heb btw ook nog gerookt.. niet lang echter ..
Rokers denken misschien ook eens beter aan andere mensen. Bv je familie, kinderen ( want zelf wil je niet dat je kind ligt te roken op 16 ), vrienden etc
Volksgezondheidsschade door passief roken
Ik stel voor dat je eens naar de afdeling toxicologie gaat..
Daar krijg je wel een ander idee van roken..

Nicotine is btw niet zo "schadelijk"; meer de teer, koolstofdioxide en andere giffen die je inademt

Ziekenhuis.nl - Filmpjes - Roken
goed educatief filmpje over roken..

* we leven al in zo een vervuilde wereld waarom zou je jezelf dan nog verder vergassen door een sigaret op te steken.

Het is slecht voor de gezondheid, slecht voor je huid, je stinkt uit je bek, je handen worden vies, je auto en je huis gaat stinken, het is duur, mensen waar je tegen praat vinden dat je uit je muil stinkt.

dat zijn ook wel stevige argumenten..

je vingers & tanden vergelen is er ook nog eentje..
slecht voor de potentie nog eentje ;)

Ik rook zelf niet meer...

Maar bespaar rokers aub deze onzin!!!
Ik kan hier niet tegen, die hippe losers die opeens met een wijzend vingertje iedereen moeten vervelen met die antirokers onzin.
Laat iedereen een beetje genieten van hun zonde en verkoop zelf je auto als je minder schadelijk bezig wil zijn voor het millieu!!!

Red het millieu en begin bij jezelf!

(Mocht je geen auto hebben bespaar me dan die opmerking)

Ik was weer eens te laat! Anders had dit antwoord je punten opgeleverd!

nnnndduuuuusszzzzzz,

mensen mensen, als je eigen leven zo oninteressant is dat je je met die van anderen moet bemoeien dan is het wel erg hoor, kun je beter gaan roken..
Ik rook al heel wat jaartjes en weet prima wat het met je doet. Ben er ook niet blij mee dat ik het doe maar ben tot nu toe eenmaal te zwak om er van af te blijven!
Omdat jij vroeger toevallig niet in de verleiding bent gekomen betekent niet dat je beter bent, dus niet zo ****in laaghartig doen over rokers bitte!

ik ben al 3 weken gestopt :)

de typische reactie van verslaafde rokers ;)

Vind het gewoon te makkelijk...
Als je jong bent ben je naief en je wilt ruig doen en dingen ontdekken. Toevallig zijn er een hoop mensen die te lang in zo'n ontdekkingsreis blijven steken. Zegt niks over ze als ze ouder zijn.

Ik ben er nu bijna 8 maanden vanaf godzijdank. Af en toe heb ik nog wel trek, maar dat valt in het niet bij de vele momenten dat ik blij ben niet te roken. :)

Ik heb inmiddels ook zo'n duizend euro uitgespaard en mijn levensverwachting is tien jaar langer, nog meer redenen nodig?

Omdat je stopt verdwijnt de gedane schade opeens zelda ?

Nee hoor, vroegtijdig dood ga je toch :p

En ik kan voor mijzelf alleen maar zeggen dat hoe meer antirookcampagnes ik zie, hoe meer ik zin heb om te roken, hoe meer anti-snelheidscampagnes langs de weg, hoe meer ik snelheidsrecords wil vestigen, etc en ik ben lang niet de enige die tegendraads reageert op dat pusherig gedrag

Het is ook erg slecht

maar als je 5 sigaretjes in een maand rookt(zoals ikzelf) dan maakt het volgens mij erg weinig uit.

Voor de slimmerikken onder ons,ja als ik dit 40 jaar blijf doen wel, maar gelukkig voor mezelf ben ik ook een slimmerik;)

Soms is roken gewoon fijn, om even schijt te hebben aan alles.

2 maanden gestopt nu ongeveer, heb wel mijn momenten dat ik echt trek heb, maar nog steeds gaat het goed :)

Omdat je stopt verdwijnt de gedane schade opeens zelda ?

Nee hoor, vroegtijdig dood ga je toch :p

En ik kan voor mijzelf alleen maar zeggen dat hoe meer antirookcampagnes ik zie, hoe meer ik zin heb om te roken, hoe meer anti-snelheidscampagnes langs de weg, hoe meer ik snelheidsrecords wil vestigen, etc en ik ben lang niet de enige die tegendraads reageert op dat pusherig gedrag

Ja, als je voor je dertigste definitief stopt is er geen aantoonbare gezondheidsschade, was een tijd gelden de uitkomst van een zeer groot onderzoek onder vele duizende mensen. :)

ik ben nu een 2tal maand gestopt met blowen en roken ... gewoon korte mete mee gemaakt... Int begin was ik wel wat prikkelbaar en kon ik moeilijk kretiek verdragen van iets of iemand ... maar tbeterde wel met de tijd ... de reden waarom ik gestopt ben? BB , meer zuurstof , meer opname van zuurstof = meer spieren ;-)

Ja, als je voor je dertigste definitief stopt is er geen aantoonbare gezondheidsschade, was een tijd gelden de uitkomst van een zeer groot onderzoek onder vele duizende mensen. :)

O cool, dan kan ik nog minstens 7.5 jaar zonder zorgen roken :D

2 maanden gestopt nu ongeveer, heb wel mijn momenten dat ik echt trek heb, maar nog steeds gaat het goed :)
dat is die nicotine die nog niet uit je systeem is geflusht.. nog een maand volhouden & je bent er zeker vanaf..
Je moet altijd onthouden dat als je stopt met roken je feitelijk ook afkickt van een drugs .. Je lichaam hunkert dus terug naar dat product...
volhouden dus

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven