Fuzzy Wuzzy
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik geef je hierin wel gelijk dat je gek/verbitterd word van die commentaren. Maar toch begrijp ik het moeilijk dat rokers reageren alsof ze een enorm onrecht wordt aangedaan terwijl ze zelf in de fout zijn.
Ik zelf zou zo niet reageren omdat ik zou weten/beseffen dat ik fout ben en daar maar naar moet levena ls ik zou willen roken (of iets anders). Dit is niet hetzelfde als je overal de les laten lezen, maar wel een beetje je verantwoordelijkheid opnemen.
groet
Kim
In openbare gelegenheden vind ik dat er gewoon gerookt moet kunnen worden desnoods d.m.v. gescheiden ruimtes. Ik snap zowieso niet waarom een roker fout is tegenover anderen aangezien je niet verplicht bent om in andermans rooklucht te zitten. Is dit op de werkvloer o.i.d. dan is een roker wel fout. Niet rokende collega's hebben dan geen keuze of ze wel of niet in de rook zitten. Dan moet je inderdaad als roker zijnde je verantwoordelijkheid nemen. Maar als je als roker niet meer zou mogen roken in b.v. de horeca zijn de mogelijkheden beperkt en levert dit frustratie op. Het resultaat daarvan is dat mensen er depressief van worden en het gevolg daar weer van is uiteraard......roken. Als het beleid en de commotie rondom roken weer net als 25 jaar geleden zou zijn, dan zouden er denk ik veel meer mensen stoppen. Dat roken slecht voor je is en wat het met je doet weet iedereen. Dus van al die campagnes e.d. tegen roken trekken rokers zich niets van aan. Maar mensen zijn graag eigenwijs. Zo is het nu eenmaal. Dus als je een roker z'n vrijheid geeft is de kans dat hij/zij uitzichzelf zou stoppen groter.

om dan nog maar te zwijgen over dat wijntje
?