AndroidHealthClinic

Waarom niet roken

@Venetian:

Als je 16 bent is roken gewoon iets uitproberen. In het hokje "stoer" wil ik het niet zetten maar eerder "volwassen" en welke 16jarige wilt dat nou niet een beetje zijn ;)

Wat betreft het 2e. Ben een beetje aan het k*tten met school, laatste paar weekjes enz.. komt toch wel wat stres bij kijken.

Verder ligt mondharmonika mij niet echt ;) en is mijn conditie (wel stukken minder als vroeger) maar nog steeds goed. Ik zie niet veel "nietrokende"leefttijds genoten 12 minuutjes 16km/h pakken op de loopband zonder daarna out te gaan.

Ik rook zelf niet, maar vind het prima als anderen dat wel doen. Alleen aan tafel tijdens het eten of in een restaurant ofzo vind ik het wel smerig. Al je eten smaakt dan naar rook.

• Topic Starter Topic Starter
roken placeer ik nu niet in het hokje volwassenen zin.
Op 16 jaar is dat volgens mij het hokje stoerdoenerij.. Mee doen met de groep.

Anywayz man ik kan je een bepaald geneesmiddel aanraden.. Op basis van kruiden. 'Fumexit'
Je hebt het in een mondspray of flesje. T'is max 10 E ( dus 2 pakjes sigaretten )
Nu kan je er nog iets aan doen é.. Als je tot een latere leeftijd blijft roken zal het des te moeilijker zin om ervan af te kicken.. ( de schade zal dan ook al veel groter zijn op je lichaam )

btw rokende pubers hebben geen idee hoeveel schade ze maken in hun groeiend lichaam met die rotzooi

Fumexit
Hyperibell

Laatst bewerkt:
Ok. Duidelijk. Topic sluiten.

trouwens wie wil er nu een mooi lijk nalaten?
ik wil dat m'n lichaam :o al halfverrot is voor ik sterf :p

Laatst bewerkt:
Stop met roken echt, ik heb een buurman die 1,5 pakje per dag rookt en die hoor ik s'nachts door de muur heen Hoesten !

ik zou heel veel argumenten tegen roken kunnen noemen en dergerlijke, maar ik doe het niet meer. Het heeft toch geen zin. De laatste tijd heb ik steeds meer de neiging om tegen mensen te zeggen '' prima joh '' omdat als je iemand wilt helpen, je vaak een reactie krijgt van '' ga toch weg, ik beslis over mezelf ''

Dus: prima joh lekker roken!;)

hoe zit het met gains en roken? roken = dramatisch minder gains? of kan het best zijn?
(niet afkomen met "wat zijn gains ten opzichte van je gezondheid", want dat heb ik niet gevraagt :p)

• Topic Starter Topic Starter
idd
de tabaksindustrie geeft geen snert om menselijk leven.
Het enigste waar die mee inzitten is hun klanten verslaafd houden aan hun kankerstokjes & dikke winsten opstrijken.

Everyone hold each other's hand & sing...
We are the world, we are the non smoking children ... etc

ik rook zelf niet ben niet van plan om te gaan roken :p
maar als zij zich er beter door voelen laat ze maar lekker!!

ik kan zonder en ben er trots op ;)

Heb vanaf me 14e gerookt tot eind vorig jaar. Bevalt me prima zo. Had echt eerder moeten stoppen. Je voelt je echt een stuk relaxter. Al moet ik wel zeggen dat het minder relaxt was om helemaal vol te hangen met die klote nicotine pleisters.

R4ph4el zei:
hoe zit het met gains en roken? roken = dramatisch minder gains? of kan het best zijn?
(niet afkomen met "wat zijn gains ten opzichte van je gezondheid", want dat heb ik niet gevraagt :p)

Zag ik Ruhl niet met een sigaret in een clippy ? (in de cut tegen honger waarschijnlijk)...

dus mijn antwoord: "wat zijn gains ten opzichte van een grote voorraad anabolen" :)

Antwoord hier maar eens op: waarom wel roken?
Roken kost a)veel geld
b) ongezond
c) ooit al aan je longen en uithouding gedacht??
NNNeeeeeeeeee :no:

Achterlijke thread.. rokers vs. niet-rokers.. denk niet dat die het snel eens worden, misschien alleen op het gebied van "het is slecht voor je gezondheid" maar dan komt er een "je leeft maar 1x, ik ga toch wel dood" gezeurd dus beetje nutteloos dit..

Verder ook achterlijk idee dat pubers niet weten hoe slecht roken is.. ik denk dat vanaf een jaar of 14 iedereen wel weet dat het niet goed is voor je gezondheid..

OT: heb een jaar gerookt.. nu 2 weken gestopt.. bevalt me prima, nog wel behoefte aan een sigaret maar kan me prima inhouden.

als je er 20 behaalt, mag je me uit eten nodigen :)

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven