- Waardering
- 14
als jij je een gezond ectolichaam wilt nalaten, prima, anders ook primaBoTo zei:

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als jij je een gezond ectolichaam wilt nalaten, prima, anders ook primaBoTo zei:

roxxe zei:

mass_builder zei:ik zou heel veel argumenten tegen roken kunnen noemen en dergerlijke, maar ik doe het niet meer. Het heeft toch geen zin. De laatste tijd heb ik steeds meer de neiging om tegen mensen te zeggen '' prima joh '' omdat als je iemand wilt helpen, je vaak een reactie krijgt van '' ga toch weg, ik beslis over mezelf ''
Dus: prima joh lekker roken!![]()
Yff zei:Zal ik dan het vliegtuig naar Mumbai nemen?
Als jij mijn ticket betaald hebben we een deal![]()

roxxe zei:ik keer vrijdag terug "yff" naar belgie, wil dan gerust je ov betalen
heb je msn anders![]()

Yff zei:Ik weet precies wat er gebeurd met je longen.. mijn eerste sigaret was omdat ik het wilde uitproberen, niemand heeft mij gedwongen; sterker nog.. niemand was erbij.. Ik had gewoon een peuk gepakt (ouders roken allebei) en wilde het gaan uitproberen.. naar buiten gelopen, opgestoken en ik vond het lekker..
Toen tijdje stiekem gerookt.. ouders en vrienden wisten het niet, alleen mn tweelingbroertje wist dat ik wel eens rookte..
Op school kwam uiteindelijk iemand erachter doordat ze een pakje in mn tas vonden en ben er toen maar 'voor uit gekomen'..
Niet iedereen neemt zijn eerste sigaret omdat stoer te zijn, erbij te horen.. wat dan ook.. Ik probeer gewoon graag dingen uit.. en ik vond het erg lekker.. als ik nu een trekje zou nemen zou ik het nog steeds erg lekker vinden.. vond het heerlijk om na het eten de honden uit te laten onder het genot van een sigaret.. en ná mn trainen kwam ik ook altijd een beetje bij.. denk dat het gevoel moeilijk is uit te leggen aan niet-rokers, ex-rokers en rokers zullen zich hier wel in vinden..
CySV zei:gozer....wat denk je nou?? dat alle rokers nu opeens gaan stoppen? dat alle rokers nog nooit van de schade voor de gezondheid hebben gehoord?
1 ding is zeker, niemand gaat stoppen met roken omdat een of andere 'Venetian' op een internet-forum zit te b**chen.
'k keer cker nog es terug nara goa, mumbai moet je ook wel gedaan hebben, maar goa is paradise, zult wel je eigen ticket moette betaleYff zei:Nee sorry, ik pas
Mumbai leek me wel gaaf.. België daarentegen vind ik geen hol aan![]()

alles is dodelijk, zelfs dammenboerenkool zei:

roxxe zei:aangezien belgie een deel van nl was ooit, zegt dat niet iets over jou?
j/k
pssst msn
Even opscheppen: 16 jaar, 5VWO en een klas overgeslagen

Venetian zei:Belgen zijn zo dom?
haha, wat een arrogante hollander ben jij .. Rook maar dommerik.. je zult wel zien hoe je er zal onder lijden binnen 20 jaar.
Hoe dan ook ..deze thread is gewoon aangemaakt om even de gevaren van roken aan te duiden.. Dit is niet de I hate roker thread.
Misschien is het best dat de eerste post wordt gestickiet ofzo.;
Ik vind het filmpje best wel educatief..;

Yff zei: