AndroidHealthClinic

Waarom niet roken

mass_builder zei:
ik zou heel veel argumenten tegen roken kunnen noemen en dergerlijke, maar ik doe het niet meer. Het heeft toch geen zin. De laatste tijd heb ik steeds meer de neiging om tegen mensen te zeggen '' prima joh '' omdat als je iemand wilt helpen, je vaak een reactie krijgt van '' ga toch weg, ik beslis over mezelf ''

Dus: prima joh lekker roken!;)

Helemaal mee eens.. rook lekker als je dat wilt, zal mij een rotzorg zijn, zolang ik er geen last van heb!

Yff zei:
Zal ik dan het vliegtuig naar Mumbai nemen? :D
Als jij mijn ticket betaald hebben we een deal ;)

ik keer vrijdag terug "yff" naar belgie, wil dan gerust je ov betalen :P

heb je msn anders :eyebrow:

roxxe zei:
ik keer vrijdag terug "yff" naar belgie, wil dan gerust je ov betalen :P

heb je msn anders :eyebrow:

Nee sorry, ik pas :)
Mumbai leek me wel gaaf.. België daarentegen vind ik geen hol aan :rolleyes:

ja op mij :eyebrow:

• Topic Starter Topic Starter
dewd iemand die op 14 begint te roken doet dat gewoon onder druk van anderen
Nen mens is niet geboren met het idee dat hij op zin 14 of 16 gaat beginnen roken; ( Dit heeft niet te maken met opgroeigedrag van pubers .. )
& nee die hebben probably geen idee wat een sigaret aanricht in je lichaam.

pak eens een keukenpapiertje. Hou er je sigaret voor.. Inhaleer een paar keer & blaas eens door die zakdoek.
Aanschouw wat er o.a. gebeurd in jouw longen...

Ik weet precies wat er gebeurd met je longen.. mijn eerste sigaret was omdat ik het wilde uitproberen, niemand heeft mij gedwongen; sterker nog.. niemand was erbij.. Ik had gewoon een peuk gepakt (ouders roken allebei) en wilde het gaan uitproberen.. naar buiten gelopen, opgestoken en ik vond het lekker..

Toen tijdje stiekem gerookt.. ouders en vrienden wisten het niet, alleen mn tweelingbroertje wist dat ik wel eens rookte..

Op school kwam uiteindelijk iemand erachter doordat ze een pakje in mn tas vonden en ben er toen maar 'voor uit gekomen'..

Niet iedereen neemt zijn eerste sigaret omdat stoer te zijn, erbij te horen.. wat dan ook.. Ik probeer gewoon graag dingen uit.. en ik vond het erg lekker.. als ik nu een trekje zou nemen zou ik het nog steeds erg lekker vinden.. vond het heerlijk om na het eten de honden uit te laten onder het genot van een sigaret.. en ná mn trainen kwam ik ook altijd een beetje bij.. denk dat het gevoel moeilijk is uit te leggen aan niet-rokers, ex-rokers en rokers zullen zich hier wel in vinden..

gozer....wat denk je nou?? dat alle rokers nu opeens gaan stoppen? dat alle rokers nog nooit van de schade voor de gezondheid hebben gehoord?

1 ding is zeker, niemand gaat stoppen met roken omdat een of andere 'Venetian' op een internet-forum zit te b**chen.

Yff zei:
Ik weet precies wat er gebeurd met je longen.. mijn eerste sigaret was omdat ik het wilde uitproberen, niemand heeft mij gedwongen; sterker nog.. niemand was erbij.. Ik had gewoon een peuk gepakt (ouders roken allebei) en wilde het gaan uitproberen.. naar buiten gelopen, opgestoken en ik vond het lekker..

Toen tijdje stiekem gerookt.. ouders en vrienden wisten het niet, alleen mn tweelingbroertje wist dat ik wel eens rookte..

Op school kwam uiteindelijk iemand erachter doordat ze een pakje in mn tas vonden en ben er toen maar 'voor uit gekomen'..

Niet iedereen neemt zijn eerste sigaret omdat stoer te zijn, erbij te horen.. wat dan ook.. Ik probeer gewoon graag dingen uit.. en ik vond het erg lekker.. als ik nu een trekje zou nemen zou ik het nog steeds erg lekker vinden.. vond het heerlijk om na het eten de honden uit te laten onder het genot van een sigaret.. en ná mn trainen kwam ik ook altijd een beetje bij.. denk dat het gevoel moeilijk is uit te leggen aan niet-rokers, ex-rokers en rokers zullen zich hier wel in vinden..

idd, bij mij was het ook gewoon puur de nieuwsgierigheid, gewoon schijt hebben en proberen!

CySV zei:
gozer....wat denk je nou?? dat alle rokers nu opeens gaan stoppen? dat alle rokers nog nooit van de schade voor de gezondheid hebben gehoord?

1 ding is zeker, niemand gaat stoppen met roken omdat een of andere 'Venetian' op een internet-forum zit te b**chen.

Word!

Yff zei:
Nee sorry, ik pas :)
Mumbai leek me wel gaaf.. België daarentegen vind ik geen hol aan :rolleyes:
'k keer cker nog es terug nara goa, mumbai moet je ook wel gedaan hebben, maar goa is paradise, zult wel je eigen ticket moette betale :P

en whats wrong met belgie?

India staat zeker op mn lijstje.. maar goed.. ik heb dan ook nog een heel leven voor me :)

Wat er mis is met België?
Belgen zijn zo dom :o

j/k ;):kiss:

aangezien belgie een deel van nl was ooit, zegt dat niet iets over jou? :evil2:

j/k :kiss:

pssst msn

roxxe zei:
aangezien belgie een deel van nl was ooit, zegt dat niet iets over jou? :evil2:

j/k :kiss:

pssst msn

Ik ben blont dus er zijn genoeg argumenten waarom ik dom zou zijn :rolleyes:
Ik vind mezelf daarentegen niet dom :p Even opscheppen: 16 jaar, 5VWO en een klas overgeslagen ;)

En nee.. ik doe niet aan msn :D

• Topic Starter Topic Starter
Belgen zijn zo dom?
haha, wat een arrogante hollander ben jij .. Rook maar dommerik.. je zult wel zien hoe je er zal onder lijden binnen 20 jaar.

Hoe dan ook ..deze thread is gewoon aangemaakt om even de gevaren van roken aan te duiden.. Dit is niet de I hate roker thread.
Misschien is het best dat de eerste post wordt gestickiet ofzo.;
Ik vind het filmpje best wel educatief..;

Venetian zei:
Belgen zijn zo dom?
haha, wat een arrogante hollander ben jij .. Rook maar dommerik.. je zult wel zien hoe je er zal onder lijden binnen 20 jaar.

Hoe dan ook ..deze thread is gewoon aangemaakt om even de gevaren van roken aan te duiden.. Dit is niet de I hate roker thread.
Misschien is het best dat de eerste post wordt gestickiet ofzo.;
Ik vind het filmpje best wel educatief..;

Dommerik.. ten eerste staat er j/k onder mijn post.. dat is JUST KIDDING.. een grapje dus..

Ten tweede slaat "rook maar dommerik" nergens op.. als je een beetje had gelezen had je gezien dat ik gestopt ben met roken :)

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven