XXL Nutrition

Waarom niet roken

/-\naboliC zei:

Wat denk je nou zelf..

Sorry hoor maar als je niet door had dat dat sarcastisch/expres was dan weet ik het ook niet meer :rolleyes:

Maar goed.. ik heb dan ook een apart gevoel voor humor, mijn excuses.

mensen waar maak je je druk ove man ik rook ook en ja **** itt man en
A)het kost veel geld ja en geld zat (anders laat ik de plantjes wel wat langer groeien.)
B)ongezond ja en dan wat geef ik erom ja zal maar is ande de trein komme kijke wa ongezonder is.
C)en gains licht het niet in de weg armen mete nog steeds 47cm zie het niet afnemen en ja je blijft er wel wat droger zo dat was mijn mening over roken.grtz myostanblokker VS Synthol

myostanblokker zei:
A)het kost veel geld ja en geld zat (anders laat ik de plantjes wel wat langer groeien.)
B)ongezond ja en dan wat geef ik erom ja zal maar is ande de trein komme kijke wa ongezonder is.
C)en gains licht het niet in de weg armen mete nog steeds 47cm zie het niet afnemen en ja je blijft er wel wat droger zo dat was mijn mening over roken.grtz myostanblokker VS Synthol

:rolleyes:

dus omdat jij grote armen hebt staat roken gains niet in de weg?
dus omdat er een kans bestaat dat je onder de trein komt kan je net zo goed roken?

het is een feit dat roken slecht is voor je gezondheid.. de kans dat je onder een trein komt is aanzienlijk klein, behalve als je suicidaal bent..

ik weet niet of je suicidaal bent, dom ben je in ieder geval wel..

RvR zei:

dus omdat jij grote armen hebt staat roken gains niet in de weg?
dus omdat er een kans bestaat dat je onder de trein komt kan je net zo goed roken?

het is een feit dat roken slecht is voor je gezondheid.. de kans dat je onder een trein komt is aanzienlijk klein, behalve als je suicidaal bent..

hulde!

Yff zei:
Wat denk je nou zelf..

Sorry hoor maar als je niet door had dat dat sarcastisch/expres was dan weet ik het ook niet meer :rolleyes:

Maar goed.. ik heb dan ook een apart gevoel voor humor, mijn excuses.

got ya! :rolleyes:

RvR zei:

idd

Meer dan de helft van de rokers haalt de 70-jarige leeftijd niet eens..

Vergelijking doodgaan door roken met onder de trein komen is appels met peren vergelijken.

Ik heb het al in een ander topic gezegd. Sinds ik gestopt ben met roken ben ik een stuk vasculairder geworden. Kan je nagaan hoe grote invloed roken heeft op je bloedvatenstelsel. Er gaan meer rokers dood door hart-en vaatziekten dan door longkanker.

• Topic Starter Topic Starter
yupper de pupper..
voor de rokers lees zeker de eerste post nog eens

Probeer een ander niet jouw eigen overtuigingen op te dringen. Blijft het ook meteen een stuk gezelliger.

Inmiddels weet iedereen wel dat je van roken gaat stinken, je een bek met bruine tanden krijgt, je huid steeds grijzer wordt en je longen langzaam geasfalteerd raken.

Gelukkig heb je in Nederland zeggenschap over hoe je je eigen lijf verziekt, dus leven en laten leven.

Markus rookt ook :D

Ik ben ook tegen roken, maar van mij mogen ze, behalve als het ergens is waar jij moet zijn, werk bijvoorbeeld. ( mag dan nu ook niet meer )

Probeer een ander niet jouw eigen overtuigingen op te dringen. Blijft het ook meteen een stuk gezelliger.

Inmiddels weet iedereen wel dat je van roken gaat stinken, je een bek met bruine tanden krijgt, je huid steeds grijzer wordt en je longen langzaam geasfalteerd raken.

Gelukkig heb je in Nederland zeggenschap over hoe je je eigen lijf verziekt, dus leven en laten leven.

Strakke post, niets aan toe te voegen.

Het ergste aan roken is dat het ook anderen stoort en in het ergste geval ziek maakt.
Zelfs met deze feiten krijg je dan nog reacties vol ongeloof van rokers (hiermee bedoel ik niet ALLE rokers, er zijn er ook die kunnen nadenken). Je had het hier eens moeten horen toen in openbare gebouwen niet meer gerookt mocht worden. Ik snap het echt niet, ze zijn als het ware in fout en toch wordt er gereageerd alsof hen het grootste onrecht ooit wordt aangedaan. Zelfs volwassen mensen bij mij op het werk lopen zoals pubers op de toiletten te roken in plaats van naar de rookplaats van ons gebouw te gaan.

Ik doe wat ik wil is 1 ding zolang anderen er geen hinder van ondervinden. En ja, roken is NIET het ergste in de wereld maar kan toch behoorlijk storend zijn.

De overheid zou het roken gewoon moeten verbieden, maar ja er is zo ongelooflijk veel geld mee gemoeid dat het waarschijnlijk economisch beter is om het toch toe te laten.

Tja, de wereld is niet eerlijk...:(

groet
Kim

Dat iemand z'n eigen lichaam verwoest met roken moet tie zelf weten, daar heb ik geen problemen mee.

Onlangs las ik in de krant dat in NL jaarlijks zo'n 20 000 mensen overlijden aan de gevolgen van MEEroken, oftewel het passief inademen van de rook van de sigaretten van anderen. Dat vind ik aso.

Ik ben blont dus er zijn genoeg argumenten waarom ik dom zou zijn :rolleyes:
Ik vind mezelf daarentegen niet dom :p Even opscheppen: 16 jaar, 5VWO en een klas overgeslagen ;)

En nee.. ik doe niet aan msn :D

Jee waar gaat dit heen, verbeeld ik met het nou of lees ik steeds vaker de meest banale posts hier op het forum :rolleyes:

Ik heb een hekel aan publieke rokers, als ik bijv op de trein zit te w8en op een bankje en dan komt er zon nerd naast me zitten en steekt een peuk op. Die mensen halen het bloed onder mn nagels vandaan.

Voor de rest moeten rokers het zelf weten, en lekker in een gesloten prive hok doen, maar niet wanneer anderen het moeten inademen.

• Topic Starter Topic Starter
idd niet zo klotig als publieke rokers.. zeker als door een windvlaag die rook in ou gezicht komt.

opdringen doe ik niet echt... Ik herinner mensen er gewoon nog eens aan moesten ze nu roken is het nog altijd niet te laat om te stoppen.

Ben nu al 3 maanden gestopt met roken.
Cold turkey zoals ze dat noemen.
Had er gewoon genoeg van, in gedachte de volgende regel op blijven dreunen: het is een vieze, smerige en stinkende gewoonte.

En nergens last van gehad :D

Ben nu al 3 maanden gestopt met roken.
Cold turkey zoals ze dat noemen.
Had er gewoon genoeg van, in gedachte de volgende regel op blijven dreunen: het is een vieze, smerige en stinkende gewoonte.

En nergens last van gehad :D

Wedden dat ik jouw weer met een peuk buiten de gym zie staan als je straks weer aan 't cutten bent :eyebrow:

Ik rook heel af en toe een sigaret, alleen met uitgaan en dat is eens in de 2 weken ofzo dus ja, vanillesigaartjes rook ik ook wel is, maar dan bijna niet over me longen. Ik weet niet waarom, iedereen doet het met waar ik mee om ga, heb het een hele tijd volgehouden om het niet te doen, maar heb toch toegegeven. Echt dom maar goed, een verslaving heb ik niet, en dan zeggen sommige wel van, nee nog niet, maar die verslaving zal ook niet komen ook. Af en toe kan ik er gewoon van genieten maar overdag bijvoorbeeld zal ik echt nooit gaan roken.

die discussies altijd over roken....

Gebed zonder einde.

Maar ja, rokers zijn wel dom, blind, zwak en zielig! (ff rellen :D)

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven