MuscleMeat

Waarom testosteron als eerste kuur?

Nee. Ik begrijp gewoon graag dingen. Ik ken alle stoffen wel, ik weet ook voor een groot deel wat ze doen, waarom ze dat doen, wat de bijwerkingen zijn, waarom dat de bijwerkingen zijn etc. Vandaar dat ik er steeds meer vragen begin te krijgen over praktische toepassingen. Een van die vragen is dus wat de noodzaak is van test only in het begin, waar iedereen altijd zo op hamert.

zit je altijd met zoveel vragen over dingen die je nooit zal doen in je leven. vermoeiend

• Topic Starter Topic Starter
zit je altijd met zoveel vragen over dingen die je nooit zal doen in je leven. vermoeiend
Dus als ik kuur is het een prima vraag, maar zo niet dan is het vermoeiend. Ik heb ook interesse in de cosmos bijvoorbeeld zonder dat ik plannen heb om astronaut te worden. Ik lees graag over geschiedenis, zonder dat ik een tijdmachine heb.

Maar reageer je altijd op posts zonder dat je een woord toe te voegen hebt? Vermoeiend.

Test is de basis bla bla bla.. vroeger was deca de basis.

In de USA doen al die gekken al standaard aromasin enz. in hun kuur.

Kortom er is geen goede manier. Gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt. Al zou ik voor een eerste kuur 1000mg tren per week afraden.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven