Fitness Seller

Waarom trainen jullie??

gert139

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
91kg
Vroeg me af waarom iedereen traint en als jullie gaan trainen zien jullie BB'en als werk of is het nog steeds voor de fun?

Als je echt geen zin hebt om te BB'en gaan jullie dan toch of blijven jullie thuis??

De groeten!

een klein oud groen ventje zei: do or do not, there is no try
dus zelfs als ik geen zin heb, ga ik :thumbs:
en tis meer dan fun geworden,

ik treen foor du wijfuh

Ik train omdat ik geen dikke vetz*k wil worde die aan 30 jaar een bierbuik geeft da em zen schoenen niet meer kan zien.

En omdat ik het nodig heb om mij een beetje af te reageren na mijn werk.

Tja i love sports !

Ik train omdat ik het leuk vind. Het komt zelden voor dat ik echt geen zin heb om te gaan trainen. Maar als ik geen zin heb, dan blijf ik ook gewoon thuis. Een dagje extra rust kan nooit kwaad :zzz:

Ik train om me te kunnen verweren tegen homofieleverkrachters.

Ik train omdat :

- ik groter wil worden
- me niet goed voel met men huidige lichaamsbouw
- sport enigzins gezond is
- dit forum dan leuker is :D

Skip ik soms eens :

- ja tuurlijk af en toe
- dan haal ik het die week nog wel in

Om m'n zelfvertrouwen wat op te krikken

Omdat het een sport is die je op bijna elk moment kunt beoefenen. En t is nog fun ook :-)

zuiver voor de fun.

Als ik echt geen zin/puf heb om te trainen sla ik gewoon een keertje over. (is 1 keer voorgekomen in de laatste 2 jaar)

Het is leuk, gezond en je wordt er ook nog eens een brute harry van. Wat wil je nog meer??

Ik train omdat het het gevoel zo lekker is tijdens en vooral na een training ! het is gewoon verslavend ! :D

Ik ben begonnen, omdat mijn ... zo groot was in verhouding met de rest van mijn lichaam. Dat probleem heb ik jammer genoeg niet op kunnen lossen, maar toen was ik al verslaafd! :D Even serieuzer, ik ben begonnen, omdat mijn ouders vroeger altijd trainden en ik er al op jonge leeftijd mee in aanraking kwam. Toen was ik eigenlijk al verslaafd. Heb even een tussen pauze gehad, maar ga nu weer lekker! Het is gewoon heerlijk, trainen.
Groet Robert

Ik train omdat ik grote gewichten wil heffen en nee ik sla nooit over:mad:

alleen als ik voel dat m'n lichaam er aan toe is:)

gewoon om de kick te hebben zware gewichten te heffen :lifter:

Om mensen in de disco helemaal verrot te kunnen slaan als ze 0,005seconden naar me kijken.

omdat ik lichaamelijk zoeizo sterk en heel stevig wil worden, het verslavend is.het is zlefs zo dat ik tijdens het trainen zo geconcentreerd raak, waardoor ik liever niet heb dat mensen tegen me praten. Als mijn training tengevalt ben ik soms wel eens in een k*t bui, als het perfect ging, dan ben ik vrolijk.
En ik train omdat sporten toch wel een belangrijk deel in mijn leven is.

Omdat ik een HUGE MOFO wil worden en omdat ik het leuk vind.

Ik heb vaak geen zin om benen te trainen maar sla nooit over ! ;)

Terug
Naar boven