AndroidHealthClinic

Waarom trainen jullie??

* omdat ik nooit meer zo'n mager latje wil zijn!
* omdat ik me er goed/fit bij voel
* goed voor me zelfvertrouwen
* leuk om je eigen progressie te volgen
* ik er gezonder mee ga leven
* + dat het erg gezellig is op de sportschool.. en ik geen dag zonder kan..

training overslaan? waarom niet.. dagje rust kan nooit geen kwaad. Trainen als je hoofd er niet naar staat gaat nooit goed.

ik train omdat ik op mezelf geil... en trainingen overslaan doe ik niet aan!

ik train:
om een gevecht met mezelf aan te gaan. Trainen werkt voor mij echt meditatief. Ik zit helemaal in mezelf en wat er door je heen gaat tijdens die laatste rep is gewoon tja.. moeilijk te beschrijven. Jezelf verder pushen dan een 'normaal' iemand zou doen. Als ik het gewicht terug hang is er een soort van blackout en ben ik weer 'terug'. Het is net zoiets als een paddotrip, je moet het hebben meegemaakt om het te kunnen beschrijven.
Verder wordt je sterk als een paard en breed als een deur (the locust, 2005 :D)
ik train ook omdat het een van de weinige sporten is die ik kan beoefenen wanneer ik wil en hoe ik wil.
En ik train omdat ik na 5 jaar zuipen en feesten wel weer toe was aan een strak velletje.

builderB zei:
ik train:
om een gevecht met mezelf aan te gaan. Trainen werkt voor mij echt meditatief. Ik zit helemaal in mezelf en wat er door je heen gaat tijdens die laatste rep is gewoon tja.. moeilijk te beschrijven. Jezelf verder pushen dan een 'normaal' iemand zou doen. Als ik het gewicht terug hang is er een soort van blackout en ben ik weer 'terug'. Het is net zoiets als een paddotrip, je moet het hebben meegemaakt om het te kunnen beschrijven.
Verder wordt je sterk als een paard en breed als een deur (the locust, 2005 :D)
ik train ook omdat het een van de weinige sporten is die ik kan beoefenen wanneer ik wil en hoe ik wil.
En ik train omdat ik na 5 jaar zuipen en feesten wel weer toe was aan een strak velletje.

shit zo heb ik het eigenlijk nooit bekeken maar ik zit denk ik wel op hetzelfde niveau als jij nu zit...

ben dus ook total addict ;d

ik train om vervolgens de breezah boys uit te lachen, die totaal geen benen, rug of kuiten hebben! :D

RubenSossa zei:
ik train om vervolgens de breezah boys uit te lachen, die totaal geen benen, rug of kuiten hebben! :D

:D
juist..Ik ben nog niet zo ver gevorderd..Maar ik wil zker niet meer terug naar mun oude leven!

omdat ik zo groot wil worden dat mensen spontaan gaan kotsen als ze me zien lopen op straat en omdat ik graag wil spuugen in ectogastjes hun bek zonder dat ze wat terug durven doen

Man-Mountain zei:
omdat ik zo groot wil worden dat mensen spontaan gaan kotsen als ze me zien lopen op straat en omdat ik graag wil spuugen in ectogastjes hun bek zonder dat ze wat terug durven doen

:D

Ik voel me er goed door, wil meer wedstrijden doen en hopelijk ook gaan winnen. En heb anders toch niets te doen :D

Huisje heb ik al... Beestje niet en een kindje zie ik nu ook niet snel komen. Ik heb op dit moment geen partner ben nog jong en kan nog alle kanten op.

Tegen de tijd dat ik een partner zou hebben, heb ik ook zover ik het zelf in de hand heb niet binnen korte periode een kindje.

En dan als dat wel het geval zou zijn. Dan zien we wel weer verder er staan genoeg moeders op het podium die hele hele goede resultaten behalen en kampieonschappen winnen.

Kan alleen niet in de toekomst kijken natuurlijk. Maar zoals ik het nu zie wil ik hier op dit moment mee verder.

Wie ziet er niet graag goed uit , en daarbij wat ga je anders doen met je luie kont in de zetel kruipen en wat pinten zuipen neen dank u

Ik ben beginnen te trainen na 3 jaar geen sport gedaan te hebben (14 jaar wandklimmen gedaan).
Van niet sporten werd ik vadsig en depressief en kreeg ook nog RSI
Na een paar maanden zwemmen gaan fitnessen, dit sloeg snel om naar BB.
Waarom?
Het geeft me een kick tot het uiterste te gaan (belangrijk aspect ook bij wandklimmen)
Ik blijk ondanks mijn leeftijd makkelijk spiermassa op te bouwen.
En prettige aspecten zijn nog, als ik in de Randstad op een groot station rondloop is iedereen vriendelijk tegen me en maakt ruimte als ik in de trein wil stappen (was vroeger wel anders), ik kreeg echt nog nooit zo vaak een goede dag gewenst. (om te voorkomen dat ik over hen heen wals :D :D )
En ik ben verliefd geworden op die powerbulten op mijn schouders :p (mijn traps die ook met kleren aan duidelijk uitsteken )
Vooral zo'n nek (of eerder het ontbreken ervan) en traps dwingen respect af.
Zover de lollige kant van het verhaal.
Ik voel me er gewoon goed bij en vind nu veel minder dat ik een ouwe zak wordt, en mijn omgeving deelt die mening.

Ik train om lui harder op hun bek te kunnen slaan natuurlijk!

Ik train omdat ik het leuk vind. Het wereldje van bb-ing vind ik echt geweldig.

4x in de week met opgeheven hoofd de gym binnenwandelen om er vervolgens kruipend van de pijn uit te lopen. Thuis lekker shakie maken enz :) geweldig gewoon.

om er goed uit te zien
Aan je kop kan je niet werken, aan je lijf wel

zo zijn wij allen brothers of the metal hahahahahahahahaha
ijzervreters!!!!

Begonnen met trainein omdat ik een buikje kreeg van mijn medicatie (prednison) ik was toen 15 en deed alles nog thuis (opdrukken, situps ect.). Kreeg toen het aanbod om te fitnessen bij mijn gymleraar (officieel moest je 16 zijn om erin te mogen) sindsdien is het echt een hobby geworden. Ik wil sterk worden maar ook massa is iets dat ik zeker nog wel wil winnen. Daarbij komt ook nog is kijken dat ik sinds ik sport nooit meer ziek ben op mijn gronische damrziekte (ziekte van crohn) na en ook dit is een stuk minder en als ik last heb lig ik niet net als vroeger buiten de maatschappij.

ik train omdat squaten mijn stoelgang bevorderd

Ik ben gaan trainen omdat ik te dik werd en sindsdien erg verslavend (pas serieus bezig sinds begin 2004). Mijn doel is tot de volgende zomer nog meer massa te hebben. Ik ga bulken maar rustig aan (vorige bulk te fanatiek waardoor mijn vetpercentage te hoog werd, misschien een bulkcyclus van 6 weken dan 2 weken cutten en dan bulken etc.). Na enige tijd eindelijk een voedingsschema en trainingsschema in elkaar gezet dat goed werkt. Het gaat de goede kant op in ieder geval.

Ik voel me door trainen fitter en het oogt beter :).

Terug
Naar boven