MuscleMeat

Waarom trainen jullie??

Omdat ik geen leven heb! :D

Omdat ik niet tevreden ben met hoe ik er nu uitzie, wil nog wel 30 kilootjes groter worden :D

Het is een microbe die me gebeten heeft en zal er waarschijnlijk nooit meer vanaf komen...

Of ik wel eens trainingen over sla? Als ik eens een keertje niet echt zin heb, ga ik toch gewoon, want weet uit ervaring dat het allemaal wel meevalt als ik bezig ben met mn training. Las alleen af en toe eens een rustdag in als ik merk dat mijn lichaam het nodig heeft.

Omdat iedereen me vroeger uitlachte en me spaghettiesliert enz noemden, en nu wil ik wraak, BLOEDWRAAK ;)

Ik trainde in het begin omdat ik breed wil worden, dat is nu nog steeds zo.
En misschien later wedstrijden wil gaan doen bb of pl.
En omdat ik het gaaf vind.
En waarom niet?

Voor mezelf, spiermassa en trainen is gewoon lekker

Ik ben verslaafd geraakt aan de endorfinen en de verschrikkelijke pijnen die het trainen af en toe met zich meebrengt, maar die je altijd weer naar een nieuw niveau tillen.
Als ik na het trainen opgepompt ben en mijn shirtje uittrek ik de kleedkamer en er komen jongens naar mij toe die vragen: "hoe lang train je al?" Dan is dat wel ZEER, ZEER goed voor mijn ego :D
Helaas zijn mijn familie en vriendenkring het niet 100% eens met wat ik doe en hoe ik het doe, maar ik doe het ook echt voor mezelf en langzaamaan beginnen ze te begrijpen wat ik wil.

Skippen vind ik een doodzonde, het elfde gebod zegt toch: Gij zult geen training overslaan?

Vindt trainen lekker en voor de spiermassa en kracht. Werkt verslavend ;)

om te mogen posten op dit forum

Ik train om mezelf het gevoel te geven dat ik nuttig bezig ben, Vroeger hing ik rond en rookte ik jontjes. Ik vind het veel mooier een brede gast dan zo'n scharminkel met dunne armen. Ook motiveerd het me om gezond te leven en het gevoel na de training is ook erg lekker. Ook lekker gevoel is dat je je bak kwark op hebt en gaat slapen en denkt groei maar lekker door tijdens de slaap spiertjes van me!!!

Zodat ik mijn enorme c**k kan compenseren, en dus niet continue voorover hang.

Ik train omdat ik er aan verslaafd ben geraakt. Ik voel me echt niet fit als ik een week niet getrained hebt.
Waarom ben ik begonnen? Ik ben begonnen omdat het me leuk leek, meer spieren wilde en ben begonnen met cardio omdat ik van mijn vet afwilde en krachttraining is erbij gekomen omdat ik dat erg leuk vind.

En nu ben ik een fitness-addict....:eek: :P Wedden dat iedereen die hier op het forum zit en 3a4x p week traint (wat voor sport dan ook) zich fit voelt als hij dit doet? En als hij een week of 1 of 2 niet sport dat hij zich k*t gaat voelen?

Thats why

jay_c zei:
Ik train omdat ik er aan verslaafd ben geraakt. Ik voel me echt niet fit als ik een week niet getrained hebt.
Waarom ben ik begonnen? Ik ben begonnen omdat het me leuk leek, meer spieren wilde en ben begonnen met cardio omdat ik van mijn vet afwilde en krachttraining is erbij gekomen omdat ik dat erg leuk vind.

En nu ben ik een fitness-addict....:eek: :P Wedden dat iedereen die hier op het forum zit en 3a4x p week traint (wat voor sport dan ook) zich fit voelt als hij dit doet? En als hij een week of 1 of 2 niet sport dat hij zich k*t gaat voelen?

Thats why

hier moet ik toch nog eff op reageren...

denk dat veel mensen hier...vooral als je al jaren traint er ook echt aan verslaafd zijn....

af en toe denk je k*t moet ik weer trainen ik wil niet bla bla bla... maar ga maar eens een week niet... dan voel je..je pas k*t.. :cool:

Inderdaad, verslaving, je krijgt gewoon een schuldgevoel als je zonder reden niet gaat trainen.
Tis in één woord prachtig!

Omdat ik gewoon groot wil worden, en iedereen metteen kan zien wat voor sport ik doe.

Omdat ik me er goed bij voel

Because I wanna be big and still wanna see my d*ck

omdat ik zo grote borsten wil hebben dat ik me pik niet meer kan zien

Terug
Naar boven