MuscleMeat

waarom wil ik het niet..

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Homer17 zei:
Is hij altijd zo blij?

En zjin nick?

offtopic: hehehe jaja hij is altijd happy...uhum
enfin hier heeft hij geen nickname meer, hij is geband omwille van teveel oude topics te kicken.
amen.


******
uitleg is nog steeds welkom over het onderwerp!!!!!!!!
xx
 
Laatst bewerkt:
Verkapt ik-ben-gebanned-en-probeer-toch-info-te-verkrijgen-onder-mijn-vriendins-account topic?


Anyway, hij is/je bent niet gebanned wegens topickicken, maar vanwege continu bagger posts plaatsen, de search weigeren te gebruiken, mensen een 1 geven in de fotosectie, etc. Kortom, je gehele ouvre.

Uitleg over dit onderwerp kan je vinden in de AAS secties. Heb al meerdere malen 'mijn' linkjes gedumpt in zijn/jouw oude topics. Zoek die maar ff op en lees ze dan ook echt.


Dicht dus.
 
Vanny zei:
hij vertelt me van..het enige wat jij ervan gaat merken is dat ik breder ga worden en dat ik nog meer zin in coïtus ga krijgen.
ik denk ergere dingen na een lange tijd..haar verlies, humeur schommelingen, erectie die plots stil ligt (kan het niet anders verwoorden) en dat hij zich ineens superieur gaat vinden..hartritme stoornissen..nier en lever last..
Opblaas hoofd (hoofd op de schouders)
Acne opkomst, egoïst worden (teveel aan zichzelf gaat denken)..geen zin meer gaat hebben om nog eens uit te gaan door omwille van zijn lichaam die dan rust kan gebruiken. Pfff nog iets
Het ergste wat er kan gebeuren is dat hij je gaat slaan en verwaarlozen. :evil:

Nee dat gebeurt enkel bij extreme gevallen , maar het hangt ook allemaal af van de dosis, hoe de persoon erop reageerd enz. De bijwerkingen op vlak van gezondheid kan hij met een goede kennis wel de baas, humeurschommelingen daar kan je weinig over zeggen, iedereen reageert weer anders. Het is niet zo dat zo iemand plots helemaal veranderd ofzo, maar men kan anders gaan reageren op bepaalde situaties, soms heel goed voelen en soms heel down. Blijf er zeker op een positieve manier over praten, dat kan al veel problemen voorkomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven