Maar we kunnen wel vaker en langer gaan rijden. (of eerder. Geef kids een rijbewijs vanaf hun 16e zoals in "the states").
Ja, maar dat laatste is correct. (zelf ook jarenlang afdankertjes gedragen, nee dan die arme sloebers die geen geld hebben om hun huur te betalen maar wel hun kinderen in nieuwe kleren hebben lopen... verkeerde prioriteiten).
Anyways, hoezo argument ? Ik stel alleen maar een vraag ? Ik beargumenteer helemaal niets, ik heb niet eens een mening.
Overigens, auto's produceren meer dan CO2 alleen. roet, fijnstof en een afname van de beschikbare hoeveelheid fossiele brandstoffen om maar eens iets te noemen. En waarom moeten die mensen allemaal zo nodig in de auto... buurman gaat met de auto naar de winkel die 500 meter weg ligt om daar 2 croissants te halen en hij vind dat normaal en een recht .. WTF ? (daar heb je toch kids voor om die door het kloteweer te sturen terwijl jij nog even op bed blijft liggen (of beter nog tijd voor coïtus nu dat rotjoch eindelijk even de deur uit is)). Ik ben nog nooit met de auto naar zwemmen, school, voetbal, of welke club dan ook gebracht vroeger, waarom moet alles tegenwoordig met de auto ? Mensen verhuizen wel om het jaar maar dichter bij je werk gaan wonen is niet een optie. En nu moet mijn belastinggeld gebruikt worden om dat allemaal mogelijk te maken ?
(kijk, DAT is een mening

)
PS: hybride auto's vind ik de meest grote bullshit van deze eeuw.