Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je eens om je heen kijkt voor welk tal van wissen wasjes men anno 2009 in een bolide stapt vind ik dat men zich oprecht mag afvragen of dat allemaal niet wat minder kan.
Dat zeg ik toch niet? Wat een domme replyKijk maar naar het stukje Utrecht richting Woerden of Dordrecht - Rotterdam... Dat zijn 5 banen en toch kan je daar soms niet lekker doorrijden, waarom? Zullen we dan maar een baantje naast leggen, want dat is toch het antwoord volgens jou?
Het is voor de overheid gewoon erg makkelijk om daar het geld te halen. Het is net als bij het roken; de overheid weet dat mensen het niet minder gaan doen, hoe duur het ook wordt. En dus kan je blijven melken om zo de gaten in de begroting te dichten die je zelf door wanbeleid hebt veroorzaakt.
Vrachtwagen die bijvoorbeeld dan ook om 12 uur s'nachs gelost kunnen worden zodat ze niet meer op de drukste tijden van de dag hoeven te rijden.

Dan krijg je weer andere jankerds over je heen. Gewoon dicht bij je werk gaan wonen lost alles op. Als je er voor kiest om een stuk te reizen heb je imo maar weinig recht tot klagen. Je hebt dan imo geluk dat werknemers nog woon-werkveer vergoeden![]()

Mensen wordt ingepraat dat al die uitlaatgassen zo slecht zijn voor het milieu, en het gros gelooft dat gewoon. Kinderen worden op de basisschool nu al geïndoctrineerd met buitensporig milieubesef. Het is een makkelijke manier om weer flink te cashen op autorijdend Nederland. Volgens mij zijn we zo'n beetje het duurste land in europa wat betreft autorijden. Ik heb sowieso eens een nieuwsbericht gelezen over dat we qua benzineprijs bijna het duurst ter wereld waren.
Nederland is dan eigenlijk gewoon een grote stad ipv echt een land. Het is hier zo ongelooflijk dichtbevolkt. Nu ik de laatste dagen van Eindhoven naar Leiden moet rijden merk ik pas wat voor echte ellende het iedere dag op de weg is. En oh wee als er een regendruppeltje uit de lucht komt vallen, dan stijgen de files met factor 2.
Autorijden in Nederland is gewoon niet leuk meer.
Ik denk trouwens niet dat extra banen overal nut zal hebben, sommige stukken moeten gewoon compleet opnieuw. Zoals bepaalde crossover stukken. Je kunt banen hebben wat je wilt, maar als iedereen van links naar rechts moet en andersom, krijg je altijd dezelfde ellende. Vooral te danken aan het inzicht van veel automobilisten. Mensen begrijpen ook nog steeds niks van ritsprincipes.