XXL Nutrition

Waarom worden automobilisten zo hard genaaid?

Als je eens om je heen kijkt voor welk tal van wissen wasjes men anno 2009 in een bolide stapt vind ik dat men zich oprecht mag afvragen of dat allemaal niet wat minder kan.

Als je eens om je heen kijkt voor welk tal van wissen wasjes men anno 2009 in een bolide stapt vind ik dat men zich oprecht mag afvragen of dat allemaal niet wat minder kan.

Ja, heerlijk met mn dikke v6 naar de sportschool 500m verderop. Dat het hier maar snel het hele jaar door subtropisch mag worden.

Het is voor de overheid gewoon erg makkelijk om daar het geld te halen. Het is net als bij het roken; de overheid weet dat mensen het niet minder gaan doen, hoe duur het ook wordt. En dus kan je blijven melken om zo de gaten in de begroting te dichten die je zelf door wanbeleid hebt veroorzaakt.

• Topic Starter Topic Starter
Dat zeg ik toch niet? Wat een domme reply :rolleyes: Kijk maar naar het stukje Utrecht richting Woerden of Dordrecht - Rotterdam... Dat zijn 5 banen en toch kan je daar soms niet lekker doorrijden, waarom? Zullen we dan maar een baantje naast leggen, want dat is toch het antwoord volgens jou?

Ja dat zeg je wel, je zegt dat extra rijbanen niets uitmaken.

Een extra strook hier en daar zou veel uitmaken, samen met natuurlijk en extra weg hier en daar, en een goede doorstroom in en uit de steden door meer/bredere wegen.

Het is voor de overheid gewoon erg makkelijk om daar het geld te halen. Het is net als bij het roken; de overheid weet dat mensen het niet minder gaan doen, hoe duur het ook wordt. En dus kan je blijven melken om zo de gaten in de begroting te dichten die je zelf door wanbeleid hebt veroorzaakt.

Dat kenmerk van pathetische compulsief chronische lust noemen we in de post-moderne tijd verslaving. Echter is deze onafwendbare zucht naar de vortex van masticatie met een reden niet als zodanig gekwalificeerd; en zal dus nimmer met een zelf reflecterend oog worden doorzien en in heroverweging worden genomen.

In de States kan men er ook wat van om deze weg te demoniseren/liquideren met niet democratische middelen. Hoewel ik dat dat ook wel weer snap, het mensdom wil nu eenmaal geen centraal zenuwstelsel dat wakker is.

Mensen wordt ingepraat dat al die uitlaatgassen zo slecht zijn voor het milieu, en het gros gelooft dat gewoon. Kinderen worden op de basisschool nu al geïndoctrineerd met buitensporig milieubesef. Het is een makkelijke manier om weer flink te cashen op autorijdend Nederland. Volgens mij zijn we zo'n beetje het duurste land in europa wat betreft autorijden. Ik heb sowieso eens een nieuwsbericht gelezen over dat we qua benzineprijs bijna het duurst ter wereld waren.

Nederland is dan eigenlijk gewoon een grote stad ipv echt een land. Het is hier zo ongelooflijk dichtbevolkt. Nu ik de laatste dagen van Eindhoven naar Leiden moet rijden merk ik pas wat voor echte ellende het iedere dag op de weg is. En oh wee als er een regendruppeltje uit de lucht komt vallen, dan stijgen de files met factor 2.

Autorijden in Nederland is gewoon niet leuk meer.
Ik denk trouwens niet dat extra banen overal nut zal hebben, sommige stukken moeten gewoon compleet opnieuw. Zoals bepaalde crossover stukken. Je kunt banen hebben wat je wilt, maar als iedereen van links naar rechts moet en andersom, krijg je altijd dezelfde ellende. Vooral te danken aan het inzicht van veel automobilisten. Mensen begrijpen ook nog steeds niks van ritsprincipes.

Laatst bewerkt:
Vrachtwagen die bijvoorbeeld dan ook om 12 uur s'nachs gelost kunnen worden zodat ze niet meer op de drukste tijden van de dag hoeven te rijden.

Dan krijg je weer andere jankerds over je heen. Gewoon dicht bij je werk gaan wonen lost alles op. Als je er voor kiest om een stuk te reizen heb je imo maar weinig recht tot klagen. Je hebt dan imo geluk dat werknemers nog woon-werkveer vergoeden :)

Dan krijg je weer andere jankerds over je heen. Gewoon dicht bij je werk gaan wonen lost alles op. Als je er voor kiest om een stuk te reizen heb je imo maar weinig recht tot klagen. Je hebt dan imo geluk dat werknemers nog woon-werkveer vergoeden :)

ik ben een werknemer en ik vergoed niks!

ik ben een werknemer en ik vergoed niks!

:roflol:

= werkgever & verkeer

drank%20maakt%20meer%20kapot%20dan%20je%20lief%20is.jpg

Laatst bewerkt:
Ik dacht al, de ooit oh zo gewiekste en punctuele Bouwens die vanuit hogere elektro magnetische golven projecteerde is al een tijd lang niet voorbij gekomen. Duidelijk verhaal.

Mensen wordt ingepraat dat al die uitlaatgassen zo slecht zijn voor het milieu, en het gros gelooft dat gewoon. Kinderen worden op de basisschool nu al geïndoctrineerd met buitensporig milieubesef. Het is een makkelijke manier om weer flink te cashen op autorijdend Nederland. Volgens mij zijn we zo'n beetje het duurste land in europa wat betreft autorijden. Ik heb sowieso eens een nieuwsbericht gelezen over dat we qua benzineprijs bijna het duurst ter wereld waren.

Nederland is dan eigenlijk gewoon een grote stad ipv echt een land. Het is hier zo ongelooflijk dichtbevolkt. Nu ik de laatste dagen van Eindhoven naar Leiden moet rijden merk ik pas wat voor echte ellende het iedere dag op de weg is. En oh wee als er een regendruppeltje uit de lucht komt vallen, dan stijgen de files met factor 2.

Autorijden in Nederland is gewoon niet leuk meer.
Ik denk trouwens niet dat extra banen overal nut zal hebben, sommige stukken moeten gewoon compleet opnieuw. Zoals bepaalde crossover stukken. Je kunt banen hebben wat je wilt, maar als iedereen van links naar rechts moet en andersom, krijg je altijd dezelfde ellende. Vooral te danken aan het inzicht van veel automobilisten. Mensen begrijpen ook nog steeds niks van ritsprincipes.

Qft, gewoon zoals t is.

Terug
Naar boven