Fitness Seller

Waarom zoveel eten?

kevin01101993

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
84kg
Vetpercentage
23%
hee ik heb een vraagje. Ik zit nu een maandje op de sportschool alleen ik moet nu ineens ontzettend veel gaan eten vanuit mijn instructeur( hij was professioneel bodybuilder ) Kan iemand mij duidelijk vertellen waarvoor dat nodig is en wat ik er aan heb? Ik wil namelijk zo snel mogelijk spieren ontwikkelen die je ook kunt zien, alleen nu kom ik ontzettend veel aan,

Je moet niet alleen veel eten, maar gezond en gebalanceerd. Btw, het is de bedoeling dat je aankomt he. Je wordt niet gespierd als je op hetzelfde gewicht blijft hangen.

84 kg met 24% dan mag je wel schoon gaan eten!

Je hebt natuurlijk brandstof nodig, daarom veel!

Wel veel, maar dus niet in de vorm van vetrijke producten...

Sticky's lezen en dat weet je al heel veel! :thumbs:

hee ik heb een vraagje. Ik zit nu een maandje op de sportschool alleen ik moet nu ineens ontzettend veel gaan eten vanuit mijn instructeur( hij was professioneel bodybuilder ) Kan iemand mij duidelijk vertellen waarvoor dat nodig is en wat ik er aan heb? Ik wil namelijk zo snel mogelijk spieren ontwikkelen die je ook kunt zien, alleen nu kom ik ontzettend veel aan,

Op 23% zou ik niet vreselijk veel gaan eten, maar eerst eens mijn vetpercentage omlaag halen naar 10% of je vet-meting deugt voor geen meter.. zou ook best eens kunnen. Ook dan zou ik rustig aan gaan bulken (aka clean bulken) en niet met al te grote stappen proberen vooruit te gaan want daar wordt je alleen maar moddervet van.

Als je nou eerst eens verteld wat je veel vind en wat je allemaal eet. Wat at je eerst?

Op 23% zou ik niet vreselijk veel gaan eten, maar eerst eens mijn vetpercentage omlaag halen naar 10% of je vet-meting deugt voor geen meter.. zou ook best eens kunnen. Ook dan zou ik rustig aan gaan bulken (aka clean bulken) en niet met al te grote stappen proberen vooruit te gaan want daar wordt je alleen maar moddervet van.

Ik sluit me hier bij aan.
Zorg eerst dat jouw bf zakt richting de 10%, niet er onder komen.

Dan zwaar trainen en goed eten. Geen junk of andere vetvolle en suikervolle troep, maar schone eiwitten, koolhydraten en een beetje goede vetten.

Veel eten is bedoeld om veel energie te hebben tijdens de trainingen en tijdens het herstel, maar ook en vooral voor herstel en groei.
Je moet niet alleen veel eten of alleen veel trainen, het moet goed gebalanceerd zijn.

Maar om je daar nu al druk om te maken met een maandje trainen, ach hoeft niet.
Train eerst lekker een halfjaartje en raak gerust wat vet kwijt.
Dan ga je naar een nieuw schema voor de iets gevorderden en ga je idd nog meer op het (voldoende en gezonde) eten letten.

Verder alles dus zoals Wazzup zegt, met kleine stappen tegelijk anders gaat het totaal anders dan je doel is.

succes.

10% is mega overdreven voor een beginner. Laat hem cutten naar 15-16% en dan gaan trainen met fullbody/UBLB en een goed voedingsschema en hij zal alsnog gaan zakken in % terwijl hij mega snel massa gaint.

Waarom cutten?

Gewoon veel en gezond eten en hard trainen dan verandert je lichaamsamenstelling vanzelf.

Waarom cutten?

Gewoon veel en gezond eten en hard trainen dan verandert je lichaamsamenstelling vanzelf.

Niet als hij nu al op 23% zit en ontzettend veel aan komt

(zijn woorden)

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

10% is mega overdreven voor een beginner. Laat hem cutten naar 15-16% en dan gaan trainen met fullbody/UBLB en een goed voedingsschema en hij zal alsnog gaan zakken in % terwijl hij mega snel massa gaint.

nope... dat gaat niet gebeuren. Door de beginners-gains is hij wel heen als hij eenmaal op 15% zit.

Trouwens professionele bodybuilders moet je mijden als de pest. Ze hebben er niet (noodzakelijkerwijs) verstand van. Ze hebben walgelijke genen en hebben anabolen gebruikt... niets van dat is interessant voor een beginner (tenzij je ook walgelijke genen hebt, maar dan had hij nu niet op 23% gezeten)

Hahaha, Topper Wazzup "walgelijke genen" van mij een karmaatje, de hele zin is top,
CABARETTEKETET.

Ik zou je aanbevelen om een korte cut in te lassen tot 15% vet. Daarna een voedingsprogramma maken dat gebaseerd is op hoeveel je nodig hebt. Een 'clean' bulk laat je dan toe om te groeien, maar vetmassa toename te beperken.

Zomaar in het wilde weg 'veel' gaan eten en hopen dat je er als Rambo gaat uitzien is niet erg verstandig (en werkt ook niet).

Ik zou je aanbevelen om een korte cut in te lassen tot 15% vet. Daarna een voedingsprogramma maken dat gebaseerd is op hoeveel je nodig hebt. Een 'clean' bulk laat je dan toe om te groeien, maar vetmassa toename te beperken.

Zomaar in het wilde weg 'veel' gaan eten en hopen dat je er als Rambo gaat uitzien is niet erg verstandig (en werkt ook niet).

heb je toevalig een training en eetschema om voor de zomer snel als rambo deruit tezien. en ik wil niet die kwark en al die rare dingen eten ok.

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Laatst bewerkt:
Waarom Afghanistan, waarom niet Jeruzalem.

Maar wel halal :)

als je instructeur een prof bodybuilder is, stel die vraag effe aan hem
of denk je dat hij uit z'n nek lult misschien?

Niet als hij nu al op 23% zit en ontzettend veel aan komt

(zijn woorden)

Trouwens professionele bodybuilders moet je mijden als de pest. Ze hebben er niet (noodzakelijkerwijs) verstand van. Ze hebben walgelijke genen en hebben anabolen gebruikt... niets van dat is interessant voor een beginner (tenzij je ook walgelijke genen hebt, maar dan had hij nu niet op 23% gezeten)

Waar bazeer je dat nou weer op......
Ken genoeg profi bodybuilders die het gewoon clean doen! (en keihard 1e worden op een wedstrijd)
Jammer dat alles over 1 kam geschoren wordt.......

Terug
Naar boven