AndroidHealthClinic

Waarschijnlijk 1e kuur

Bezoekers in dit topic

RichardV zei:
Maar je maakt de kuur wel wat langer MR. J. Ik wilde juist een redelijk korte kuur pakken. Zowiezo omdat het de 1e is.
Winstrol wordt meestal toch voor kracht gebruikt of niet?
Ik neem alles van MRP, dus geen UG labs.

De eerste kuur is het het lekkerste om toch met lange esters te werken. Dan is 8 weken het minimum. :)

De Winny wordt vaak gebruik voor wat hardheid aan het einde van je kuur.

En MRP is een UG lab hoor. ;)


En de test Ent puur om wat minder te prikken, of nog meer voordelen?

Yeps. 2x per week 250mg zetten en je hebt mooiere waardes dan 3x per week 100mg van een kortwerkende ester.
 
hardgainers zei:
Je neemt het in voordat je gaat slapen want je wordt er moe van en slaapt dan lekker.

vragen? schiet ze maar af.....

Ik nam dat rond 14 uur ( clen samen met keto) en moet zeggen dat mijn nachtrust niet was zoals ik het wil hoor.
Onrustig slapen en enkele malen per nacht wakker worden...
 
MrJ zei:
De eerste kuur is het het lekkerste om toch met lange esters te werken. Dan is 8 weken het minimum. :)

De Winny wordt vaak gebruik voor wat hardheid aan het einde van je kuur.

En MRP is een UG lab hoor. ;)



Yeps. 2x per week 250mg zetten en je hebt mooiere waardes dan 3x per week 100mg van een kortwerkende ester.

Ja wrijf mijn stommiteiten maar weer in :D
 
waarom clen gedurende de kuur, is vet slecht voor je hart, en ik zou clen persoonlijk gebruiken tijdens de nakuur.
verder wordt je fysiek met tren al hard dus waarom er dan nog clen bij doen?
test en tren=lekker dus dat komt goed.
succes
en mocht je persppnlijke begeleiding nodig hebben in de waalstad, je mag altijd bellen ;)
 
Hehe Dennis.
Jongen die mij helpt weet er wel wat vanaf ;). Hij is na het weekend weer terug en dan zal ik hem weer wat dingen voorleggen. Komt helaas uit het vervelende stadje aan de andere kant van de waal, hehe
 
ook al neem je keto dan voor het slapen nemen...die shit maakt je moe...heb het zelf ook niet echt met clen...zou het zelf alleen in nakuur nemen..
eca stackie doet het ook altijd goed tijdens kuur (kan je ook keto bij nemen zodat je langer kan gebruiken)...greetz
 
RichardV zei:
Hmm, dus die Prop is gevoelig/pijnlijk? Kan je dat verminderen?
Maar ik heb in mijn hoofd echt een max van 8 weken zitten, dus denk ik dat ik de Prop alleen houd.

Neem propionaat Virormone die voel je zeer zeker niet.
 
Hallo,

Dat is een goede kuur hoor snap niet waarom iedereen het wil veranderen voor je of het anders/beter denkt te weten???
Kennelijk snapt men niet wat je wilt bereiken met die kort werkende esters en Trenbolone acetate in je eerste kuur!

succes ermee
 
RichardV zei:
Kerels,

ik ben van plan om eind oktober mijn 1e kuur te pakken.
Nu heb ik in overleg met een kennis ongeveer het volgende bedacht:

Week 1-8 300 mg Testosteron Propionate MRP
Week 1-8 300 mg Trenbolone Acetate MRP
Week 1-8 Clenbuterol (opgebouwd tot 125 mg/dag)

Nakuur met Chlomid en HCG.

Graag jullie op- en/of aanmerkingen!

clen tot 125mg per dag???
die had ik ff over ut hoofd gezien!
als je dat gaat doen zorg dan wel ff dat er een reserve hart ergens voor je klaar ligt want met die dosis ga je acuut de pijp uit!
clen langzaam opbouwen om de 3 dagen tot circa 4 tabs van 0,2mcg.
kijk eerst rustig even hoe JIJ op die clen reageert sommigen krijgen er nml koppijn van en en een onwennig gevoel in hun lijf, beste is dan om rustig de dosis te verhogen en er zodoende aan te wennen.
Clen kun je evt in je nakuur doornemen tot een week of 12-14.

good luck nimwegeNAR :D
 
vind er ook niks mis mee...het enige wat ik zou veranderen is het het 2 weken door laten lopen van de testosteron na de tren... maar dat hoeft niet per se als je het niet wilt

4cc
 
pipo zei:
Hallo,

Dat is een goede kuur hoor snap niet waarom iedereen het wil veranderen voor je of het anders/beter denkt te weten???
Kennelijk snapt men niet wat je wilt bereiken met die kort werkende esters en Trenbolone acetate in je eerste kuur!


Ik snap alle middelen prima maar ik blijf toch echt van mening dat dat ook met langwerkende esters kan omdat alles staat of valt met je voeding en cardio!!

Het zou mijn kuur absoluut niet zijn maar ieder zn ding......ik wil vriend Rieske wel ff horen na de zoveelste pijnlijke propprik in zn reet. :D

Wens je evengoed succes met je kuur,gabber.

Heb je paar keer op msn gemist maar geef mn mening nog wel ff als ik je zie. ;)
 
hmm, kuur ziet er lekker goed uit, behalve de clen dan.
verder moet je het vele zetten niet onderschatten, komt je op een gegeven moment echt de neus uit.
 
BEn geen voorstander van clen tijdens de kuur om verschillende redenen:
Aas en clen is to much voor het hart.
Rust dus goed kunnen slapen is een pré als je traint en nog meer als je een kuur doet, en door de clen ga je helaas slecht slapen.
Daarbij neem je ook nog eens tren, mijn ervaring is dat ik van tren ace en tren enanthate s'nachts ligt te zweten, dus elke keer wakker wordt, dus met ook nog eens clen er bij is het dubbel op.

En met de kuur die je nu doet is clen erg overbodig, en in tegenstelling dat de meeste mensen denken verlies je een klein beetje je gewonnen spiermassa door clenbuterol.

Clen is zo slecht voor je hart, dus als je het doet moet je het langzaam opbouwen in de eerste 5 dagen en dan met een niet te hoge dosis 14 dagen op en 14 dagen af en niet langer dan 8 weken.
 
Laatst bewerkt:
Roy.Rademaker zei:
En met de kuur die je nu doet is clen erg overbodig, en in tegenstelling dat de meeste mensen denken verlies je een klein beetje je gewonnen spiermassa door clenbuterol.

Clen is zo slecht voor je hart, dus als je het doet moet je het langzaam opbouwen in de eerste 5 dagen en dan met een niet te hoge dosis 14 dagen op en 14 dagen en niet langer dan 8 weken.


idd, clen laat je hartspier langzaam afsterven als je te hoog gebruikt. waarom clen hoog dosseren? clen neem je als puntje op de i, dieet, training rust enz zijn goed dan kan clen goed van pas komen.

merk btw al dat mijn hart onregelmatig tikt van 50mcg clen, laat staan als ik naar 125mcg cle zou gaan :eek:

clen bezet mede cortisol-receptoren dus het verhaal dat clen spiermassa wegvreet ben ik niet geheel met je eens. als je hoog genoeg gaat in de clen, t3 wordt alles weg gegeten, maar lage en slimme doseringen kunnen de werking van as versterken mijn inzien
 
dennis999 zei:
idd, clen laat je hartspier langzaam afsterven als je te hoog gebruikt. waarom clen hoog dosseren? clen neem je als puntje op de i, dieet, training rust enz zijn goed dan kan clen goed van pas komen.

merk btw al dat mijn hart onregelmatig tikt van 50mcg clen, laat staan als ik naar 125mcg cle zou gaan :eek:

clen bezet mede cortisol-receptoren dus het verhaal dat clen spiermassa wegvreet ben ik niet geheel met je eens. als je hoog genoeg gaat in de clen, t3 wordt alles weg gegeten, maar lage en slimme doseringen kunnen de werking van as versterken mijn inzien

Daar zit wel wat in wat je zegt.
Alleen wordt clen niet alleen in een kuur gebruikt maar ook in een nakuur.
De bedoeling van een nakuur is dat je je eigen hormonen levels weer opgestart dient te worden. Als zoals jij zegt dat de clen as doet versterken, hoe zit het dan met de rust periode tussen kuur en nakuur. Dan moet je niet de werking van aas nog eens gaan versterken. En ook niet in de nakuur.
Pas als as grotendeels je lichaam uit is, je eigen test productie op gang is kan je aan clen beginnen.
 
Goede posts over die clen,mannen. :thumbs:
 
Roy.Rademaker zei:
Daar zit wel wat in wat je zegt.
Alleen wordt clen niet alleen in een kuur gebruikt maar ook in een nakuur.
De bedoeling van een nakuur is dat je je eigen hormonen levels weer opgestart dient te worden. Als zoals jij zegt dat de clen as doet versterken, hoe zit het dan met de rust periode tussen kuur en nakuur. Dan moet je niet de werking van aas nog eens gaan versterken. En ook niet in de nakuur.
Pas als as grotendeels je lichaam uit is, je eigen test productie op gang is kan je aan clen beginnen.

clen gebruik je in de nakuur om cortisolreceptoren bezet te houden en om hoog in je voedsel inname te kunnen blijven zitten om zo de massa beter vast te houden zonder al teveel vet aan te zetten.

ik persoonlijk wordt van clen een stuk sterker, tijdens mijn nakuur was ik zelfs sterker dan tijdens de kuur, dus in dat opzicht voegt clen iets toe aan de kuur mocht je dat interessant vinden. verder zorgt clen voor een verhoogde stofwisseling hetgeen ertoe leidt dat je eiwitten, vetten enz. sneller worden omgezet.

je zou clen als volgt kunnen doen, uitgaande van 18dagen anti-catabole werking van clen. je gebruikt het dan in cycle van 18 dagen gevolgd door 2 weken af, en dan plan je het zo dat je 18 dagen precies vallen in de nakuur.

hoewel ik er bij blijf dat clen en as geen goede combi zijn.
gr d
 
Testo zei:
Het zou mijn kuur absoluut niet zijn maar ieder zn ding......ik wil vriend Rieske wel ff horen na de zoveelste pijnlijke propprik in zn reet. :D

Hehe, we hebben het hier wel over een echte kerel he :D .

Alle andere: TNX voor de reacties. Clenbuterol hoor ik veel wisselende verhalen over. 1 zweert erbij, een ander vind het niks.
Ik denk er nog ff rustig over naar.
 
Is goed,bro......ik zal je helpen herinneren dat jij een echte kerel schijnt te zijn! :D
 
Back
Naar boven