MuscleMeat

Waarschijnlijk 1e kuur

RichardV zei:
Hehe, we hebben het hier wel over een echte kerel he :D .
Geloof me ries.. als je pech hebt is het een pijn die niet van deze planeet is :D

Maar 3 injects per week (toch 100mg prop + 100mg tren per zetting) is opzich wel te doen. Bij de een is de prop gevoelig, bij de ander weer niet. Mijn ervaring was dat ik hem echt moest mixen met iets anders. Omdat ik dan 3-4dagen die spier bijna niet gebruiken kon. Ook de tren A was gevoelig maar wel beter te verdragen.

Groei ze!

Thanatos zei:
Geloof me ries.. als je pech hebt is het een pijn die niet van deze planeet is :D

Maar 3 injects per week (toch 100mg prop + 100mg tren per zetting) is opzich wel te doen. Bij de een is de prop gevoelig, bij de ander weer niet. Mijn ervaring was dat ik hem echt moest mixen met iets anders. Omdat ik dan 3-4dagen die spier bijna niet gebruiken kon. Ook de tren A was gevoelig maar wel beter te verdragen.

Groei ze!

hmm raar is dat, ben heel gevoelig voor injects maar heb met tren nooit ergens last van gehad. test prop daar denk ik niet eens aan :eek:

richard verder veel plezier in deze kuur,
succes

dennis999 zei:
hmm raar is dat, ben heel gevoelig voor injects maar heb met tren nooit ergens last van gehad. test prop daar denk ik niet eens aan :eek:

richard verder veel plezier in deze kuur,
succes
Ik ben een rare snuiter met die dingen :D Toen ik de T. prop van mrp uit probeerde had ik de 1e 3 inject nergens geen last van.. de rest was zacht uitgedrukt gevoelig. Ik kon de geinjecteerde spier niet meer gebruiken. Dacht eerst dat ik een zenuw had geraakt, maar de inject daarop zelfde verhaal. Toen heb ik het gemixt, en probleem was dragelijk geworden.

De tren a. deed bij mij ook echt pijn. In de schouder gezet gehad en had 3 dagen een manke arm. Nu heb ik weer de tren A van MRP en die is probleemloos. Voel ik ff na het zetten en dan ebt dat gevoel weg na 2/3 uurtjes. zoals het hoort dus.

Maar sommige mensen vallen weer om van de winstrol injects.. die kan ik dus weer zonder problemen zetten :D .

Terug
Naar boven