MuscleMeat

WABBA België trekt handen af van Benelux kampioenschappen op 24 mei te Goes!

Bezoekers in dit topic

martijn5

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
4 dec 2006
Berichten
88
Waardering
1
B.F.B.F. WABBA België heeft i.v.m. alle toestanden omtrent de inval in Vlissingen bij NABBA België afgelopen zondag 17 mei, besloten om zich als organisator terug te trekken.

WABBA Nederland heeft op 20 mei bekend gemaakt deze wedstrijd over te nemen!
De wedstrijd zal dus gewoon doorgang vinden onder deze Nederlandse organisatie!

WABBA Nederland heeft zijn huiswerk gemaakt en kan een wedstrijd zonder toestanden als afgelopen zondag in Vlissingen garanderen!

WABBA Nederland nodigt alle atleten uit om te komen deelnemen in Goes a.s. zondag.

WABBA Nederland
Zondag 24 mei 2009
Theater de Mythe
Bleekveld 1 te Goes

Atleten kunnen inschrijven tussen 11.00 en 12.30 uur en betalen geen inschrijfgeld, de coach betaald €10, -. Per atleet is er 1 coach toegestaan.

Deuren open: 13.30 uur
Aanvangwedstrijd: 15.00 uur
Entree: €25, -

Tot ziens in Goes!
WABBA Nederland.
__________________
 
Wow, het BB is dus dood in België. Toch wel schokkend nieuws. Bedankt Belgische/Vlaamse overheid.
 
top had al zoiets gehoord...
 
Wow, het BB is dus dood in België. Toch wel schokkend nieuws. Bedankt Belgische/Vlaamse overheid.

No offence, maar dit was gewoon waar ze op uit waren natuurlijk.
 
No offence, maar dit was gewoon waar ze op uit waren natuurlijk.
Hm, lijkt me sterk dat ze BB dood willen, misschien het BB van de spuiters en slikkers, ja dat geloof ik wel.
 
Hm, lijkt me sterk dat ze BB dood willen, misschien het BB van de spuiters en slikkers, ja dat geloof ik wel.
dan denk ik dat er in belgie niet meer al te veel bb'ers overschieten he,dus das dan net zo goed als dood
 
dan denk ik dat er in belgie niet meer al te veel bb'ers overschieten he,dus das dan net zo goed als dood
Ja alleen een natural bond zal er dan nog overblijven. Met een stel ecto's die lijken op de gewone Mr Belgium in zwembroek.
 
leuk complimentje dat je geeft naar de mensen die natural trainen :/ Denk dat er als natural wel wat meer uit te halen is dan dat!
 
Ja alleen een natural bond zal er dan nog overblijven. Met een stel ecto's die lijken op de gewone Mr Belgium in zwembroek.

Indirect maak je toch wel een statement nu..
 
Tijd om eens goede afspraken te maken tussen de overheid en bonden.
 
En nu hopen dat er aan de nederlands kant geen acties worden ondernomen door eventuele internationale politieke druk of samenwerking met Be.
 
Indirect maak je toch wel een statement nu..
Ik maak geen enkel statement.

Ik stel alleen vast dat natural BB niet veel voorstelt in België.

Dat wil daarom niet zeggen dat het een aanval is naar natural BB zelf. Ik ben er zeker van dat natural BB op hoog niveau mogelijk is, alleen is dat nu niet het geval.
 
Back
Naar boven