XXL Nutrition

Wahaha die badr weer..

in het heetst van de strijd kan wel eens wat gebeuren
dat heb jij waarschijnlijk nog nooit meegemaakt -

Op dit niveau mag zoiets natuurlijk nooit gebeuren! Het is een goeie vechter maar met een marokkaanse mentaliteit..!

Toch gek dat het alleen bij Badr gebeurt he?

Manhoef is ook niet zo slim, 30 keer luister roepen en dan niet begrijpen dat er niemand stil wordt.

Eens! Een grote mond hebben en dan niet komen opdagen. Hoe gaat dat samen met die befaamde "vechtersmentaliteit" van hem?

ligt niet aan badr hari maar aan zijn management, same story als fedor - overeem

Het is een goeie vechter dat kan niemand ontkennen, maar hij moet zijn temperament in toom leren houden. Dat is ook een aspect van topsporter zijn, en als je dit niet kan moet je er iets aan doen of ermee kappen.

Denk dat je niet goed gekeken hebt, je tegenstander die op de grond zit
en overeind wil komen trap je niet tegen de grond.

Denk dat ie teveel Jean Claude van Damme films heeft gezien ;)

ik denk eerder steven seagal - het is ook not done - terecht ook de diskwalificatie - maar ach zo'n trapje -op naar de volgende hari-show

Ook belachelijk dat Hesdy op 't eind naar hem toe komt om toch respect te tonen en het bij te leggen en Badr gewoon z'n rug naar hem toekeert. Wat een loser ben je dan.

Toch gek dat het alleen bij Badr gebeurt he?

Manhoef is ook niet zo slim, 30 keer luister roepen en dan niet begrijpen dat er niemand stil wordt.

Ja en als het dan eindelijk stil is, gewoon 'rustig jongens luister' door blijven roepen net zo lang tot iedereen weer begint te schreeuwen haha.

Ook belachelijk dat Hesdy op 't eind naar hem toe komt om toch respect te tonen en het bij te leggen en Badr gewoon z'n rug naar hem toekeert. Wat een loser ben je dan.

Het punt is : Hari had de partij gewonnen - hij laat zich gaan en word gediskwalificeerd , terecht - die gozert ( Hesdy ) heeft misschien wel gedacht : ik blijf lekker liggen en win ik de partij en hierop afgaand kan ik mij hari's reactie wel voorstellen

Kijk al die lui hier.
Sem is alleen kampioen omdat ie lang is en dat goed weet te benutten.
Was ie 1.90m geweest kon ie niks bereiken.

Kijk al die lui hier.

Puur lengte zegt niets hoor, kijk die lange aziaat maar die kreeg ze ook van alle kanten.

Laat dit aub niet weer een badr vs sem discussie worden.

Iedereen kan zien dat badr een goede vechter is maar die gozer heeft gewoon een steekje los, snap niet dat mensen dit nog willen verdedigen.

Badr Hari: de Mike Tyson van het kickboksen.

Kijk al die lui hier.

Wat een bs! Hoe kan je dat weten? Als hij 1.90m was geweest was hij sneller geweest dan dat hij nu is en had hij anders kunnen vechten.

Sem is geen slechte vechter, maar zeker niet de beste.
Ik hou van dat soort geweld van Badr, hij moet eens mma doen.
Lekker op hoofden stampen.

Het punt is : Hari had de partij gewonnen - hij laat zich gaan en word gediskwalificeerd , terecht - die gozert ( Hesdy ) heeft misschien wel gedacht : ik blijf lekker liggen en win ik de partij en hierop afgaand kan ik mij hari's reactie wel voorstellen

Hari had nog Jack shit gewonnen. Hij stond er misschien erg goed voor, maar dat betekent nog niks totdat de partij daadwerkelijk voorbij is. Als hij zich niet op een normale manier kan bewijzen, is het ook terecht van Hesdy dat hij blijft liggen. Afgezien van of hij nou echt gewond is of niet.

Ik zou al geen zin meer hebben om hem nog te zien vechten. Alsof hij nog een kans verdient na deze actie. Hari zou zich moeten schamen. Hij verpest het event, of ze hem nu laten doorvechten of niet.

Hesdy stond dik achter, maar zat zeer zeker nog volop in de wedstrijd, hij had de beste stoten van Hari geincasseerd, en stond nog steeds op zijn pootjes, Hari was na de 1e ronde al zwaar aan het hijgen, had al heel veel gegeven, en raakte zwaar gefrustreerd in de 2e ronde omdat Hesdy steeds beter in de partij kwam en volop meeging in de slagenwisselingen. Hari voelde dit ook aan, vandaar ook zijn laffe reactie weer. Walgelijk gewoon.

Hari had nog Jack shit gewonnen. Hij stond er misschien erg goed voor, maar dat betekent nog niks totdat de partij daadwerkelijk voorbij is. Als hij zich niet op een normale manier kan bewijzen, is het ook terecht van Hesdy dat hij blijft liggen
hierover verschillen we van mening ;)

. Afgezien van of hij nou echt gewond is of niet.

Ik zou al geen zin meer hebben om hem nog te zien vechten. Alsof hij nog een kans verdient na deze actie. Hari zou zich moeten schamen. Hij verpest het event, of ze hem nu laten doorvechten of niet.

hij verpest niet event maar een momentopname - mooie partijen zat toch

ligt niet aan badr hari maar aan zijn management, same story als fedor - overeem
Het waren toch zijn eigen woorden. Ook de respectloze manier waarop hij zich uitliet over MMA vechters vooraf aan dat contract. Wat boeit het dan nog dat zijn management dwarsligt. Ik heb Fedor iig nooit zo'n dwaze opmerkingen weten maken. Hari had mss beter overlegd met zijn management alvorens zo'n grote mond op te zetten. Wat mij betreft komt dit gewoon op Hari's record.

hari had nog jack shit gewonnen. Hij stond er misschien erg goed voor, maar dat betekent nog niks totdat de partij daadwerkelijk voorbij is. Als hij zich niet op een normale manier kan bewijzen, is het ook terecht van hesdy dat hij blijft liggen. Afgezien van of hij nou echt gewond is of niet.

+1

Persbericht
Amsterdam Zondag 30 mei 2010

Onbeperkte tijd tussen uit

Tijdens de wedstrijd tegen Hesdy Gerges in het It's showtime gala in de Amsterdam ArenA heb ik voor de tweede keer in mijn carriere dezelfde fout gemaakt.
Hierdoor heb ik de wedstrijd verloren die ik graag had willen winnen. Een actie waarmee ik niet alleen mij zelf maar ook het publiek heb teleurgesteld.

Ik heb er over nagedacht en ben tot mijn beslissing gekomen dat het beter is voor mij om er voor een onbepaalde tijd er tussen uit te gaan.
Ik wil hier geen tijd aan koppelen want ik wil mij zelf in die periode terug vinden en alles op een rijtje zetten.
Er hoeft geen organisatie een sanctie op te leggen, dat doe ik dus hierbij zelf.

Hierbij wil ik mijn excuses aan Hesdy Gerges en het Amsterdam ArenA publiek aanbieden voor deze wan prestatie.
Ik hoop nadat ik mij zelf terug heb gevonden, de mensen weer kan laten genieten van onze sport.

Met vriendelijke groet,
Badr Hari

Terug
Naar boven