Fitness Seller

Walgelijk, politie schiet weerloos hertje dood!

Cool story bro.

Yummie, Hertenbiefstuk

Hopelijk hebben ze er nog een lekkere maaltijd van gemaakt!

De politie doet wat die wilt en het OM weet het toch altijd wel recht te lullen, niks nieuws.

Stelt dat 't hertje toch over die hekken heen zou zijn gekomen en op een auto springt.. Hertje gruwelijke dood, automobilist(en) zwaar gewond. Voorkomen is beter dan genezen. Nu is het beestje rustig gestorven.
Niets wagelijks dus. Als je een dierenvriend bent snap je dat dit beter is.

Ik zou dit als rechter als eigendom van de boer zien, en dus vertoont de agent crimineel gedrag en moet daarvoor veroordeeld worden, liefst met ontslag.

Stelt dat 't hertje toch over die hekken heen zou zijn gekomen en op een auto springt.. Hertje gruwelijke dood, automobilist(en) zwaar gewond. Voorkomen is beter dan genezen. Nu is het beestje rustig gestorven.

En dit dan ???

"Volgens de boer was van gevaar geen sprake omdat tussen het weiland en de snelweg drie prikkeldraadhekken en een sloot liggen."

En dit dan ???

"Volgens de boer was van gevaar geen sprake omdat tussen het weiland en de snelweg drie prikkeldraadhekken en een sloot liggen."
Om het duin staan ook grote hekken, daar springen ze ook overheen. ??? Dat een hekje een dikke koe tegenhoudt wil niet zeggen dat herten ervoor stoppen. :rolleyes:

Als je van deze logica uitgaat kan je net zo goed alle herten uitroeien.

• Topic Starter Topic Starter

Jij bent al net zo walgelijk als die heldhaftige diender met z'n geschiet op een nietsvermoedend beestje.

lekker boeiend, een hertje omg wat een tragedie

Zo voor de hand liggend dit soort grappen man!

Ik ben serieus. Ik ben die hypocriete houding van mensen heel erg beu. Men eet duizenden koeien, maar wanneer het over een "schattig" of "mooi" dier gaat, dan vergeet men dat wel eens.

Het hert moest in deze situatie zeker niet neergeschoten worden, maar om nu te zeggen dat het "walgelijk" is... Koeien zijn ook "weerloos". De politie had anders moeten reageren, en is hier zeker in de fout gegaan, maar ik ben er zeker van dat veel mensen hier geen probleem van hadden gemaakt als het over een ontsnapte koe was gegaan.

Nu het hert dood is, kunnen ze het dan maar best gewoon opeten zodat het niet "voor niets" is gestorven. Het is gewoon zonde om tientallen kilo's vlees te laten verloren gaan.

HAHA ja.
Ik weet van niks..

Groet, Ree...

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben serieus. Ik ben die hypocriete houding van mensen heel erg beu. Men eet duizenden koeien, maar wanneer het over een "schattig" of "mooi" dier gaat, dan vergeet men dat wel eens.

Het hert moest in deze situatie zeker niet neergeschoten worden, maar om nu te zeggen dat het "walgelijk" is... Koeien zijn ook "weerloos". De politie had anders moeten reageren, en is hier zeker in de fout gegaan, maar ik ben er zeker van dat veel mensen hier geen probleem van hadden gemaakt als het over een ontsnapte koe was gegaan.

Nu het hert dood is, kunnen ze het dan maar best gewoon opeten zodat het niet "voor niets" is gestorven. Het is gewoon zonde om tientallen kilo's vlees te laten verloren gaan.

Man, koeien worden nog om een reden geslacht, namelijk het vlees. Daar kun je het met eens zijn of niet, maar dat is wel een reden. Dit hertje is neergeknald door een beroepshalvegare die dacht effe lekker stoer cowboytje te kunnen spelen. Zinloos dus want het hertje bleef in de buurt van de koeien, en had geen enkel voornemen om over de weg te gaan lopen.

Terug
Naar boven