AndroidHealthClinic

Walgelijk, politie schiet weerloos hertje dood!

Zullen we hertje vervangen door mug. Kijken of mensen er dan nog zo een probleem van maken.
Als je een echte dierenvriend bent maak je ook geen vliegen, muggen en spinnen dood.
Verder is dit gewoon de natuur, mensen plaatsen zichzelf graag daarbuiten maar zijn toch echt gewoon dieren.

vervang "hert" door "kleuter", zien of de reacties hier dan nog hetzelfde zijn.

dan nog zal het me een worst wezen, en ik denk dat er verder weinig mensen zijn die werkelijk emotioneel geraakt worden door als ze een soortgelijk verhaal lezen. veel reageren wel, omg wat erg. maar niemand die er ook maar een tel van wakker licht. persoonlijk vind ik het vervelender als mijn internet een minuut uitvalt, dan dat 3 onbekende peuters afgeblaft worden.

Fak de popo's

Ik heb ook last van schreeuwende kinderen in de buurt. Zal ik ook maar gaan lopen schieten dan? "Kids opgeruimd", prima.

Als je nu dieren met kinderen vergelijkt stel ik voor dat je zo snel mogelijk hulp zoekt of gewoon gelijk deze wereld verlaat.

Daarnaast is last hebben een een gevaar zijn ook verre van hetzelfde.

Afgaande op recente acties van onze dienders dacht deze waarschijnlijk dat de verdachte een wapen ging trekken.

Hertje had een strafblad is gebleken. Daarnaast was hij ook nog eens allochtoon. Verdiende loon gekregen.

wauw !

Het is maar goed dat u geen recht mag uitspreken. Je kunt namelijk niet zomaar een eigendomsrecht claimen over een dier tenzij je deze gaat registeren, bij een wild dier is dat zon beetje onmogelijk. Onbeheerde dieren zijn de verantwoording van de gemeente. En in dit geval is door de politie de situatie beschouwt als een gevaar voor de weg ernaast en met name dus de mensen die gebruikmaken van die weg.
Het is niet omdat het een wet is dat het ook correct is. Mijn voorstel vind ik veel correcter. Er is al gezegd dat het dier geen gevaar vormde voor de openbare weg, maar sommigen spelen blijkbaar graag cowboy.

Het argument van de 3 hekken gaat niet op, want het hertje is op de wei gekomen, dus kan er ook weer af.

Ik oordeel verder niet over de actie van de politie en of deze in dit geval de beste was. mogelijk waren er andere opties als natuurbeheer bellen, staatsbosbeheer, of de dierenambulance om mogelijk te verdoven en terug in het bos uit te zetten. Maar misschien levert dat wel zoveel stress op dat het beestje alsnog had gestorven. Maar ik ben daar geen expert in dus dat laat ik open.
Ach je kan ook overdrijven, op zijn minst had de eigenaar van de grond gewaarschuwd kunnen worden. Slaat nergens op om zomaar op eigen houtje dieren te gaan schieten op andermans eigendom. En ik blijf erbij, wild op eigendom zou eigendom moeten worden.

Zo heb je in Amerika ook ergens zo'n gekke wet die zegt dat regenwater eigendom van de staat blijft, ook als het op een privé eigendom valt.

Beest was een gevaar voor het verkeer, duidelijk een goede beslissing van de agent. Misschien is deze agent ook wel een gevaar voor het verkeer, kunnen we daar wat aan doen?

• Topic Starter Topic Starter
Het is niet omdat het een wet is dat het ook correct is. Mijn voorstel vind ik veel correcter. Er is al gezegd dat het dier geen gevaar vormde voor de openbare weg, maar sommigen spelen blijkbaar graag cowboy.

Ach je kan ook overdrijven, op zijn minst had de eigenaar van de grond gewaarschuwd kunnen worden. Slaat nergens op om zomaar op eigen houtje dieren te gaan schieten op andermans eigendom. En ik blijf erbij, wild op eigendom zou eigendom moeten worden.

Zo heb je in Amerika ook ergens zo'n gekke wet die zegt dat regenwater eigendom van de staat blijft, ook als het op een privé eigendom valt.

Helemaal met eens.

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Beest was een gevaar voor het verkeer, duidelijk een goede beslissing van de agent. Misschien is deze agent ook wel een gevaar voor het verkeer, kunnen we daar wat aan doen?

Nogmaals, het beestje stond in de wei bij de koetjes en maakte totaal geen aanstalten om de wei te verlaten.

Oh my god, it's coming right for us!

nUDCpwc.jpg

Arm hertje : ,

boeiend, gaan we ons nou druk maken om een hert? serieus? :roflol:

Terug
Naar boven