XXL Nutrition

Walgelijk, politie schiet weerloos hertje dood!

Ff politie bellen dat ze naar Zuiderpark moeten, liefst met spoed. Want er is maar 1 hek tussen dierenboerderij en de weg.

Man, koeien worden nog om een reden geslacht, namelijk het vlees. Daar kun je het met eens zijn of niet, maar dat is wel een reden. Dit hertje is neergeknald door een beroepshalvegare die dacht effe lekker stoer cowboytje te kunnen spelen. Zinloos dus want het hertje bleef in de buurt van de koeien, en had geen enkel voornemen om over de weg te gaan lopen.

Hoe weet jij nou weer dat die agent dacht? Ik zit dit nergens staan in je uitgebreide artikel. Laat staan dat jij weet wat de voornemens van dat hert zijn...
Hert was op een gevaarlijke plek, hert opgeruimd, prima.

Vind dit zieliger dan die crimineel die pas geleden kapot geschoten werd, 't hertje was iig nog leuk om te zien.

Ik zou dit als rechter als eigendom van de boer zien, en dus vertoont de agent crimineel gedrag en moet daarvoor veroordeeld worden, liefst met ontslag.

wauw !

Het is maar goed dat u geen recht mag uitspreken. Je kunt namelijk niet zomaar een eigendomsrecht claimen over een dier tenzij je deze gaat registeren, bij een wild dier is dat zon beetje onmogelijk. Onbeheerde dieren zijn de verantwoording van de gemeente. En in dit geval is door de politie de situatie beschouwt als een gevaar voor de weg ernaast en met name dus de mensen die gebruikmaken van die weg.

Het argument van de 3 hekken gaat niet op, want het hertje is op de wei gekomen, dus kan er ook weer af.

Ik oordeel verder niet over de actie van de politie en of deze in dit geval de beste was. mogelijk waren er andere opties als natuurbeheer bellen, staatsbosbeheer, of de dierenambulance om mogelijk te verdoven en terug in het bos uit te zetten. Maar misschien levert dat wel zoveel stress op dat het beestje alsnog had gestorven. Maar ik ben daar geen expert in dus dat laat ik open.

Als vliegen op stont..... pliesie haterz

A.c.a.b

Man, koeien worden nog om een reden geslacht, namelijk het vlees. Daar kun je het met eens zijn of niet, maar dat is wel een reden. Dit hertje is neergeknald door een beroepshalvegare die dacht effe lekker stoer cowboytje te kunnen spelen. Zinloos dus want het hertje bleef in de buurt van de koeien, en had geen enkel voornemen om over de weg te gaan lopen.

Misschien moet je mijn post eens teruglezen? Ik heb namelijk erkend dat de politie agent een zware fout heeft begaan. Maar een hert is even "weerloos" als de koe die om een reden wordt geslacht. Ik snap dus niet wat er "walgelijk" aan is. En zoals je zelf zegt: koeien worden geslacht om het vlees. Als het hert dan toch gedood is (na een fout), dan kunnen ze toch maar beter het vlees opeten?

vervang "hert" door "kleuter", zien of de reacties hier dan nog hetzelfde zijn.

Wat als het een kleuter was verkleed in een hert?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe weet jij nou weer dat die agent dacht? Ik zit dit nergens staan in je uitgebreide artikel. Laat staan dat jij weet wat de voornemens van dat hert zijn...
Hert was op een gevaarlijke plek, hert opgeruimd, prima.

Ik heb ook last van schreeuwende kinderen in de buurt. Zal ik ook maar gaan lopen schieten dan? "Kids opgeruimd", prima.

Dramatiserende titel! Weerloos hertje, ik probeer me een niet weerloos hertje voor te stellen..

Inderdaad. IEMAND had dat k*t hert moeten opeten potverdomme!

Ik vind dat alle herten recht hebben op onderwijs. En weg met hertenarbeid!

Poten eraf hakken en laten drogen a la jamon serrano. Biefstukjes van de bips en fileren van wat er over blijft.

• Topic Starter Topic Starter
Poten eraf hakken en laten drogen a la jamon serrano. Biefstukjes van de bips en fileren van wat er over blijft.

Applaus voor jezelf hoor. Grote jongen ben je door dit topic te gebruiken om de vegetarische bodybuilders tegen de schenen te schoppen.

Applaus voor jezelf hoor. Grote jongen ben je door dit topic te gebruiken om de vegetarische bodybuilders tegen de schenen te schoppen.
Die vegetariërs laten zo'n dood hertje wegrotten, stelletje barbaren. Ik zou er tenminste nog wat nuttigs mee doen voor m'n gains.

Terug
Naar boven