suusje
Cool Novice
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 60kg
Wie kunnen we daar bewonderen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jesse welke klasse ga jij doen ?
ik probeer de -100 d klasse![]()
Jou?! Lang niets meer gehoord van je. 13% al voordat je met contestprep begint, is wel indrukwekkend![]()

?Misschien pak ik deze wel mee, nu ongeveer 10 - 12% vet moet genoeg tijd ervoor hebben.
. Zeker gezien jou shape en laatste wedstrijd zal het heel makkelijk dalenMisschien pak ik deze wel mee, nu ongeveer 10 - 12% vet moet genoeg tijd ervoor hebben.
Ik doe mee! Op het moment vet 7% en gewicht ongeveer 72/73 kg en heb nog 8 weken te gaan.
Vol er voor gaan en kijken wat het opbrengt als 100% natural! 100% is bij mij 100% natural. Nog nooit iets ingenomen en wie weet kan ik het opnemen tegen die lui. Categorie is trouwens Men's Physique Sportmodel.
Het gaat er namelijk om hoe het eruit ziet en niet om hoeveel je weegt :-).
Zo hard en droog mogelijk als natural :-)
Graag jullie mening: als natural haalbaar om nummer 1 te worden in categorie men's physique? Ik denk zeer zeker wel. Wat jullie?
Ja man tijd genoeg procentje per week zakken. Zeker gezien jou shape en laatste wedstrijd zal het heel makkelijk dalen