Fitness Seller

WALTER’S OPEN NK 2013 Zondag 20 oktober 2013

jouw toch? :)

ik ga een poging wagen, 1ste bodybuilding wedstrijd voor mij ;)

Gezellig ik doe morgen het inschrijfformulier op de bus

jesse welke klasse ga jij doen ?

ik probeer de -100 d klasse :)

Jou?! Lang niets meer gehoord van je. 13% al voordat je met contestprep begint, is wel indrukwekkend :D

Wie kunnen we daar bewonderen?

mooie wedstrijd goede line-up met atleten uit verschillende landen uit europa en zelfs china

zijn een stel belgen doen al 4 jaar mee en winnen altijd hun klasse en overall titel is niet zomaar een wedstrijd op c-niveau hoor check de foto.s maar

ik doe ook mee, voor mij ook eerste wedstrijd c -klasse . heb er zin in :1e:

Is een mooi en leuke wedstrijd die ook nog eens optijd klaar is. Game on

ik wacht nog even tot de editie van mei 2014

• Topic Starter Topic Starter
Jou?! Lang niets meer gehoord van je. 13% al voordat je met contestprep begint, is wel indrukwekkend :D

't ja we zullen eens een keertje proberen hé...
en lang niets gehoord dat komt door te trainen, eten maken, eten en slapen, iets anders is er bijna niet meer bij:p

Nog andere kandidaten... vrouwen mss????

Misschien pak ik deze wel mee, nu ongeveer 10 - 12% vet moet genoeg tijd ervoor hebben.

Ik doe mee! Op het moment vet 7% en gewicht ongeveer 72/73 kg en heb nog 8 weken te gaan.

Vol er voor gaan en kijken wat het opbrengt als 100% natural! 100% is bij mij 100% natural. Nog nooit iets ingenomen en wie weet kan ik het opnemen tegen die lui. Categorie is trouwens Men's Physique Sportmodel.

Het gaat er namelijk om hoe het eruit ziet en niet om hoeveel je weegt :-).

Zo hard en droog mogelijk als natural :-)

Graag jullie mening: als natural haalbaar om nummer 1 te worden in categorie men's physique? Ik denk zeer zeker wel. Wat jullie?

Ik doe mee! Op het moment vet 7% en gewicht ongeveer 72/73 kg en heb nog 8 weken te gaan.

Vol er voor gaan en kijken wat het opbrengt als 100% natural! 100% is bij mij 100% natural. Nog nooit iets ingenomen en wie weet kan ik het opnemen tegen die lui. Categorie is trouwens Men's Physique Sportmodel.

Het gaat er namelijk om hoe het eruit ziet en niet om hoeveel je weegt :-).

Zo hard en droog mogelijk als natural :-)

Graag jullie mening: als natural haalbaar om nummer 1 te worden in categorie men's physique? Ik denk zeer zeker wel. Wat jullie?

Ja moet lukken!
Veel succes

---------- Post toegevoegd 20 August 2013 om 21:18 ----------

Ja man tijd genoeg procentje per week zakken ;). Zeker gezien jou shape en laatste wedstrijd zal het heel makkelijk dalen

Moet idd lukken! Hoe staat het verder met jou Jesse?

waar kan ik klasse indelingen vinden voor deze wedstrijd

Ik geloof er heilig in dat het gaat lukken! 1 ding wat wel zeker is, dat ik er knetterhard en droog uit ga zien op 3% na het laden en vochtlozen. Wat ik wel jammer vind is dat er zelfs in de categorie men's physique gebruik wordt gemaakt van aas om massa te behouden en extra hardheid. 2 maanden clean zijn en men kan er niet meer op worden betrapt, helaas. Maar goed..daar laat ik mij niet door beïnvloeden. Ik ga eruit halen wat erin zit puur op menseigenkracht.

Zijn hier nog meer lui die meedoen?

Terug
Naar boven