XXL Nutrition

WALTER’S OPEN NK 2013 Zondag 20 oktober 2013

vriendjes politiek wil ik niet zeggen, maar het is toch oneerlijk voor andere deelnemers als je als jurylid ook atleten begeleid....

kan je toch niet eerlijk oordelen of wel ?

die andere uit mijn klasse hadden eerlijk gewonnen van mij , stonden droger .
volgende keer beter voorbereiden. en geen sterksteman wedstrijden meer doen 4 weken van te voren

Is ook oneerlijk ma goed daar gaat geen verandering in komen ben ik bang

Is ook oneerlijk ma goed daar gaat geen verandering in komen ben ik bang

Wat mij opviel aan de wedstrijd is dat Koert Vogel meedeed ;). Die man draait Arnold classic. En verder een wedstrijd gaat niet om wie je coach is maar om wie jij bent en hoe goed jij bent !!. Ruud van XXL kwam vorige keer zo goed dat zelfs een blinde zag dat hij gewonnen had daar kon niemand omheen !!

Is toch vrijwel bij iedere wedstrijd? Als je veel mensen kent boven in Nederland heb je meer kans dan bijvoorbeeld een vreemdeling uit Limburg. Denk dat bodybuilden meer leeft in het bovenste gedeelte van Nederland dan hier in Limburg.
Mbt atleten sowieso

kazz gefeliciteerd!!

ik ben helaas 3de geworden in de -100kg d klasse.
woog 99.8 kg bij de weging..... heb helaas niet goed kunnen laden, en hield nog net iets teveel vocht vast

Volgende keer iets langer dan 11 weken voorbereiden denk ik .......
veel geleerd, volgende keer maar begeleiding zoeken. misschien net als vele andere een jurylid als begeleider in huren ;-)
sprak jongens die al vanaf januari op dieet waren voor dit nk, dan spoor je toch niet?

En t*ring wat was het Heet!!! achter dat podium , kenne ze volgende keer beter paar ventilatoren neer zetten.

Thanks!!

Pics!

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 22:14 ----------

Zie het nu...netjes kazz!

mb624z.jpg

nlexbs.jpg

29lcp02.jpg

207qp15.jpg

Hoeveelste werd mathias ? Beetje vreemd normaal als ie wint post ie een ongeluk en nu is ie muistil. Niet dat dat mij stoort

1e en overall zag ik net toevallig.

sprak jongens die al vanaf januari op dieet waren voor dit nk, dan spoor je toch niet?

-Alle BB-ers sporen niet :D

1e en overall zag ik net toevallig.

Nou geweldig zeg echt een hele prestatie !!!. Geselecteerd voor de AC maar toch hier meedoen zonde ze moeten echt de regels aanpassen is voor niemand leuk als je naast iemand van veel te hoog kaliber staat. Moet er niet aan denken naast Mathias te moeten staan hahaha instant 2de plaats

Nou geweldig zeg echt een hele prestatie !!!. Geselecteerd voor de AC maar toch hier meedoen zonde ze moeten echt de regels aanpassen is voor niemand leuk als je naast iemand van veel te hoog kaliber staat. Moet er niet aan denken naast Mathias te moeten staan hahaha instant 2de plaats

Ik begrijp je reactie maar jij kent het verhaal/situatie van Mathias niet.
Hij is nu geen junior meer en bij een andere bond, dus volgens de regelmenten moet je dan beginnen met de C klasse.
Wat Koert betreft, dit is een wedstrijd met atleten uit verschillende landen en als hij aan de Wk wilt deelnemen zou hij zich eerst moeten kwalificeren op dit Nk.

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 07:39 ----------

-Alle BB-ers sporen niet :D

Als je zo lang nodig heb.. Why not

Maar indd bb-ers sporen niet :D

Terug
Naar boven