XXL Nutrition

WALTER’S OPEN NK 2013 Zondag 20 oktober 2013

3% is wat van het goede teveel voor Men's Physique denk ik?

Laatst bewerkt:
Ik geloof er heilig in dat het gaat lukken! 1 ding wat wel zeker is, dat ik er knetterhard en droog uit ga zien op 3% na het laden en vochtlozen. Wat ik wel jammer vind is dat er zelfs in de categorie men's physique gebruik wordt gemaakt van aas om massa te behouden en extra hardheid. 2 maanden clean zijn en men kan er niet meer op worden betrapt, helaas. Maar goed..daar laat ik mij niet door beïnvloeden. Ik ga eruit halen wat erin zit puur op menseigenkracht.

Discussie is in een ander topic ook al gevoerd maar de wedstrijden die ik heb gezien bijv. NK is de mens physique gewoon de classic bodybuilding klasse met zwembroek, zijn ook bijna allemaal dezelfde deelnemers....:(
Ben benieuwd want in deze klasse zou conditionering zwaarder moeten wegen dan massa en als dit perfect voor elkaar is moe je dus mee kunnen doen om de prijzen. Succes in elk geval!

Conditionering zou idd zwaarder moeten wegen dan massa.
Als ik het goed heb moet er dit vanaf dit jaar een keus worden gemaakt tussen men's physique of classic. Dus het is of het een of het ander, niet beide. Dat is nieuw!

We streven uiteraard voor perfectie he :-). Ik zal helaas niet zoveel massa hebben als andere deelnemers, ik denk dat het op natuurlijke manier alleen mogelijk is als je jaren jaren jaren lang heel gedisciplineerd kwalitatief goede spiermassa hebt opgebouwd. Anders is het onmogelijk, want hard, droog en veel spiermassa gaat namelijk gepaard met gebruik van snoepjes.

Morgen weer de meting en voeding aanpassen. Vorige week zat ik op 7,5%, ik denk dat ik morgen onder de 7% zit.

Ik geloof er heilig in dat het gaat lukken! 1 ding wat wel zeker is, dat ik er knetterhard en droog uit ga zien op 3% na het laden en vochtlozen. Wat ik wel jammer vind is dat er zelfs in de categorie men's physique gebruik wordt gemaakt van aas om massa te behouden en extra hardheid. 2 maanden clean zijn en men kan er niet meer op worden betrapt, helaas.

ja want op de walters wordt er nogal eens gecontroleerd hoor :p

• Topic Starter Topic Starter
ik ga een poging wagen, 1ste bodybuilding wedstrijd voor mij ;)

succes! voor mij ook eerste poging!

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 23:21 ----------

Gezellig ik doe morgen het inschrijfformulier op de bus

succes!!!

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 23:22 ----------

ik doe ook mee, voor mij ook eerste wedstrijd c -klasse . heb er zin in :1e:

succes ook voor mij de eerste en megaveel zin:)

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 23:23 ----------

Succes!

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 23:24 ----------

Ik doe mee! Op het moment vet 7% en gewicht ongeveer 72/73 kg en heb nog 8 weken te gaan.

Vol er voor gaan en kijken wat het opbrengt als 100% natural! 100% is bij mij 100% natural. Nog nooit iets ingenomen en wie weet kan ik het opnemen tegen die lui. Categorie is trouwens Men's Physique Sportmodel.

Het gaat er namelijk om hoe het eruit ziet en niet om hoeveel je weegt :-).

Zo hard en droog mogelijk als natural :-)

Graag jullie mening: als natural haalbaar om nummer 1 te worden in categorie men's physique? Ik denk zeer zeker wel. Wat jullie?

Gewoon meedoen!!! Succes

Maar waar blijven die vrouwelijke deelnemers, ik ga daar niet alleen staan hé!!!

Laatst bewerkt:
Is toch mooi meteen je klasse gewonnen !!. Ik heb er al zin in nog een paar weekjes en dan knalle

Voor mij ook de 1e keer! :-)
Afgelopen vrijdag op 6,9% gemeten, ff kijken waar we op zitten over een paar weken :-)
We gaan uiteraard wel voor de 1e plek he :-)

Succes degene die ook meedoen :-)

5 weeks out!!!

net voor de grap nog meegedaan met NK treintrekken in limburg en Gewonnen :-)
had nog een extra uitdaging nodig , nu maar is beginnen met cutten voor over 5 weken , nog 5 % eraf halen

@ suusje mijn vriendin doet ook mee, in de bikiniklasse

nog maar 18 dagen te gaan....
101 kg Vet %?

Gaan er nog mensen zondag naar Walters Healty Lifestyle komende zondag 5 oktober , Ringer Sportplaza te Dordrecht??

Terug
Naar boven