Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik geloof er heilig in dat het gaat lukken! 1 ding wat wel zeker is, dat ik er knetterhard en droog uit ga zien op 3% na het laden en vochtlozen. Wat ik wel jammer vind is dat er zelfs in de categorie men's physique gebruik wordt gemaakt van aas om massa te behouden en extra hardheid. 2 maanden clean zijn en men kan er niet meer op worden betrapt, helaas. Maar goed..daar laat ik mij niet door beïnvloeden. Ik ga eruit halen wat erin zit puur op menseigenkracht.
Ik geloof er heilig in dat het gaat lukken! 1 ding wat wel zeker is, dat ik er knetterhard en droog uit ga zien op 3% na het laden en vochtlozen. Wat ik wel jammer vind is dat er zelfs in de categorie men's physique gebruik wordt gemaakt van aas om massa te behouden en extra hardheid. 2 maanden clean zijn en men kan er niet meer op worden betrapt, helaas.

ik ga een poging wagen, 1ste bodybuilding wedstrijd voor mij![]()
Gezellig ik doe morgen het inschrijfformulier op de bus
ik doe ook mee, voor mij ook eerste wedstrijd c -klasse . heb er zin in![]()

Ik doe mee! Op het moment vet 7% en gewicht ongeveer 72/73 kg en heb nog 8 weken te gaan.
Vol er voor gaan en kijken wat het opbrengt als 100% natural! 100% is bij mij 100% natural. Nog nooit iets ingenomen en wie weet kan ik het opnemen tegen die lui. Categorie is trouwens Men's Physique Sportmodel.
Het gaat er namelijk om hoe het eruit ziet en niet om hoeveel je weegt :-).
Zo hard en droog mogelijk als natural :-)
Graag jullie mening: als natural haalbaar om nummer 1 te worden in categorie men's physique? Ik denk zeer zeker wel. Wat jullie?
Is toch mooi meteen je klasse gewonnen !!. Ik heb er al zin in nog een paar weekjes en dan knalle

Is toch mooi meteen je klasse gewonnen !!. Ik heb er al zin in nog een paar weekjes en dan knalle
stel dat ze echt alleen is, laten ze die klasse dan wel doorgaan op een wedstrijd? (srs question)