XXL Nutrition

WALTER’S OPEN NK 2013 Zondag 20 oktober 2013

• Topic Starter Topic Starter
was het al maar morgen....

Gaaf dat je het gaat doen Suus, heel veel succes. Niets anders dan respect, ik vind het gaaf en knap dat je het gaat doen. Ik ben benieuwd :D

Ik heb niet kunnen vinden voor welke klasse je gaat, maar misschien heb ik niet goed gelezen?

De anderen uit dit topic natuurlijk ook veel succes gewenst :)

1ste plaats :-)))))))
sdogb8.jpg

zk5w5c.jpg

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd !

Physique?

Mmm, dit wil ik ook wel bijwonen:)

2mqsqbp.jpg

3e van rechts .. woog helaas te zwaar (82kg) voor de tot 80kg D klasse .. dus moest in de D tot 90kg ;)

BodyClassic

---------- Post toegevoegd 21 October 2013 om 16:37 ----------

top super gedaan! Gefeliciteerd :thumbs:

dank u!!!! Tof ook trouwens jullie sponsoring op de wedstrijd!!

---------- Post toegevoegd 21 October 2013 om 16:37 ----------

Mmm, dit wil ik ook wel bijwonen:)

:)

---------- Post toegevoegd 21 October 2013 om 16:38 ----------

Ben je net te laat :D

Mooi resultaat Kazz! Welke klasse?

thanks!!
Bodyclassic c/d (eerste wedstrijd voor me)

Mooie fysiek. Proficiat.

Is de volledige uitslag ergens te vinden?

Welke klasse deed jij?

Staat online altijd zo weinig informatie over de wedstrijden. Echt slecht! De organisatie die de wedstrijden organiseren moeten dat eens fatsoenlijk regelen. Enigste wedstrijd die goed is geregeld qua informatie en promotie is de Flex Cup.

D- Klasse tot 90kg .. C&D klasse stonden bij elkaar op podium , ik woog jammer genoeg 82kg, was de bedoeling dat ik in de D- Klasse tot 80kg kwam maar is helaas niet gelukt.
Flexcup hoop ik op 79,9kg uit te komen ;)

Beiden gefeliciteerd, heel knap gedaan! :)

kazz gefeliciteerd!!

ik ben helaas 3de geworden in de -100kg d klasse.
woog 99.8 kg bij de weging..... heb helaas niet goed kunnen laden, en hield nog net iets teveel vocht vast

Volgende keer iets langer dan 11 weken voorbereiden denk ik .......
veel geleerd, volgende keer maar begeleiding zoeken. misschien net als vele andere een jurylid als begeleider in huren ;-)
sprak jongens die al vanaf januari op dieet waren voor dit nk, dan spoor je toch niet?

En t*ring wat was het Heet!!! achter dat podium , kenne ze volgende keer beter paar ventilatoren neer zetten.

Terug
Naar boven