Fitness Seller

Wanneer ging bij jullie het bijna, of helemaal, mis bij een oefening?

waar moet ik beginnen.

Ik failde op 60 kg bench press (zwak ja) en dan de roll of shame. Dit is niet echt leuk met een boner.

Nogmaals een fail dat de gewichten eraf vielen langs de zijkant.

Squatten met redelijk wijde stand en dan uitschuiven waardoor je een split doet.

Trainen met een niet serieus persoon. Dus ik vraag om een 5 kg plaat. Hij gooit die effe naar mij en ik krijg hem recht in mijn ballen.

Ik was aan het deadliften. Komt er een chick naar me toe die me al de hele tijd staat te bekijken. Staat ze vol bewondering te kijken naar me hoe ik aan het deadliften ben. Ik wou nog 1 extra rep doen. En ... ik liet een dikke scheet (zo'n stinkende whey/eiwitten scheet).

Stel idioten hadden bij het benchen de bb niet afgeladen.
Niet veel gewicht dus ik haal eerst 1 kant leeg en wilde toen de 2de doen...

Er zat iemand op 1 meter afstand op een bankje zijn db oefening te doen... die had echt op 2mm afstand na bijna dood kunnen zijn. :D
De bb van het benchen vloog namelijk met een rotvaart van het benchrek af en landde net naast die gozer.

Wat was er nou gebeurd? Die mafjes voor mij hebben sluiters gebruikt maar totaal verkeerd. Dus 1 gewicht er op, sluiter er tussen en dan 1 gewicht er naast. De laatste schijf was dus iets naar de buitenkant toe verschoven. Ik had dat niet gezien, ik zag 15kg per kant en bedacht me dat het wel zou moeten lukken.. Nou goed, men haalt 1 kant leeg..dan neemt zwaartekracht het over. :cool:

Ik was aan het deadliften. Komt er een chick naar me toe die me al de hele tijd staat te bekijken. Staat ze vol bewondering te kijken naar me hoe ik aan het deadliften ben. Ik wou nog 1 extra rep doen. En ... ik liet een dikke scheet (zo'n stinkende whey/eiwitten scheet).

LOL. Was was jouw/haar reactie?

September 2 jaar terug alweer.
Was aan het benchen met 105kg toen bij het zakken mijn schouder er voor één of andere reden geen zin meer in had en uit de kom floepte..
Was nochtans niet mijn maximum gewicht en de uitvoering was zoals altijd zeer strikt, dus niet gooien met gewicht.
Gevolg: 2,5 maanden gedaan met heffen, 5 maandjes kine. En tot op de dag van vandaag nog steeds last van. Ook zit de schrik er nog steeds in bij het benchen. Die 105kg heb ik sindsdien niet meer geëvenaard... :(

Eens overhead extension met verstelbare 17,5 kilogram zware dumbbell boven mijn hoofd geduwd en tijdens de neerwaartse beweging schoof de gietijzeren schijf (die van 5 en 1,25 kilo) van één kant recht op mijn kop. Heb toen een heel goede training gehad want kreeg een adrenaline kick en was pisnijdig. had wel serieuse koppijn daarna.

Ook eens gefaild met benchpress en dan met 115 kilo als een loser op de bank liggen nadenken hoe ik dat ging oplossen; Afrollen maar dat deed ****ing pijn aan mijn schaambeen.

en eens een twee jaar lang durende blessure aan de schouder opgelopen tijdens dumbbell shoulder press: duwde de rechterhalter naar boven, en was aan 90 procent van de beweging toen mijn arm het niet meer hield en de dumbbell naar achteren viel, en mijn arm dus in een heel onnatuurlijke hoek terecht kwam.

en bijna ging het mis toen ik zwaar aan het dumbbell benchen was en er een eikel kwam curlen naar mij (2 cm van mijn ellebogen). Ik hield het niet meer en riep "pas op" maar het was te laat; Dumbbell op zijn poten; kerel begon te roepen, en schold me daarna uit; Heb hem gezegd dat hij maar zo dom niet moest zijn om zich zo dicht te stellen. Toen hij bleef roepen heb ik hem bij de keel gepakt en was het snel wat stiller in het krachthoekje. Heb hem niet meer terug gezien; Wat een feest, thuis trainen.

Terug
Naar boven