Fitness Seller

Wanneer ging bij jullie het bijna, of helemaal, mis bij een oefening?

Thuis trainen, DB press. Veersluitertjes erop maar die waren losjes geworden in de loop der tijd ( zat speling op) en na een paar herhalingen viel er 1 onder de druk van de schijven vanaf. Alles lag in ieder geval op de grond.....

Snel voor de workout je shake in een bakje (zoals die van babyvoeding) doen.. Na je workout je shake klaar maken, opdrinken en de smaak wel heel verdacht vind overeenkomen met babyvoeding... Toch doordrinken en naar huis, en dan van je vrouw te horen krijgen of de babyvoeding lekker was....!!!! Had ik dus de babyvoeding meegenomen.... Gelukkig had de vrouw al gauw in de gaten dat zij niet de babyvoeding had en de kleine dus de goede voeding gegeven.... hahahah

Ben net begonnen met squatten, dacht er nog 1 rep uit te kunnen halen.. Niet dus! Zo met barbell en gewichten achterover gekiepert.

Ik had bijna hetzelfde, alleen naar voor maar ik had een voorgevoel dat het een nipte ging zijn en gelukkig stond er een beer achter me die me heeft kunnen tegenhouden(want dit was niet in een squatrek maar volledig los):D

Gast in mijn gym deed een behind-the-neck-press in de Smith. Op een gegeven moment kreeg scheurde er iets in zijn schouder, hij is met de ambulance afgevoerd.

Was niemand aan het trainen en ik wilde volgens schema mijn max 1rm doen, 130 kg bankdrukken.
Vroeg aan die chick die daar werkte kan je ff achter me staan?
Ja is goed.
Ze stond inderdaad achter me.
Resultaat was schouderblessure en rug goed naar de t*ring.

-130kg benchpress fail.. Heb 'm van me af moeten rollen.

-42kg shoulder dumbbell press fail, samen met een spotter die niet stond op te letten. :rolleyes: Door het gewicht draaide me schouder heel raar naar achter toe, met het gewicht nog in me handen.

-Falen op een dumbbell press en het gewicht in me gezicht laten vallen, resultaat: bloedneus en deuk in me ego. :D

Is allemaal wel een tijd geleden.. Laatste tijd niks geks mee gemaakt..

alleen thuis db floor press doen is geen goed idee... kost je in elk geval stukken van je vloer :D

Moest een keer kotsen na het squatten, kon wel op tijd naar de wc en eigenlijk luchtte het gewoon heel erg op. Wel apart, want normaal kots ik nooit.

Ook 3+ keer gehad dat ik even om hulp moest roepen omdat ik de laatste rep op de bench press er toch niet uit kreeg

Was niemand aan het trainen en ik wilde volgens schema mijn max 1rm doen, 130 kg bankdrukken.
Vroeg aan die chick die daar werkte kan je ff achter me staan?
Ja is goed.
Ze stond inderdaad achter me.
Resultaat was schouderblessure en rug goed naar de t*ring.

Moet toch een stevige vrouw zijn geweest dat je oorspronkenlijk er het vertrouwen in had dat ze kon helpen als het mis ging;)

Gast in m'n vorige gym was bezig met een dumbbell shoulder press, op het hoogste punt valt z'n arm recht naar achteren met het gewicht er nog in, had volgens mij z'n voorste schouderkop gescheurd. Was echt klote om te zien.

Zelf ook een keer meegemaakt dat de kabel van de legpress knapte, was met 190 kg ofzo. Viel gelukkig nog mee, had raar kunnen aflopen. Al die oude mensen vreemd kijken, was wel epic :D

Puffen tijdens het benchpressen en zo hard moeten lachen dat ik + m"n spotter die stang niet van m'n borst af kregen.

-130kg benchpress fail.. Heb 'm van me af moeten rollen.

-42kg shoulder dumbbell press fail, samen met een spotter die niet stond op te letten. :rolleyes: Door het gewicht draaide me schouder heel raar naar achter toe, met het gewicht nog in me handen.

-Falen op een dumbbell press en het gewicht in me gezicht laten vallen, resultaat: bloedneus en deuk in me ego. :D

Is allemaal wel een tijd geleden.. Laatste tijd niks geks mee gemaakt..

Heb je nog wat van die benchpress fail overgehouden?

Heb zoiets wel eens op youtube gezien en zo'n vent doet er met 120kg iets van 5 minuten over om die stang weg te krijgen :roflol: Zijn hele voorkant was rood/paars.

Kijken of ik hem kan vinden.

Afgelopen maandag tijdens benchpress , laatste setje knallen ... M'n spotter hielp mee het gewicht opheffen maar ik moest helemaal geen kracht zetten bij het opheffen en hij droeg het blijkbaar. Opeens liet hij los en daar lag die op m'n borst. Ook gisteren , tijdens legpress had ik echt een ranzig misselijk gevoel in m'n pens. Opeens liet ik vies harde scheten tijdens de leg press , wel op een ongelukkig moment aangezien 3 poepkes langs mij hun kontjes waren aan het trainen.

Afgelopen donderdag... The Roll of Shame

Was aan het benchpressen in de smith, kon de stang niet meer in de lock draaien en hij zat al op mne borst. Gelukkig kon iemand em eraf halen

2 weekjes terug, nieuw squat suit, 3e set voor 3tje met 210, na de 1e rep voelde me erg zwak, begon zwart weg te trekken en lichaam voelde aan als pap. Ging voor mn gevoel bijna uit, denk dat t lage bloeddruk + veel spanning is... Beetje gevoel alsof je na lang zitten/liggen te snel op staat.

Laatste tijd vaker na suited squats, ****ING irritant.

Filmpje \/

Heb je nog wat van die benchpress fail overgehouden?

Heb zoiets wel eens op youtube gezien en zo'n vent doet er met 120kg iets van 5 minuten over om die stang weg te krijgen :roflol: Zijn hele voorkant was rood/paars.

Kijken of ik hem kan vinden.

Het zelfde als op jou filmpje; helemaal rood en later beetje paars hehe, ook was het draadje van me oordopjes stuk.

Squatten zonder squatrack...een kant op mijn scooter andere kant op de tafel... toch evn gewicht verhogen....barbell ging 5 cm omhoog, spieren verkrampen bam voorover op de tegels halve stang in mijn nek..gelukkig bleef hij op mijn scooter hangen anders had het anders af kunnen lopen....

Squatten zonder squatrack...een kant op mijn scooter andere kant op de tafel... toch evn gewicht verhogen....barbell ging 5 cm omhoog, spieren verkrampen bam voorover op de tegels halve stang in mijn nek..gelukkig bleef hij op mijn scooter hangen anders had het anders af kunnen lopen....

Lol, squaten op een tafel en scooter :p

Terug
Naar boven