TheUnknownKnown
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben net begonnen met squatten, dacht er nog 1 rep uit te kunnen halen.. Niet dus! Zo met barbell en gewichten achterover gekiepert.

Door het gewicht draaide me schouder heel raar naar achter toe, met het gewicht nog in me handen.
Was niemand aan het trainen en ik wilde volgens schema mijn max 1rm doen, 130 kg bankdrukken.
Vroeg aan die chick die daar werkte kan je ff achter me staan?
Ja is goed.
Ze stond inderdaad achter me.
Resultaat was schouderblessure en rug goed naar de t*ring.

-130kg benchpress fail.. Heb 'm van me af moeten rollen.
-42kg shoulder dumbbell press fail, samen met een spotter die niet stond op te letten.Door het gewicht draaide me schouder heel raar naar achter toe, met het gewicht nog in me handen.
-Falen op een dumbbell press en het gewicht in me gezicht laten vallen, resultaat: bloedneus en deuk in me ego.
Is allemaal wel een tijd geleden.. Laatste tijd niks geks mee gemaakt..
Zijn hele voorkant was rood/paars. Moet toch een stevige vrouw zijn geweest dat je oorspronkenlijk er het vertrouwen in had dat ze kon helpen als het mis ging![]()

Heb je nog wat van die benchpress fail overgehouden?
Heb zoiets wel eens op youtube gezien en zo'n vent doet er met 120kg iets van 5 minuten over om die stang weg te krijgenZijn hele voorkant was rood/paars.
Kijken of ik hem kan vinden.
Squatten zonder squatrack...een kant op mijn scooter andere kant op de tafel... toch evn gewicht verhogen....barbell ging 5 cm omhoog, spieren verkrampen bam voorover op de tegels halve stang in mijn nek..gelukkig bleef hij op mijn scooter hangen anders had het anders af kunnen lopen....