XXL Nutrition

wanneer injecteren?

harvey1980

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
ik let er eigenlijk nooit zo op, de ene keer is het 's ochtends en de andere keer 's middags, maakt het eigenlijk uit welk tijdstip cq dagdeel je injecteerd?

maakt imo niets uit.
Zeker niet als je met lange esters kuurt.
Met korte esters vind ik het persoonlijk fijn om voor het trainen te zetten maar das iets tussen de oren.

als ik moet zette heb ik tog vaak (altijd) wel vaste tijden en dagen, is wel zo handig. voorheen deed ik ook maar ongeveer op de zelfde dagen zette maar dat werkte niet egt heel goed vandaar dat ik besloten heb het voortaan zo te doen en het werkt voor mij.

of het heel veel uitmaakt? met korte esters denk k het tog wel

precies maak niks uit ik zet het ook graag voor het trainen

• Topic Starter Topic Starter
ik wilde het eigenlijk 's avonds gaan doen, als de kids op bed liggen, mijn vrouwtje zet ze namelijk en dan is het tenminste ff rustig in huis, wel zo prettig met die naalden.

In de avond kan prima hoor, Arno.

Ik doe Zondag in de ochtend en Woensdag in de avond. Dan zit er precies 3,5 dag tussen de injects. Maakt niet veel uit denk ik maar ik hou van structuur wat dat betreft

Deed het altijd na het trainen, en daarna lekker onder de warme douche.

doe maandag en donderdag voor het trainen maar denk dat het niet echt veel uitmaakt

Hoe zit het met de orals?? maakt dit ook niet uit? Als je ze iedere dag moet nemen lijkt me het toch beter dat dit op hetzelfdde moment gebeurd. Omdat de dosis dan regelmatiger verspreid word.

Hoe zit het met de orals?? maakt dit ook niet uit? Als je ze iedere dag moet nemen lijkt me het toch beter dat dit op hetzelfdde moment gebeurd. Omdat de dosis dan regelmatiger verspreid word.

winny neem ik 4x verdeeld over de dag. :meal:

s'ochtens, middag, avond, en voor slapen gaan.

ik neem het niet voort slapen gaan
maar paar uurs er voor
zit ook tussen de oren denk
en een prikje uurtje voor de training
heb ik het gedacht dat ik scherper sta
of meer zin heb om er tegen te gaan

ben al veranderd neem nu net voor het slapen gaan op zondag en woensdag zeggen dat het dan beter over het lichaam verspreid word tja zal wel :D .
Heb nog steeds het idee dat het niks uitmaakt

Terug
Naar boven