MuscleMeat

Wanneer resultaat te verwachten met testo only ?

Salden

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
16
Lengte
1m80
Massa
91kg
Net sinds vorige week woensdag begonnen met Testo only.
750 mg /week ( Heb 3 kuren ervoor gedaan ).

Waarschijnlijk komt er komende week Boldenone bij.

Sinds maandag heb ik daarnaast 5 dagen 10 mg M1T genomen en sinds gisteren voor de komende 25 dagen 20 mg M1T p/dag gepland.

De werking van M1T ( continue pomp ) voelde ik al na 4 dagen.

Vroeger met Testo en Deca voelde ik het duidelijk vanaf de 3e week.

Nu metTesto alleen weet ik dat niet.
Enig idee wanneer de werking van de Testo te voelen zou zijn ?

Nu na anderhalve week merk ik naar mijn gevoel nog niets.

Het is dezelfde leverancier als altijd en het zijn Griekse Testo's ( Enathate ) , dus in mijn ogen geen fake.

3 weken als het zonder FL was

als je wil dat je kuur direct werkt dan doe je best FL en/of tabs/short esters 1-3

• Topic Starter Topic Starter
Dank je , Big T

waarom volgende week boldenone erbij en niet meteen omdat het zoon traag goedje is??

ja idd dat is niet echt logisch!

je had toch besloten om een test only cycle te doen? waarom ga je dan vanaf week 3 boldenone erbij gooien??
dan duurt het weer 3 wkn voordat je iets gaat merken van die boldenone, dat heeft echt geen zin! dat zijn zaken die je moet afwegen voordat je aan een kuur start!
zeker als het een lange ester betreft!

zou wel kunnen begrijpen dat je de laatste 3 a 4 wkn er winny bij zou doen om je vocht te controleren.

De bedoeling was om alleen Testo te gebruiken maar ik werd door meerdere van jullie in een andere thread toch aangeraden Boldenone erbij te gebruiken.

En mijn leverancier had geen Boldenone maar wel Deca.

Waar zou je groter van worden ; 750 Testo p/week of 500 Testo/400 Boldenone p/week ?

Als jet testo only wilt doen dan doe je dat toch? Nu moet je niet gaan vragen wanneer het gaat werken want dat is een ietwat domme vraag. Elke ester begint namelijk binnen een dag te werken en de hoeveelheid in combinatie met de halfwaardetijd bepaalt hoeveel je in je bloed krijgt.

Je gebruikt al een prohormoon M1T dus hoe wil je nu het effect van de testo gaan scheiden van de werking van M1T?
En dan na 3 weken boldenone gaan zetteN?

Sorry kerel maar je valt in de categorie " slecht voorbereiding leidt tot slechte uitvoering". Voortaan beter je huiswerk doen.

Salden zei:
De bedoeling was om alleen Testo te gebruiken maar ik werd door meerdere van jullie in een andere thread toch aangeraden Boldenone erbij te gebruiken.

En mijn leverancier had geen Boldenone maar wel Deca.

Waar zou je groter van worden ; 750 Testo p/week of 500 Testo/400 Boldenone p/week ?

Laatst bewerkt:
Elmo Rules :D

Je zegt dat je een test olny kuur doet , maar gebruikt daar al m1t bij ?
En dan nu ga je er ook nog bold bij doen?
En verder begrijp je de betekenis van het woord "only" wel?
verder alles goed?

duurt zeker 4 weken voor de bold begint te werken dus je bent een beetje te laat met je besluit :cool:

Uiteindelijk blijf ik bij 750mg Testo/week voor 12 weken met in de eerste 4 weken M1T erbij.

Na 10 dagen ben ik nu zo'n 2 kilo aangekomen.

Bedankt voor alle advies.

Ook voor jou wil ik het nog wel even herhalen: Boldenone begint al na 1 dag te werken.

AAJ zei:
duurt zeker 4 weken voor de bold begint te werken dus je bent een beetje te laat met je besluit :cool:

Terug
Naar boven