AndroidHealthClinic

Wanneer t beste oxy's in te nemen?

wesley1983

Novice
Waardering
0
Hey

Ik ben afgelopen week begonnen met een kuur sust + deca en oxy in de volgende hoeveelheden.

week 1 tm 8 500mg sust
week 1 tm 8 400mg deca
week 1 tm 6 50 mg oxy pd

Wanneer is t het beste om de oxy's in te nemen? In de morgen, middag of avond? Of liever een uur voor de training?
Heb ze tot nu toe rond de middag genomen, moet zeggen dat de pomp erg lekker is geworden heb alleen wel wat last van lichte hoofdpijn.. iets minder maar goed. Iig bedankt voor reactie!

groeten

wesley1983 zei:
Hey

Ik ben afgelopen week begonnen met een kuur sust + deca en oxy in de volgende hoeveelheden.

week 1 tm 8 500mg sust
week 1 tm 8 400mg deca
week 1 tm 6 50 mg oxy pd

Wanneer is t het beste om de oxy's in te nemen? In de morgen, middag of avond? Of liever een uur voor de training?
Heb ze tot nu toe rond de middag genomen, moet zeggen dat de pomp erg lekker is geworden heb alleen wel wat last van lichte hoofdpijn.. iets minder maar goed. Iig bedankt voor reactie!

groeten

Wanneer je de oxy inneemt maakt volgens mij niet zoveel uit. Ik zou het direct in de ochtend doen. Waarom trek jij je kuur niet door tot 10 weken (sus&deca)??? Oxy voor 6 weken lijkt mij wel lang maar je gaat niet hoger dan 50mg dus kan net denk ik. Ben zelf niet ervaren met oxy maar zou daar niet erg snel aan gaan (mits je al een ervaren gebruiker bent,). Heb je al veel kuren gehad? wat zijn je stas?

Ik zou ze een uur of 2 uur voor je training nemen.
Ookal zou het alleen maar zijn voor het ""tussen je oren"" gevoel

• Topic Starter Topic Starter
jp79 zei:
Wanneer je de oxy inneemt maakt volgens mij niet zoveel uit. Ik zou het direct in de ochtend doen. Waarom trek jij je kuur niet door tot 10 weken (sus&deca)??? Oxy voor 6 weken lijkt mij wel lang maar je gaat niet hoger dan 50mg dus kan net denk ik. Ben zelf niet ervaren met oxy maar zou daar niet erg snel aan gaan (mits je al een ervaren gebruiker bent,). Heb je al veel kuren gehad? wat zijn je stas?

Waarschijnlijk trek ik de sust en deca ook nog 2 weken door maar had eigenlijk gepland om t deze keer maar 8 weken te doen. Dit is overigens met 3de en laatste kuur dus die 2 weekjes door trekken is niet zo'n ramp..

wat betreft de oxy's twijfel ik om t 4 weken te doen en dan op 100 mg per dag maar hoe zal t dan vergaan met de hoofdpijn?! Misschien beter om dit niet te doen

Terug
Naar boven