wesley1983
Novice
- Waardering
- 0
Hey
Ik ben afgelopen week begonnen met een kuur sust + deca en oxy in de volgende hoeveelheden.
week 1 tm 8 500mg sust
week 1 tm 8 400mg deca
week 1 tm 6 50 mg oxy pd
Wanneer is t het beste om de oxy's in te nemen? In de morgen, middag of avond? Of liever een uur voor de training?
Heb ze tot nu toe rond de middag genomen, moet zeggen dat de pomp erg lekker is geworden heb alleen wel wat last van lichte hoofdpijn.. iets minder maar goed. Iig bedankt voor reactie!
groeten
Ik ben afgelopen week begonnen met een kuur sust + deca en oxy in de volgende hoeveelheden.
week 1 tm 8 500mg sust
week 1 tm 8 400mg deca
week 1 tm 6 50 mg oxy pd
Wanneer is t het beste om de oxy's in te nemen? In de morgen, middag of avond? Of liever een uur voor de training?
Heb ze tot nu toe rond de middag genomen, moet zeggen dat de pomp erg lekker is geworden heb alleen wel wat last van lichte hoofdpijn.. iets minder maar goed. Iig bedankt voor reactie!
groeten

Oxy voor 6 weken lijkt mij wel lang maar je gaat niet hoger dan 50mg dus kan net denk ik. Ben zelf niet ervaren met oxy maar zou daar niet erg snel aan gaan (mits je al een ervaren gebruiker bent,). Heb je al veel kuren gehad? wat zijn je stas?