AndroidHealthClinic

Wanneer weet je genoeg om aan AAS te beginnen?

Glenn GX

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Wanneer mag je aan AAS beginnen?

En dan bedoel ik niet qua stats en trainingservaring, maar qua info?

Kzie vaak kuurvoorstellen van mensen die de schema's hebben gekregen van een maatje uit de sportschool of dealer, maar geen ruk verstand hebben van AAS...

Een member van dit board had ooit eens gezegd, eer je de steroïdenprofielen van Big Cat begrijpt, mag je aan AAS beginnen.

Geef je mening. Moet je het hele hormonale systeem weten? Moet je de basis principes kennen die op dit forum staan (info AAS & schema's)?

Ik denk dat je de basis principes moet kennen. Het is belangrijk dat je zelf een kuur kan samenstellen en je niet laat leiden door mensen die het misschien wel goed bedoelen, maar je waardeloze cycles aanbevelen.

Eigenlijk boeid het geen ruk, zolang je maar de goede shit in je aars pompt. Als je een goede begeleider hebt hoef je imo zelf geen verstand van aas te hebben.

Rob G zei:
Eigenlijk boeid het geen ruk, zolang je maar de goede shit in je aars pompt. Als je een goede begeleider hebt hoef je imo zelf geen verstand van aas te hebben.

aha maar dat is het probleem met al de newbie's,ze hebbe geen goede begeleiding,ze horen enkel wat ze moeten nemen van een loser van een dealer of van een breezahboy uit de gym die 1m90 groot is en 62 kg weegt...

Gewoon luisteren naar iemand waar je inderdaad aan ziet dat hij er verstand van heeft.
Het verschil tss iemand die al jaren traint en kuurt met zo'n newbie is wel heel duidelijk denk....

Dat is juist de pest. Iemand kan wel heel groot zijn maar er ouderwetse ideeën op nahouden die allang achterhaald zijn.

Jezelf goed inlezen en punten die je niet (helemaal) begrijpt gewoon vragen. Met de antwoorden kun je je eigen mening vormen.

edit: dubbelpost

je bent ten allertijden verantwoordelijk voor je eigen daden..zoals Pat21 al zegt, een veteraan kan groot zijn, en toch nog steeds niet het fijne ervan weten...zorgen dat je zelf op de hoogte bent dus!!

Ze moeten naar mijn idee weten :

1) Dat een voedingsschema veel meer bepaald dan de middelen
2) De halfwaarde van producten, daarmee dus weten het aantal injecties per week dat nodig is van een bepaald product en het aantal weken wat minimaal nodig is om het effect te merken. (+ gelijke bloedwaarden ideaal is)
3) Weten verschil tussen Test varianten , 19-nor en DHT
4) Weten de bijwerkingen van de producten (acne, oestrogeen vorming etc)
5) Dat nakuur altijd nodig is en hoe dat uitgevoerd moet worden.

Denk ook dat je je eigen moet verdiepen in de materie,En ook in de voeding want zonder de juiste voeding zullen AAS ook niet geheel tot hun recht komen.

En zomaar van alles in je reet duwen op "advies" van een pro zou ik ook niet doen weten wat je gebruikt is ook wel zo fijn.

En weten welke stoffen je onderukken is ook belangrijk lig je straks met je vrouw/vriend/vriendin/opblaaspop en doet i het niet meer :D

Wanneer je eraan moet/kan beginnen is puur afhankelijk van je verstand en hoe je de gegeven informatie verwerkt en interpeteerd. Er zijn mensen die kunnen er maar beter nooit aan beginnen.

teneerste moet je ouder zijn als 23,omdat als je jonger bent nog zoveel domme hormonen in je body hebt dat je domme dingen gaat doen a.s. zijn geen snoepjes,ja soms wel :p ,maar je moet goed denken waar je mee bezig bent,zeker 3 tot 4 jaar trainen en echt trainen he niet 1pw cardio en een paar keer bumbels omhoog gooien,goede begeleiding is ook mooi meegenomen en niet met de eerste de beste reus op de sportschool gaan praten en geloven,eerst proberen alles uit je voeding en je schema te halen en het aller belangerijkste op de site eerst een jaartje te gaan lezen en rond te vragen,dan nog es nadenken over de voor en nadelen en je zelf wel afvragen,ga ik wel door trainen tot mijn 40ste of langer........anders niet doen en gewoon uit je voeding en je supps halen:cool:

IKKE zei:
Ze moeten naar mijn idee weten :

1) Dat een voedingsschema veel meer bepaald dan de middelen
2) De halfwaarde van producten, daarmee dus weten het aantal injecties per week dat nodig is van een bepaald product en het aantal weken wat minimaal nodig is om het effect te merken. (+ gelijke bloedwaarden ideaal is)
3) Weten verschil tussen Test varianten , 19-nor en DHT
4) Weten de bijwerkingen van de producten (acne, oestrogeen vorming etc)
5) Dat nakuur altijd nodig is en hoe dat uitgevoerd moet worden.

Ja hier ben ik het met ikke eens
goeie post:thumb:

enrico01 zei:
teneerste moet je ouder zijn als 23,omdat als je jonger bet nog zoveel domme hormonen in je body hebt dat je domme dingen gaat doen a.s. zijn geen snoepjes,ja soms wel :p ,maar je moet goed denken waar je mee bezig bent,zeker 3 tot 4 jaar trainen en encht trainen he niet 1pw cardio en een paar keer bumbels omhoog gooien,goede begeleiding is ook mooi meegenomen en niet met de eerste de beste reus op de sportschool gaan praten en geloven,eerst proberen alles uit je voeding en je schema te halen en het aller belangerijkste op de site eerst een jaartje te gaan lezen en rond te vragen,dan nog es nadenken over de voor en nadelen en je zelf wel afveagen,ga ik wel door trainen tot mijn 40ste of langer........anders niet doen en gewoon uit je voeding en je supps halen:cool:
ciao

enrico01 zei:
teneerste moet je ouder zijn als 23,omdat als je jonger bet nog zoveel domme hormonen in je body hebt dat je domme dingen gaat doen a.s. zijn geen snoepjes,ja soms wel :p ,maar je moet goed denken waar je mee bezig bent,zeker 3 tot 4 jaar trainen en encht trainen he niet 1pw cardio en een paar keer bumbels omhoog gooien,goede begeleiding is ook mooi meegenomen en niet met de eerste de beste reus op de sportschool gaan praten en geloven,eerst proberen alles uit je voeding en je schema te halen en het aller belangerijkste op de site eerst een jaartje te gaan lezen en rond te vragen,dan nog es nadenken over de voor en nadelen en je zelf wel afveagen,ga ik wel door trainen tot mijn 40ste of langer........anders niet doen en gewoon uit je voeding en je supps halen:cool:
ciao

heel simpel, voordat ik begon met a.s, wilde ik eerst;

precies weten wat er gebeurt als die zooi in m'n lichaam komt, de precieze werking en bijwerking op korte en lange termijn op m'n lichaam.

zolang je van A tot Z weet wat er gebeurt / kan gebeuren als je aan de anabolen gaat, dan heb je wat mij betreft genoeg kennis.

Of je er dan aan "mag" beginnen, ik vind dat je als je al jaren 100 % traint en het gevoel hebt dat de groei er wel uit is, dan is het wel tijd om te groeien met a.s als je de risico's beseft en voor lief neemt.

je moet allereerst je voeding en training op orde hebben. En 90% van de bezoekers van de sportschool heeft dit niet, terwijl geloof ik 1 op de 3 wel in aanraking is gekomen met AS.

Terug
Naar boven