AndroidHealthClinic

Wat als gyno niet weg gaat na kuur?

Ken er ook die gyno hebben gekregen na winny, beetje raar om te roepen dat het onmogelijk is.

Tijdens winny is kans wel nihil maar het is niet dat winny je eigen hormoonbalans op een andere manier verneukt dan andere AAS. Dus als je er gevoelig voor bent kun je zelfs met winny na je kuur gyno krijgen.

Tijdens winny is kans wel nihil maar het is niet dat winny je eigen hormoonbalans op een andere manier verneukt dan andere AAS. Dus als je er gevoelig voor bent kun je zelfs met winny na je kuur gyno krijgen.
Dat is ook wat er bij een van hun gebeurd is. Lekker eigenwijs niet nakuren, te lang met een te lage test rondlopen. Hoi gyno

Dat is ook wat er bij een van hun gebeurd is. Lekker eigenwijs niet nakuren, te lang met een te lage test rondlopen. Hoi gyno

Klopt hahaha is al jaren geleden, tweede kuur was dat ik weet t nog goed xD had op internet gelezen dat je geen nakuur nodig had, nou.. Dikke lul haha wel dus

Dat je van winny geen gyno hoort te krijgen betekend niet dat wanneer na je kuur, terwijl je test waardes laag liggen en je oestrogeen waardes hoger, je geen gyno kan krijgen.
Oke dat klinkt idd best logisch. Maar winstrol is toch een DHT derivaat wat dus inhoud dat het met behulp van (kan het niet zo bedenken hoe het heet maar iets met 5 alfa redu-nogwat???) is. En die alfa 5-nogwat breekt de binding tussen bepaalde posities die vereist zijn voor het omzetten naar oestrogeen via aromatisatie. Dus lijkt me sterk dat je oestrogeen dan hoger is toch???

Edit: Met behulp van alfa 5 reductase. Heb het gevonden wat het precies was.

Laatst bewerkt:
Ken er ook die gyno hebben gekregen na winny, beetje raar om te roepen dat het onmogelijk is.
Klopt hahaha is al jaren geleden, tweede kuur was dat ik weet t nog goed xD had op internet gelezen dat je geen nakuur nodig had, nou.. Dikke lul haha wel dus
Ik heb idd hier eerder geroepen dat het NIET mogelijk was, maar ik heb mij zelf daarna gecorigeerd dat ik er 99% zeker van was en de deur dus op een kier laat. Waar het mij om ging is dat ik graag uitleg zou willen krijgen over hoe het mogelijk is om er gyno van te krijgen? Ik heb niks tegen @Cruisecontrol88 ik vond het alleen raar dat er wat geroepen word zonder uitleg klinkt toch logisch? :sad:

Laatst bewerkt:
je winstrolololt je natuurlijke test productie de grond in, gaat dan off en hebt een kutte a:e verhouding

geen idee of dat in de praktijk gebeurt maar dat lijkt me de mogelijke pathologie

Ik heb idd hier eerder geroepen dat het NIET mogelijk was, maar ik heb mij zelf daarna gecorigeerd dat ik er 99% zeker van was en de deur dus op een kier laat. Waar het mij om ging is dat ik graag uitleg zou willen krijgen over hoe het mogelijk is om er gyno van te krijgen? Ik heb niks tegen @Cruisecontrol88 ik vond het alleen raar dat er wat geroepen word zonder uitleg klinkt toch logisch? :sad:

Denk dat wanneer @Cools online is, hij misschien wel wat duiding kan geven ;)

Iets met bibs verbrand en op de blaren zitten, anyway! On topic, pindakaas op smeren.

Hey jongens, een maat van me heeft al een tijdje last van gyno en ondanks mijn advies is het nog steeds niet weg. Ik hoop dat jullie weten wat er mis is en vooral wat hij nu het beste kan doen.

Hij heeft de afgelopen jaren een aantal keren winstrol gebruikt (6w 50 mg, daarna 2w nolvadex 20 mg). Echter, na de laatste kuur heeft hij gyno ontwikkeld. Sinds ruim 7 weken na zijn nakuur heeft hij een pijnlijk gevoel onder zijn tepels en zit er een knobbel onder. Deze is ongeveer 1 bij 1 cm. Drie weken nadat de gyno optrad begon hij met 20 mg nolvadex. We zijn nu al meer dan drie weken verder en ondanks dat de gevoeligheid wel een beetje is afgenomen na een week, is de situatie verder niet verbeterd.

Ik vind het erg raar dat de gyno zo hardnekkig is. Hij staat trouwens aardig droog en gebruikt sowieso geen andere AAS. Het merk dat hij gebruikt wordt over het algemeen beschouwd als de meest betrouwbare van NL, dus het lijkt me sterk dat hij fake nolva neemt. Wie weet wat je in een geval als deze moet doen?

Is mogelijk. Tijdens winstrol gebruikt kan je aromatase enzym actiever worden alsook oestrogeenreceptor gevoeliger door een te kort aan oestrogeen. Je lichaam wil dit compenseren op deze manier.

Gebruik van nolva voegt hier weer aan toe met als gevolg na je nakuur zakt androgeen in en oestrogeen komt hoger te staan ten opzichte hiervan. Met als gevolg gyno.

In het kort, slechte kuur :p

• Topic Starter Topic Starter
Is dat niet iets wat je gebruikt tijdens een kuur? Als je tijdens herstel gyno krijgt, zou nolva toch makkelijk moeten volstaan. Er zitten geen exogene AAS in het lijf...

Ik ga hier gewoon niet op in.

back ontopic @Tythor Zeth Ga gewoon even naar de huisarts en kijk wat die er op te zeggen heeft. Anders zoals hier boven eerder gezegd denk gewoon arimidex.
Een huisarts weet hier niets van en zal zeggen dat je moet wachten tot het weg trekt. Met mogelijk permanente gyno tot gevolg, vanwege het niet volgen van een behandeling.

Iets met bibs verbrand en op de blaren zitten, anyway! On topic, pindakaas op smeren.
Hoezo bibs verbrand? Hij heeft volgens voorschriften gehandeld. Hier gyno van krijgen is gewoon dikke pech. Dat het nu nog steeds niet weggaat al helemaal.

Voor ratko:
Omdat de gyno pas flink na de kuur is opgetreden, is het waarschijnlijk de oorzaak van het niet juist herstellen van je testosteron. Dat heeft niets te maken met wat voor anabolen je tijdens de kuur hebt genomen, maar dat je herstel niet correct verloopt. Winstrol zelf heeft dit waarschijnlijk niet veroorzaakt (dan was het tijdens de kuur op gaan treden), maar wel het platleggen van je lichaamseigen testosteron door winstrol. Wat er tijdens het herstel gebeurt is dat testosteron niet goed hoger wordt, terwijl oestrogeen relatief gezien te hoog is. Je ontwikkelt dan gyno.

Misschien een trucje met HCG uitvoeren, of toch maar arimidex bijvoegen?

• Topic Starter Topic Starter
Is mogelijk. Tijdens winstrol gebruikt kan je aromatase enzym actiever worden alsook oestrogeenreceptor gevoeliger door een te kort aan oestrogeen. Je lichaam wil dit compenseren op deze manier.

Gebruik van nolva voegt hier weer aan toe met als gevolg na je nakuur zakt androgeen in en oestrogeen komt hoger te staan ten opzichte hiervan. Met als gevolg gyno.

In het kort, slechte kuur :p
Heb al meerdere keren geprobeerd om hem ervan te overtuigen gewoon injects te doen, maar hij is te p*ssy :roflol:

Is dat niet iets wat je gebruikt tijdens een kuur? Als je tijdens herstel gyno krijgt, zou nolva toch makkelijk moeten volstaan. Er zitten geen exogene AAS in het lijf...

Een huisarts weet hier niets van en zal zeggen dat je moet wachten tot het weg trekt. Met mogelijk permanente gyno tot gevolg, vanwege het niet volgen van een behandeling.

Hoezo bibs verbrand? Hij heeft volgens voorschriften gehandeld. Hier gyno van krijgen is gewoon dikke pech. Dat het nu nog steeds niet weggaat al helemaal.

Voor ratko:
Omdat de gyno pas flink na de kuur is opgetreden, is het waarschijnlijk de oorzaak van het niet juist herstellen van je testosteron. Dat heeft niets te maken met wat voor anabolen je tijdens de kuur hebt genomen, maar dat je herstel niet correct verloopt. Winstrol zelf heeft dit waarschijnlijk niet veroorzaakt (dan was het tijdens de kuur op gaan treden), maar wel het platleggen van je lichaamseigen testosteron door winstrol. Wat er tijdens het herstel gebeurt is dat testosteron niet goed hoger wordt, terwijl oestrogeen relatief gezien te hoog is. Je ontwikkelt dan gyno.

Misschien een trucje met HCG uitvoeren, of toch maar arimidex bijvoegen?

Nee niet jij haha had het over die slimmerik die internet verhalen boven persoonlijke ervaring zag

Heey ik heb het zelfde probleem ik heb een klein knobbeltje onder mijn tepel van 0,3bij 0,2 ofzo heel klein niet gevoelig!!

KAn dit nog verholpen worden? Andere jongens in de gym zeggen '' heb ik ook wel eens gehad, trekt wel weg!''
Ondertussen zit het er al een 8maanden Kan ik hier nog iets aan doen???

Opgelopen bij een Test Prop kuur van 6 weken, Terwijl ik op 10 weken test E nergens last van had

Help me :)

Ik wil namelijk over een maand weer starten met TEST E only 500mg

Nee ik denk dat je dood gaat... Snap ook niet waarom je nu pas hiermee komt @Didiani. Zou lekker zelf je research doen ipv alleen naar anderen te luisteren ;)

Misschien voortaan wat minder snel roepen mbt dit onderwerp dan, het zijn geen snoepjes waar je mee speelt.

Heey ik heb het zelfde probleem ik heb een klein knobbeltje onder mijn tepel van 0,3bij 0,2 ofzo heel klein niet gevoelig!!

KAn dit nog verholpen worden? Andere jongens in de gym zeggen '' heb ik ook wel eens gehad, trekt wel weg!''
Ondertussen zit het er al een 8maanden Kan ik hier nog iets aan doen???

Opgelopen bij een Test Prop kuur van 6 weken, Terwijl ik op 10 weken test E nergens last van had

Help me :)

Ik wil namelijk over een maand weer starten met TEST E only 500mg
Ik ben hiermee in.. 2008? 2009? Naar een arts gegaan en deze stuurde mij door naar een soort van borstkanker afdeling. Hier hebben ze 2 testen met mij gedaan (best grappig) en besloten dat ze me niet hoefden te opereren. Ik heb het nu nog steeds maar je ziet er nagenoeg niks van ;)

Terug
Naar boven