MuscleMeat

Wat als gyno niet weg gaat na kuur?

Ik ben er een paar weken geleden achter gekomen, het doet geen pijn en je ziet er niks van. Ik moet echt goed drukken/ voelen op de tepel.

Iedereen heeft wel iets klierweefsel. Zou je er niet druk aan maken laat staan aanzitten want dan word het inderdaad dik/gevoelig.

Is mogelijk. Tijdens winstrol gebruikt kan je aromatase enzym actiever worden alsook oestrogeenreceptor gevoeliger door een te kort aan oestrogeen. Je lichaam wil dit compenseren op deze manier.

Gebruik van nolva voegt hier weer aan toe met als gevolg na je nakuur zakt androgeen in en oestrogeen komt hoger te staan ten opzichte hiervan. Met als gevolg gyno.

In het kort, slechte kuur :p
Hier heb ik tenminste wat aan en weet ik dat ik dus fout zat. Danku wel!
Misschien voortaan wat minder snel roepen mbt dit onderwerp dan, het zijn geen snoepjes waar je mee speelt.
Ik weet dat het geen snoepjes zijn waar ik mee speel.. Daarom wil ik ook graag nog meer mijn kennis uitbreiden betreft dit onderwerp. Maar klinkt toch logisch dat ik wel toelichting wil?

Bij deze @Cruisecontrol88 Mijn excuus. Kwou alleen weten hoe het mogelijk was. Was totaal niet de bedoeling om er een hele discussie van te maken.

Wat zijn symptonen van gyno jeuk bij tepels en harc achter de tepel toch

maat van me heeft poos met gyno lopen klooien en die zwoer uiteindelijk bij letro. heeft het volgens mij bij hem wel goed gedaan.

Kan je onderbouwen waardoor? Ik heb veel research gedaan en aardig wat gelezen over winstrol. En het komt er eigenlijk opneer dat het onmogelijk is om daar gyno van te krijgen??? Zelfs een na kuur word bij winstrol bijna overbodig gezien.. Word natuurlijk wel aangeraden ;)

Heb trouwens nog dit gevonden waar gyno bij winstrol eigenlijk wel ontkracht word. https://forum.bodybuilding.nl/topics/gyno-van-winstrol-only.22198/

Correct me if i'm wrong :)

Okay: You're wrong. IEDERE AAS die je axis torpedeert, vereist een nakuur. Daar valt Winny zeer zeker ook onder. Complete broscience als mensen zeggen dat je daar geen nakuur voor nodig hebt. Als dit al niet klopt, zou je dan niet ook eens wat vragen stellen bij je aanname dat gyno onmogelijk is op te lopen door winstrol? Er zijn er genoeg hier die dat zelf hebben meegemaakt, overigens. En ik zou zelf ook eerlijk gezegd niet kunnen bedenken waarom je GEEN gyno zou kunnen krijgen door winny. Gyno is een hormonale afwijking en winstrol fuckt net als iedere andere AAS met je hormonen.

Tijdens winny is kans wel nihil maar het is niet dat winny je eigen hormoonbalans op een andere manier verneukt dan andere AAS. Dus als je er gevoelig voor bent kun je zelfs met winny na je kuur gyno krijgen.

Nog zo een. Zucht. Jawel, winstrol verneukt net zo goed je hormoonbalans als andere AAS. Nakuren moet je dus WEL.

Okay: You're wrong. IEDERE AAS die je axis torpedeert, vereist een nakuur. Daar valt Winny zeer zeker ook onder. Complete broscience als mensen zeggen dat je daar geen nakuur voor nodig hebt. Als dit al niet klopt, zou je dan niet ook eens wat vragen stellen bij je aanname dat gyno onmogelijk is op te lopen door winstrol? Er zijn er genoeg hier die dat zelf hebben meegemaakt, overigens. En ik zou zelf ook eerlijk gezegd niet kunnen bedenken waarom je GEEN gyno zou kunnen krijgen door winny. Gyno is een hormonale afwijking en winstrol fuckt net als iedere andere AAS met je hormonen.
Had idd al begrepen dat het mogelijk is, ben blij dat je het nog een keer uitlegt :) Ik heb ook eerder gezegd hier mijn excuus aangeboden voor de overbodige discussie die er volgde.

Een van de redenen waarom ik dacht (en dus zeker van me zaak was(blijkbaar toch niet)) dat het niet kon was omdat winny niet aromatiseert. Maar heb dus al uit het verhaal van cools begrepen dat het wel mogelijk is. (en natuurlijk van andere die hierop reageerden)

Had idd al begrepen dat het mogelijk is, ben blij dat je het nog een keer uitlegt :) Ik heb ook eerder gezegd hier mijn excuus aangeboden voor de overbodige discussie die er volgde.

Een van de redenen waarom ik dacht (en dus zeker van me zaak was(blijkbaar toch niet)) dat het niet kon was omdat winny niet aromatiseert. Maar heb dus al uit het verhaal van cools begrepen dat het wel mogelijk is. (en natuurlijk van andere die hierop reageerden)

Ik heb ook niks tegen jou bro maar stel nou dat iedereen internet als bron had en net zoals jou beetje leuk verwoord hadden waarom jij gelijk had omdat ze dat daar hebben gelezen ??? Dan heeft iedereen die dit leest verkeerde informatie en weet niemand hoe ze Gyno hebben gekregen :o sorry dat ik je de oorzaak niet kan geven maar ik heb je ook erbij gezegd waarom ik dat weet. Is baseer alles op ervaring, niet op Google

Ik heb ook niks tegen jou bro maar stel nou dat iedereen internet als bron had en net zoals jou beetje leuk verwoord hadden waarom jij gelijk had omdat ze dat daar hebben gelezen ??? Dan heeft iedereen die dit leest verkeerde informatie en weet niemand hoe ze Gyno hebben gekregen :o sorry dat ik je de oorzaak niet kan geven maar ik heb je ook erbij gezegd waarom ik dat weet. Is baseer alles op ervaring, niet op Google
Snap ik bro. Ik heb de kennis die ik heb ook niet alleen van internet maar ook van mijn omgeving en mensen die ervaring hebben. En nagenoeg ken ik geen mensen die winny only hebben gedaan, last van gyno hebben.

En natuurlijk als jij het wel ervaren heb, tjah kan moeilijk zeggen dat het niet zo is dan :P

Al vind ik het raar dat ik dan letterlijk nergens anders (behalve in dit topic dan) een duidelijk toelichting kan krijgen waarom het dan wel mogelijk is.

Snap ik bro. Ik heb de kennis die ik heb ook niet alleen van internet maar ook van mijn omgeving en mensen die ervaring hebben. En nagenoeg ken ik geen mensen die winny only hebben gedaan, last van gyno hebben.

En natuurlijk als jij het wel ervaren heb, tjah kan moeilijk zeggen dat het niet zo is dan :P

Al vind ik het raar dat ik dan letterlijk nergens anders (behalve in dit topic dan) een duidelijk toelichting kan krijgen waarom het dan wel mogelijk is.

Als je het nu gelooft of niet maar ik denk dat ik in totaal wel 50 mails heb ontvangen van mensen met dit probleem :o

Als je het nu gelooft of niet maar ik denk dat ik in totaal wel 50 mails heb ontvangen van mensen met dit probleem :o
Jaa ik geloof het nu wel, als meer en deel het zegt uit eigen ervaring..

Toch klein vraagje dan aangezien je er al 50 hebt ontvangen :roflol:

Stel je krijgt het tijdens een test e 500mg EW kuur. Nolva 10mg ed mee laten lopen? Ik begreep dat AI voornamelijk gebruikt word als het al iets erger is.

20mg.

20mg En het heeft geen zin om nolva te nemen TIJDENS de kuur. Als je het krijgt, dan dien je dus te kappen met de kuur en dan nolva te nemen. Maar dat is niet per se tegen gyno, eerder voor het herstel van je normale hormoon huishouding. Zoals aangegeven is letro veelgebruikt bij gyno

Het zou ook misschien borstkanker kunnen zijn, daar al op gecontroleerd?

20mg En het heeft geen zin om nolva te nemen TIJDENS de kuur. Als je het krijgt, dan dien je dus te kappen met de kuur en dan nolva te nemen. Maar dat is niet per se tegen gyno, eerder voor het herstel van je normale hormoon huishouding. Zoals aangegeven is letro veelgebruikt bij gyno

Het heeft zeker wel zin om Nolva te nemen tijdens de kuur om je gyno te bestrijden.

Het heeft zeker wel zin om Nolva te nemen tijdens de kuur om je gyno te bestrijden.

Toch wel? Maar dan toch eerder vanwege de oestrogeen-onderdrukkende eigenschappen en niet het vermogen om de testes weer op gang te brengen, niet? Mij is altijd verteld dat zolang je nog exogeen testosteron in je lijf hebt zwerven, nolva de natuurlijke productie niet op gang kan brengen.

Terug
Naar boven