Fitness Seller

wat beste nemen bij dbol

tha_dreamer

Novice
Waardering
0
26 jaar 100 kilo 195m 14%
heb 1 kuur deca gedaan.... vond het een beetje tegenvaller dus zit nu te denken aan drive met dbol of deca met dbol ben niet zon fan van testo's omdat ik al driftig zat ben :p
iemand tips?
doel: massa maken!!!!

Deca, dboll zou kunnen

of liever deca, dboll, sustanon(als je heftig massa wil maken) :cool:

Waarom open je in godsnaam twee topics over jezelfde vraag? Eerst een topic over drive/dbol en nou probeer je het hier nog een keer? Ga je huiswerk eerst een doen joh! :study:

Dozer zei:
Deca, dboll zou kunnen

of liever deca, dboll, sustanon(als je heftig massa wil maken) :cool:

Kerel, jij kan denk ik beter je mond houden?! Je opent zelf een aantal topics met onzinnige vragen als: "Kan 6 weken deca?" of "Klopt het dat Virormone vet omzet in spier?".

En vervolgens zelf advies geven? Come on, don't talk the talk if you can't walk the walk! :)

Hoe oud ben je eigenlijk?

Laatst bewerkt:
tsjonge je kan echt weer merken dat het weer zomer word hehe

tha_dreamer zei:
welke pak jij.... dan pak ik die niet >d para pietje

--------------------------------------------------------------------------------

hello skele hond als je goed ziet is me site net aangemaakt moest ff kijken hoe het werkte dus vandaar 2 posts...
maja iig goed om te weten dat ik van meneer para pietje hiomself geen advies hoef

get a life loser (A)!

:roflol:

Meneer kan geen kritiek vangen en gaat PMetjes sturen.. :finger:

• Topic Starter Topic Starter
hey arie welke spullen pak jij dan neem ik die zeker nooit :p
je word er kort in de kar van
verder heb ik nog ff grandioos in een deuk gelegen over je prive bericht dat je graag vriendjes maakt :P
get a life papkop

"ben niet zon fan van testo's omdat ik al driftig zat ben"
Ja nou dat klopt volgens mij idd :rolleyes: ...............

MrJ waar blijf je, slotje gevraagd :p

Daarom was jij toch ook zo snel een maatje van me Testo :p

Ik hou wel van eigengereide mensen ja...

Krijg ik nu ook dan zo'n schattig PMmetje van je dan? :D

Huh? Volgens mij volg je het niet helemaal, ik kreeg dat PMetje van meneer, niet andersom.. Maar vooruit, speciaal voor jou, pmetjs is onderweg :)

Ik volg je prima hoor,gozer. :D

Ik wou alleen ook wat extra aandacht!! :p

ArieWillem zei:
Kerel, jij kan denk ik beter je mond houden?! Je opent zelf een aantal topics met onzinnige vragen als: "Kan 6 weken deca?" of "Klopt het dat Virormone vet omzet in spier?".

En vervolgens zelf advies geven? Come on, don't talk the talk if you can't walk the walk! :)

Hoe oud ben je eigenlijk?

Heerlijk :D

Aangezien dit topic toch al vol gespammed word kan ik ook nog wel wat nutteloos lachen om deze opmerking. Bij deze dus!

:roflol: :roflol:
:roflol: :roflol:

Terug
Naar boven