AndroidHealthClinic

wat doe ik verkeerd???

Dawg3

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
heb hier originele apotheek sustanon 250 ampullen

1 ml per ampul

ik zuig van de 40 units 1 ml spuit op tot 20

als ik een tweede spuit wil vullen komt er bijna niets meer in

er zit lucht tussen de rubberen stopper en de test, en bubbels in de test olie zelf

zuig ik het spul te snel op ofzo? let op het is wel een ampul, geen vial waar ik ondersteboven uit kan halen

hoe krijg ik de lucht tussen de zwarte rubberen stopper weg en hoe krijg ik de bubbels er uit?

kan de bubbels en lucht verantwoordelijk zijn voor het weinig overblijven van de vloeistof, ik vind het toch lastig te vatten dat er zo weinig uitkomt..

is het niet mogelijk toevallig om foto te plaatsen
vind het maar vage beschrijving zo

klinkt nu alsof je cheapass naalden en spuiten heb
die lekken altijd ook tijdens het opzuigen. zuig je gerust lucht tussen de naald en spuit door

terumo is daar altijd heel goed in

gewoon de spuit met naald naar boven gericht houden en lucht eruit spuiten? je moet ook altijd beetje met de zuiger op en neer gaan voor de bellen eruit te krijgen

Koop spuiten van Plastipak en naalden van Microlance, dan heb je dat gezeik waarschijnlijk niet.
Ik koop nooit meer wat anders.

Gwoon naald naar boven houden en tikken op die mother****er tot alle belletjes eruit zijn. In een paar rakkers van een speldenkop groot moet je geen erg hebben, ik heb door infuzen al heel wat belletjes in mn aders zien verdwijnen. Kan geen kwaad tot 5cc is de regel in het ziekenhuis.

• Topic Starter Topic Starter
is het niet mogelijk toevallig om foto te plaatsen
vind het maar vage beschrijving zo

klinkt nu alsof je cheapass naalden en spuiten heb
die lekken altijd ook tijdens het opzuigen. zuig je gerust lucht tussen de naald en spuit door

terumo is daar altijd heel goed in

wordt lastig

ik heb idd via daxtrio geloof ik terumo naalden/spuiten besteld

als ik alle lucht er uit duw en dan opzuig begint het al met de bubbeltjes

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

gewoon de spuit met naald naar boven gericht houden en lucht eruit spuiten? je moet ook altijd beetje met de zuiger op en neer gaan voor de bellen eruit te krijgen

ja heb ik al geprobeerd maar op de een of andere manier werkt het toch niet

miss ff verder experimeteren

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

Koop spuiten van Plastipak en naalden van Microlance, dan heb je dat gezeik waarschijnlijk niet.
Ik koop nooit meer wat anders.

waar koop ik die shizzle?

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------

Gwoon naald naar boven houden en tikken op die mother****er tot alle belletjes eruit zijn. In een paar rakkers van een speldenkop groot moet je geen erg hebben, ik heb door infuzen al heel wat belletjes in mn aders zien verdwijnen. Kan geen kwaad tot 5cc is de regel in het ziekenhuis.

thx ik ga t proberen

paar bubbeltjes maakt me niet uit maar ben toch btje ongerust over als dat in de ader komt

ik gebruik een 1 ml spuit want ik doe hrt dosis dus dat zal wel meevallen dan

Terug
Naar boven