Fitness Seller

Wat doe je het best samen?

Lorat

Cool Novice
Waardering
0
Ik vraag mij af wat je nu eigenlijk het best samen traint.
Ik train het liefst biceps en borst samen maar lees hier vaak dat het fout is om dat te doen. Wat is dan het beste om samen te trainen en waarom?

Gebruik De Fokking Zoekfunctie !! Heb Nog Pas Een Topic Erover Zien Langskomen!

edit: waarom verandert alles wat in hoofdletters heb geschreven in breezer taal :roflol:

Wat is fout... je traint zo te horen in een split dus deel het gewoon in zoals je het fijn vind, en check of je goed vooruit gaat. Vaak vragen mensen of dingen goed zijn terwijl het gewoon voor hun werkt,omdat ze het ergens gehoord hebben. If it ain't broke, don't fix it.. tenzij je toe ben aan wat anders natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Ik train nu al 6 maanden praktisch hetzelfde
doe 4 sets meestal 12-10-10-8 ongeveer
maar kwil nu eens echt beginnen met massa aan te maken. Maar weet echt niet wat het beste is kwa sets dan, en van hoe en wat je best samen traint maar op dat laatste snap ik dat het meer is wat je zelf fijn vind.

OMG kerel!!! er staat 3 topics lager eenzelfde topic. Doe op zen minst de moeite om de eerste pagina van deze sectie te lezen.

Ik train nu al 6 maanden praktisch hetzelfde
doe 4 sets meestal 12-10-10-8 ongeveer
maar kwil nu eens echt beginnen met massa aan te maken. Maar weet echt niet wat het beste is kwa sets dan, en van hoe en wat je best samen traint maar op dat laatste snap ik dat het meer is wat je zelf fijn vind.

wat dacht van je dat gat in je hoofd met die witte dingen erin eens te benutten

Ik vraag mij af wat je nu eigenlijk het best samen traint.
Ik train het liefst biceps en borst samen maar lees hier vaak dat het fout is om dat te doen. Wat is dan het beste om samen te trainen en waarom?

Is niet FOUT. Er zijn keuzes, er zijn ook andere keuzes.

Gewoon zorgen dat je 200 kilo kunt squatten, 150 kilo bankdrukken, en je zult niet klein meer zijn.

Het beste is om je squats, je pulls en je presses 3x per week samen te nemen. De overige dingen moet je ni doen.

Terug
Naar boven