MuscleMeat

Wat doe je naast bodybuilding dagelijks?

Naast mijn full time job als bodybuildster, ben ik ook nog full time Juridisch en P&O medewerker bij het leukste ICT bedrijf van Nederland Ultimum BV! In de weekenden klus ik ook nog bij in de security op grote feesten en in discotheken. En daarnaast studeer ik deeltijd HBO Rechten. Dus ja, ik ben best druk! :D
Goed beziggg

eten
trainen
rusten
eten
eten
eten
eten
eten
trainen
rusten
Uit bed stappen
eten
trainen
rusten
eten
eten
eten
eten
eten
trainen rusten
uit bed stappen
cycle cycle

normaal school, maar aangezien ik geslaagd ben werk ik het grootste gedeelte van de tijd, (sowieso altijd zaterdags, nu ook veel doordeweeks) in het weekend ga ik stappen en zondag slaap ik uit:D

Niks.

Bodybuilding, a lifestyle.

werken slapen eten motor rijden krantjesfolders&bbtijdschriften lezen...leren (amper)
op zijn tijd: muziek ,films ,uit eten, concert , races , bb wedstrijd

Veel eten en goed slapen! :thumbs:

ik kan wel zeggen bodybuilding is a lifestyle...

maar een feit is dat ik graag van lekker eten houd (bbq gourmetten en al het vlees ;) )
, graag bier drink, een sigaretje rook in het weekend, met vrienden uitgaa, en veel feest :)

Genieten van het leven staat bij mij op 1,
Bodybuilding op 2.

Jammer dat deze zo enorm slecht samengaan.

Atletiek, voetbal, wakeboarden, school, gamen en rondhangen op forums :D (of fora :eyes: )

Werken in een gevangenis en zien hoe iemand met een biceps van 50 cm traint , rust en eet en er met hem over praten.
Hmm die gast is een Armeniër met een echt lijf voor bodybuilding en heeft niks anders te doen dan te leven voor zijn training , rust , voeding.
Is hij echt een natural , ik geloof het wel.

eten

bmxen, rondhangen met vrienden, werken, racen met me auto, uitgaan, chillen, nog meer werken, en in september weer keihard aan de studie

Schijten alsof me leven er vanaf hangt.

Werken.
Trainen.
Honden Uitlaten.
Gezond eten.
Hardlopen.
Internetten (sowieso DBBforum elke dag).
Chillen voor de TV.
Krant/Tijdschriften Lezen.

In september weer naar school, dus dan zal het werken alleen op zaterdag zijn of in vakantie's.

Terug
Naar boven