Fitness Seller

Wat doe je naast bodybuilding dagelijks?

ik kan wel zeggen bodybuilding is a lifestyle...

maar een feit is dat ik graag van lekker eten houd (bbq gourmetten en al het vlees ;) )
, graag bier drink, een sigaretje rook in het weekend, met vrienden uitgaa, en veel feest :)

Genieten van het leven staat bij mij op 1,
Bodybuilding op 2.

Jammer dat deze zo enorm slecht samengaan.

Bij mij hetzelfde op het sigaretje roken na:p

Account Manager in de ICT

Nu helaas werken, nog 1,5 week. Verder eigenlijk gewoon het gebruikelijke gamen, slapen, rukken, BJJ, MMA kijken, WWE kijken, met vrienden dingen doen, soms wat stappen, en flink sparen voor de vakantie :D

Werken als credit controller.

Grafisch ontwerper.
Snowboarden.
vrouwen
bier drinken
shoppen

Gitaar spelen, optreden, werken.

moeder,echtgenote,huisvrouw,nagelstyliste,kok (voorgezin) en nog veeeeeeeel meer!!!!!
pffffffff ik word moe als ik het leest (het is een fulltime job maar wel leuk zou het niet willen missen)

:hornyna: met m'n meisje! Nu het vakantie is doe ik bijna geen andere dingen..:D

Naast 4 tot 5x in de week sporten (2 of 3x KT en 2x Pilates) werk ik parttime in de Toerismebranch, binnenkort waarschijnlijk les geven op de sportschool in Pilates, huishouding/koken, half Aug. weer beginnen met school, voor de rest lekker wandelen in het bos met mijn papegaai en vriend en andere leuke dingen ondernemen. :o

aftrekken

Werkzaamheden omvatten:

Moeder zijn voor de beste kids van de wereld(IMO) :D

Huishoudelijk werk, koken, boodschappen doen, ALLE mannenklusjes in huis doen(zoals kasten, dressoir in mekaar zetten,tv meubel in mekaar zetten, lcd tv installeren, )..Ik heb namelijk een vent die of uitsteld of het gewoon niet kan (lees wil) doen. Ik houd niet van uitstel.. wil alles meteen doen.

Dus tja dan zal ik het zelf moeten doen..

Ik doe teveel om op te noemen!

Werken, heb geen tijd voor andere dingen..
7dagen per week werken is nou eenmaal vermoeiend naast het bb

vorig jaar diploma havo gehaald, half jaartje hbo gedaan ( maar was niet mijn ding ), half jaartje werken ( nu mee bezig ). 15 september start ik bij de landmacht :D. ( iemand hier die bij defensie werkt ?? )

werken (fulltime)
opleidingen
mountainbiken
ps3
eten
slapen
.... how boring!

De mensen die bb doen en hier reageren kan je misschien op 1 hand tellen.

Terug
Naar boven