Gilbert Yvel is min of meer mijn all-time favoriete vechtersbaas. Maar wat doet hij tegenwoordig? Ik kan niks over hem vinden. Weet iemand wat hij tegenwoordig doet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zijn hoogtepunt voorbij? Wanneer was dat dan?
Yvel is een goede vechter maar hij heeft quasi al zijn partijen tegen de echte toppers en sub-toppers verloren. Ik vind het raar dat hij naar de UFC mocht komen. Als je dan tegen wereldklasse als JDS vecht, tjah.
overeem wordt weer sneller zonder kracht en massa te verliezen en gebruikt zijn koppie goed...dan pakt hij hari en later dit jaar fedor en dan is hij de all time hero van k1 mma enz
zijn hoogtepunt voorbij? Wanneer was dat dan?
Yvel is een goede vechter maar hij heeft quasi al zijn partijen tegen de echte toppers en sub-toppers verloren. Ik vind het raar dat hij naar de UFC mocht komen. Als je dan tegen wereldklasse als JDS vecht, tjah.
Gilbert Yvel is een van de beste vechtsporters die Nederland ooit heeft voortgebracht.
Gewonnen van grote vechters als een Joop Kasteel, Bob Schreiber, Valentijn Overeem etc.
Het zou best kunnen dat die zijn beste tijd heeft gehad, dat maakt immers elke topsporter mee, op een gegeven moment is het gewoon op.
Maar hij gaat zeker de geschiedenisboeken in als een van de grootste vechtsporters die Nederland ooit rijk was.
Ik ben altijd een bewonderaar van hem geweest, als Yvel vecht dan weet je dat je spektakel kan verwachten.
Melvin Manhoef is een beetje van het zelfde kaliber.