AndroidHealthClinic

Wat doet Gilbert Yvel?

JxB

Advanced Bodybuilder
Waardering
50
Lengte
1m85
Massa
80kg
Gilbert Yvel is min of meer mijn all-time favoriete vechtersbaas. Maar wat doet hij tegenwoordig? Ik kan niks over hem vinden. Weet iemand wat hij tegenwoordig doet?

hij ging toch in de UFC vechten?

Hij is aan het trainen voor een gevecht tegen Fedor.

hahahahahha als Yvel net als in ze vorige gevecht vecht, wordt het tegen Fedor ook gelijk ze laatste.

ze laatste gevecht was tegen Dos Santos, slechte kwaliteit.
http://www.youtube.com/watch?v=z0I6Zra05Gs
1:55

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Goed om te zien dat hij nog vecht, hopelijk wint hij hier en daar nog wat.

Ben bang dat hij een beetje over z´n hoogtepunt heen is. Maar ik blijf hem goed vinden.

zijn hoogtepunt voorbij? Wanneer was dat dan?

Yvel is een goede vechter maar hij heeft quasi al zijn partijen tegen de echte toppers en sub-toppers verloren. Ik vind het raar dat hij naar de UFC mocht komen. Als je dan tegen wereldklasse als JDS vecht, tjah.

Ben benieuwd hoe hij het doet in z'n volgende partij.

Hij vecht nu in de UFC. Zijn volgende wedstrijd is waarschijnlijk tegen Ben Rothwell.

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

Yvel is een goede vechter maar hij heeft quasi al zijn partijen tegen de echte toppers en sub-toppers verloren. Ik vind het raar dat hij naar de UFC mocht komen. Als je dan tegen wereldklasse als JDS vecht, tjah.

Dana White is nu eenmaal iemand die stand-up vechters prefereert, zoals het complete Amerikaanse publiek. Een prachtige BJJ match vinden ze saai en dan beginnen ze boe te roepen.

overeem wordt weer sneller zonder kracht en massa te verliezen en gebruikt zijn koppie goed...dan pakt hij hari en later dit jaar fedor en dan is hij de all time hero van k1 mma enz

Yvel zit idd in de UFC en heeft daar een contract voor 4 wedstrijden(of was het 6?)

Dus binnenkort zal die wel weer aan de bak komen, hoop wel op een beter resultaat als tegen dos santos..

Wordt inderdaad verwacht dat Yvel tegen Rothwell zag vechten tijdens UFC 115.
Dit moet eerlijk gezegd wel een partij voor hem zijn, zo niet, dan zal de UFC wel van hem afwillen denk ik.

12 juni vecht hij weer in ufc 115

Zijn partij staat voorlopig wel in de Prelims, ik hoop dat in de main cards wat snelle ko's of submissions vallen, zodat ze die partij alsnog laten zien.

Als hij met dezelfde instelling de octagon instapt als zijn laatste wedstrijd, kan hij beter thuis blijven.

Gilbert Yvel is een van de beste vechtsporters die Nederland ooit heeft voortgebracht.
Gewonnen van grote vechters als een Joop Kasteel, Bob Schreiber, Valentijn Overeem etc.
Het zou best kunnen dat die zijn beste tijd heeft gehad, dat maakt immers elke topsporter mee, op een gegeven moment is het gewoon op.
Maar hij gaat zeker de geschiedenisboeken in als een van de grootste vechtsporters die Nederland ooit rijk was.

Ik ben altijd een bewonderaar van hem geweest, als Yvel vecht dan weet je dat je spektakel kan verwachten.
Melvin Manhoef is een beetje van het zelfde kaliber.

Gilbert Yvel is een van de beste vechtsporters die Nederland ooit heeft voortgebracht.
Gewonnen van grote vechters als een Joop Kasteel, Bob Schreiber, Valentijn Overeem etc.
Het zou best kunnen dat die zijn beste tijd heeft gehad, dat maakt immers elke topsporter mee, op een gegeven moment is het gewoon op.
Maar hij gaat zeker de geschiedenisboeken in als een van de grootste vechtsporters die Nederland ooit rijk was.

Ik ben altijd een bewonderaar van hem geweest, als Yvel vecht dan weet je dat je spektakel kan verwachten.
Melvin Manhoef is een beetje van het zelfde kaliber.

Beetje nuchter kijken zou ook geen kwaad kunnen. De grote leagues uit die tijd waren Pride en UFC. Joop heeft er niet in gevochten, Bob 0-3 in pride(tegen wanderlei wel, maar totaal gedomineerd), en Valentijn is 0-4 in Pride tegen geen grote namen. Dan ben je geen wereldtop of subtop. Dus mijn standpunt blijft geldig.

El Guapo en Alistair waren/zijn de beste MMAers van Nederland. El Guapo was en Alistair is wel absolute wereldtop. Yvel en Manhoef zitten daaronder, ik rank Schilt nog boven hen. Manhoef zou een topper zijn als zijn groundgame niet zo zou zuigen.

Thai en kickboksers is een ander verhaal, daarin ruleert Nederland.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven