AndroidHealthClinic

wat dragen jullie tijdens trainen?

met kleren zul je nooit echt breed worden.

in je blote fl**ker moet het!(om de barbell op te vangen moest ie vallen)

Basketbal schoenen, basketbal short of lekker losse nike of everlast trainingsbroek en een nike air jorden basketbal shirt. Ben beetje een poser ik geef het toe :)! en trouwens beetje verslaafd aan basket schoenen kopen :)

Basketbal schoenen, basketbal short of lekker losse nike of everlast trainingsbroek en een nike air jorden basketbal shirt. Ben beetje een poser ik geef het toe :)! en trouwens beetje verslaafd aan basket schoenen kopen :)

Weet je zeker de ambities alleen bij BB en niet bij BB liggen?:D

on:
nike zaalvoetbalschoenen, korte sportbroek of jogginsbroek, t-shirtje of hemd.

Ook nike zaalvoetbalschoenen, zwart t-shirtje, korte broek op benen dag anders een adidas sportbroek.

Converse Allstars, korte dunne sokken, zwarte Adidas Jogging broek. en een powershirt.

heb een tas bij me met een powerbelt, fles water en een beker Wheyshake met koolhydr.
soms amino explode, en een pak chcomelk en een banaan

oja een handdoek.

Weet je zeker de ambities alleen bij BB en niet bij BB liggen?:D

on:
nike zaalvoetbalschoenen, korte sportbroek of jogginsbroek, t-shirtje of hemd.

Ben ik te klein voor met mijn 1m75, nu is mijn kleine gestalte juist een voordeel :D

adidas-broek zwart
blauw of een wit halterhemd
halfhoge nike -schoenen zwart

nike sportschoenen
Joggings/trainingsbroek, zwart of grijs
t-shirt of een lang shirt ( airco in gym is soms kapot )

In mijn baggers sportschool is verboden om in halterhempjes te lopen of sleaveless shirts T_T

meestal in de zomer korte broek winter trainingsbroek met t-shirt en men nikies :D

zomer of winter : voetbalshort , tanktop met asics running shoes

grappenmaker :D

:loopband: ik ga denk ik op mijn bergschoenen vandaag, goed voor benen!
Nee geintje idd...;) tis vroeg op de zondag dus ff lolletje...

:D.....met deze schoenen kan ik lopen want op zaalvoetbalschoenen ging ik helemaal kapot.

wtf zijn cardioschoenen

hoe minder kleren hoe beter vind ik. je spieren kunnen zien brengt enkel maar motivatie met zich mee.

Draag zelf ook liever zo min mogelijk, maar niet om me spieren te zien. Vind het vrijer en minder beperkend. Zeker bij de squat.

Dus ik loop meestal rond in me boxers en een t-shirt, mouwloos shirt en meer niet. Relaxte van thuis trainen ;)

Terug
Naar boven