MuscleMeat

wat drinken jullie als je op stap bent..

Luister is naar Arnold BB"ers. "Milk? Real men drink beer''.

Pils en in financieel gunstige tijden af en toe wat bacootjes

een bump van 5 jaar, hoe doe je het? zoek je naar het oudste topic ofzo?

ikzelf durf al eens een duvel te drinken;)

gewoon pilsen ! of goldstrike

Bacardi cola. Ik vind dat één avond in de week wel genoten mag worden van het 'jong zijn'. Op je voeding letten is één ding, maar om dan je avondje stappen met vrienden op spa blauw te blijven teren vind ik behoorlijk onzin. Als je graag een pilsje lust (in mijn geval baco), neem je er drie of vier en dan stop je.

Bacardi cola. Ik vind dat één avond in de week wel genoten mag worden van het 'jong zijn'. Op je voeding letten is één ding, maar om dan je avondje stappen met vrienden op spa blauw te blijven teren vind ik behoorlijk onzin. Als je graag een pilsje lust (in mijn geval baco), neem je er drie of vier en dan stop je.
True is dit, maar toch zou ik (ook al lijkt het idioot) het bij Spa Blauw laten :rolleyes:

Als je voorkeur uitgaat na spa blauw zou ik dat van mijn vrienden respecteren (die sporten ook actief). Maar mijn keuze voor mijzelf is dat ik na een week trainen mezelf wel mag trakteren op een aantal drankjes ;) indien het gezellig is natuurlijk.

Dit neemt niet weg dat ik toch wel regelmatig de bob ben en dus weekenden oversla en het dan doe met frisdrank ;)

3/4 Bier,
Daarna 1 bier met jenever erin(Ja gewoon erin gooien:D)

en daarna gewoon lekker aan de Cola

Spa'tje :D

Water voor de dorst, redbull light met G voor de roes.
Alcoholische dranken lust ik toch zowiezo niet graag.

Moedermelk, :) dan wordt ik helemaal lam, myn matties drinke dat ook, dus drink ik het ook, anders hoor ik er niet bij. :)

Alcohol: enkel vodka. Geen zorgen over schuim in de maag, bierscheten, overbodige caloriën...

als ik op cafe ga is het meestal cola light of en soms iets anders maar in light. als ik echt uit ga dan is het alles met alcohol. behalve vodka man das slecht spul gewoon slecht.

spiritus

cola light :P

Ik zit dus een beetje met hetzelfde probleem...
Ben sinds kort ECHT serieus aan het trainen gegaan maar hou ook nogal van drinken, het is tegenwoordig zo erg dat ik ieder weekend blackouts heb zowel vrijdag en zaterdag, nu weet ik dat dit erg slecht is maar word er niet over overdreven aangezien het maar 2 dagen zijn en ik de rest van de week gezond leef..

bier, bier, boswandeling:D

Terug
Naar boven