MuscleMeat

wat drinken jullie tijdens het trainen?

kloontje van het "wat drink je nu topic"

water

water, soms als ik erg honger krijg een AAtje met whey banaan halverwege..

Flesje Aquarius "Ice Blast" 500 ml en dan nog water.
Soms wanneer ik me slapjes voel, door te weinig tijd voor eten, drink ik tijdens de training ook nog Max Carb, een soort van energiedrankje.

water , Go Fast , of super burner van maximize

water,
niets is lekkerder dan water tijdens de training

Gr.

Water

2l water (soms aangevul met 1l melk)

Bier. Soms water.

Toch weer iemand die melk drinkt tijdens het trainen... Drink je het vanwege de eiwitten ofzo, of train je er beter op? Als dat zo is moet ik het ook maar es proberen. :D

Lijkt me niet echt ideaal, aangezien je lichaam het ook moet verteren. Wat op z'n beurt weer de prestaties negatief kan beinvloeden..

dat was een grapje :P

Training is maar 45 minuten en ik drink niets, vlak na de training voor ik naar huis ga drink ik water.

In mijn vorige leven als gevechtsporter dronk ik echt wel bier tijdens de training (geen grapje), moet wel bijzeggen was toen flink wat jaartjes jonger en kon mijn trainingen zeer goed afwerken. Nu hou ik mij maar van de alcohol weg.

In mijn vorige leven als gevechtsporter dronk ik echt wel bier tijdens de training (geen grapje), moet wel bijzeggen was toen flink wat jaartjes jonger en kon mijn trainingen zeer goed afwerken. Nu hou ik mij maar van de alcohol weg.

Wat is daar het nut van?

Terug
Naar boven