- Waardering
- 2
ik vind hem op het filmpje wel degenlijk mega groot manKaLe zei:in dat filmpje vind ik hem niet zo groot.. die triceps zijn wel monsterlijk. Alleen op deze foto KABOEM!![]()
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vind hem op het filmpje wel degenlijk mega groot manKaLe zei:in dat filmpje vind ik hem niet zo groot.. die triceps zijn wel monsterlijk. Alleen op deze foto KABOEM!![]()
![]()
rtodeep zei:hoelang is die in cm?? want vind 95kg vrij zwaar en 115kg off season
KaLe zei:in dat filmpje vind ik hem niet zo groot.. die triceps zijn wel monsterlijk. Alleen op deze foto KABOEM!![]()
![]()
Jij wil maar al te graag dat ik me aan de AAS vergrijp heaxestream zei:Bro, als jij aan de AS gaat ben je over een jaar of drie echt een monster.

Ja idd. Ik vond dat idee van Lauwe (dacht ik?) best goed. Hem opsluiten in een hokje, vol spuiten met AAS en constant eten toewerpen. Zo'n beest kweken in de kelder.axestream zei:Bro, als jij aan de AS gaat ben je over een jaar of drie echt een monster.
Markywannabee zei:hij was blijkbaar 18 toen de het filmpje maakte
hij is nu 21 of zo
[Link niet meer beschikbaar]
edit
karma?

benchMarc zei:Ja idd. Ik vond dat idee van Lauwe (dacht ik?) best goed. Hem opsluiten in een hokje, vol spuiten met AAS en constant eten toewerpen. Zo'n beest kweken in de kelder.

Zelda zei:
Moet ik mijn stadsgenoot ff vangen voor jullie dan?

Ryu zei:netjes hoor, ik kom wel beetje in de buurt maar zijn kuiten lopen wel stuk beter dan die van mij.
geen idee hoe zijn kuiten lopen eigenlijk
Markywannabee zei:geen idee hoe zijn kuiten lopen eigenlijk
en in de buurt komen ja dat komen we allemaal ahahahaha

KaLe zei:Jij wil maar al te graag dat ik me aan de AAS vergrijp he![]()

ahaha grapjas!Ryu zei:Ik had het over het fysiek van die kerel..
Jouw fysiek komt meer in de buurt bij de dikte van de stang waarmee hij zijn chin ups doet![]()
KaLe zei:

Rob G zei:Mja ik vind altijd dat mensen hier zich toch vaak een beetje verkijken op massa. Die gast is echt wel ff ****ing groot hoor. En zo'n fysiek is imo echt bijna niet natural te halen, zeker niet voor iemand die 18 is!
Altijd als je een grote gast ziet dan zie je allemaal reply's met 'makkelijk natural haalbaar' enz. Maar er zit hier niemand die natural zo'n fysiek heeft, terwijl er toch een paar duizend leden hier zitten. Zo makkelijk is het dus blijkbaar niet.
Ennuh, Ryu, wanneer wordt al die stoere praat eens bewezen...?![]()