AndroidHealthClinic

wat een fysiek op die leeftijd

Dude is zekers vet groot ja, ook op het filmpje. En zeker niet natural. Maar nog steeds rete goed!

axestream zei:
Bro, als jij aan de AS gaat ben je over een jaar of drie echt een monster.
Ja idd. Ik vond dat idee van Lauwe (dacht ik?) best goed. Hem opsluiten in een hokje, vol spuiten met AAS en constant eten toewerpen. Zo'n beest kweken in de kelder.

Markywannabee zei:
hij was blijkbaar 18 toen de het filmpje maakte
hij is nu 21 of zo

[Link niet meer beschikbaar]

edit

karma?

jezus ****ing kneus, waarom vraag je om karma voor zoiets?

En dan maak je er ook nog speciale edit voor :rolleyes:

benchMarc zei:
Ja idd. Ik vond dat idee van Lauwe (dacht ik?) best goed. Hem opsluiten in een hokje, vol spuiten met AAS en constant eten toewerpen. Zo'n beest kweken in de kelder.

:roflol:

Moet ik mijn stadsgenoot ff vangen voor jullie dan?

netjes hoor, ik kom wel beetje in de buurt maar zijn kuiten lopen wel stuk beter dan die van mij.

• Topic Starter Topic Starter
Ryu zei:
netjes hoor, ik kom wel beetje in de buurt maar zijn kuiten lopen wel stuk beter dan die van mij.
??? geen idee hoe zijn kuiten lopen eigenlijk:D

en in de buurt komen ja dat komen we allemaal ahahahaha

Markywannabee zei:
??? geen idee hoe zijn kuiten lopen eigenlijk:D

en in de buurt komen ja dat komen we allemaal ahahahaha

Ik had het over het fysiek van die kerel..

Jouw fysiek komt meer in de buurt bij de dikte van de stang waarmee hij zijn chin ups doet :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ryu zei:
Ik had het over het fysiek van die kerel..

Jouw fysiek komt meer in de buurt bij de dikte van de stang waarmee hij zijn chin ups doet :rolleyes:
ahaha grapjas!
ik had het niet daarover hoor ik had het oveer jou fysiek en het zijne ahahaha

Die vent kan heus wel naturel zijn hoor! Maar het is zo verdomd lastig om die gewonnen spiermassa te behouden wanneer je droogt traint. Vlat toch best mee hoe groot hij is?

Groot voor z'n leeftijd, aas of niet, knappe fysiek. Zie hier ook de kunst van de wedstrijdvoorbereiding. Hij lijkt op het podium gewoon 3x zo groot, knetterhard en goede bruining!

Watch out voor Ryu, hij gaat jullie verbazen!!;)

Ik geloof wel dat hij naturel is, ik train ook momenteel met een jochie van net 17, en die had al een lichaam op zijn 16de zonder enig gewicht te hanteren waar menig DBB enkel maar van kan dromen, btw hij bencht momenteel 140 kg bij een gewicht van 87, na een jaartje trainen en ivm voeding is hij ook niet het grootste genie. onderschat gewoon iemands genetica niet.

Mja ik vind altijd dat mensen hier zich toch vaak een beetje verkijken op massa. Die gast is echt wel ff ****ing groot hoor. En zo'n fysiek is imo echt bijna niet natural te halen, zeker niet voor iemand die 18 is!

Altijd als je een grote gast ziet dan zie je allemaal reply's met 'makkelijk natural haalbaar' enz. Maar er zit hier niemand die natural zo'n fysiek heeft, terwijl er toch een paar duizend leden hier zitten. Zo makkelijk is het dus blijkbaar niet.

Ennuh, Ryu, wanneer wordt al die stoere praat eens bewezen...? :p

Rob G zei:
Mja ik vind altijd dat mensen hier zich toch vaak een beetje verkijken op massa. Die gast is echt wel ff ****ing groot hoor. En zo'n fysiek is imo echt bijna niet natural te halen, zeker niet voor iemand die 18 is!

Altijd als je een grote gast ziet dan zie je allemaal reply's met 'makkelijk natural haalbaar' enz. Maar er zit hier niemand die natural zo'n fysiek heeft, terwijl er toch een paar duizend leden hier zitten. Zo makkelijk is het dus blijkbaar niet.

Ennuh, Ryu, wanneer wordt al die stoere praat eens bewezen...? :p

ik praat nergens stoer.. Doe maar keer poseer lessen mee op vrijdag! :thumbs:

Terug
Naar boven