MuscleMeat

Wat er van me over is

axestream

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
5
..na 6 maanden niet trainen en ellende:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:(

genoeg gebulkt dus, begin met een cutschema en terugtrainen

:cool:

Hmm heb je gewoon je eetschema aangehouden en niet getraint?

Hoeveel kg ben je nu eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
Mouzer zei:
Hmm heb je gewoon je eetschema aangehouden en niet getraint?

Hoeveel kg ben je nu eigenlijk?

Lijkt wel alsof ik een gewoon schema heb aangehouden, maar dat is niet zo. Niet getraind, wel veel crap gegeten. Weeg nu 102kg waarvan heel veel vet. lol

Laatst bewerkt:
**** wat een vet... je ziet er uit als een powerlifter man :D

Waarom eet je zo veel als je weet dat je niet traint ?

Lijkt mss stom van hem maar wacht tot je zelf door een blessure niet kan trainen en je bent gewoon van 3000+ cals per dag te eten :D

Ga powerliften zou ik zeggen :D
Nee grapje ik zou gewoon gaan cutten want er zit vast nog wel genoeg spiermassa onder ;)

t*ring ik hoop niet dat dat ook bij mij gaat gebeuren :(

klote man, heb je nog een foto van hoe je er eerst uitzag?
als je weer gaat beginnen zou ik er eerst een procentje of 10 afcutten en dan je verloren massa weer terugwinnen, want volgens mij had je al aardig wat opgebouwd!

succes!

damn heb je geen pic hoe je eruit zag voor je stopte ?

dit suckt wel

Dapper dat je foto's post!

Als je er weer voor kunt gaan, kan ik me niet voorstellen dat het niet meer goed komt!

Je hebt nog heel veel spiermassa behouden, gewoon gaan cutten en voor je het weet ben je weer op het oude niveau :thumb:.

Gewoon ff gaan cutten... volgens mij heb je veel massa weten te behouden...

je moet t zo zien, t kan alleen nog maar beter!

maar komt wel weer goed.. want als jij traint, ga je ervoor !

t*ring klote foto's laden niet

Moen zei:
Lijkt mss stom van hem maar wacht tot je zelf door een blessure niet kan trainen en je bent gewoon van 3000+ cals per dag te eten :D
Zelfs als je dat niet gewoon bent kan het een ellende zijn. Zelf kan ik me niet motiveren om van de junk te blijven :D . Al ga ik proberen wat vet kwijt te spelen tegen ik weer mag beginnen. Spiermassa behouden is geen issue meer, die is weg.

Maar hier zit de spiermassa er duidelijk nog wel, al is ze aardig ingepakt. Dat wordt flink cutten. Heb je meteen een serieuze uitdaging voor het nieuwe jaar.

Maak je niet druk axe! Als je weer ff goed bezig bent ben je zon weer op je oude nivo! Of zelfs nog beter :thumbs:

Gewoon lekker de draad weer oppakken en beginnen cutten. Met zoveel massa onder die vetlaag verbrand je het spek zo!.

Xtreme_BODY zei:
Maak je niet druk axe! Als je weer ff goed bezig bent ben je zon weer op je oude nivo! Of zelfs nog beter :thumbs:

Vind ik ook, je bent gauw weer op niveau. Je hebt een goede basis en dat is nog altijd te zien.

Succes

• Topic Starter Topic Starter
DumphuiZ zei:
Je hebt nog heel veel spiermassa behouden, gewoon gaan cutten en voor je het weet ben je weer op het oude niveau :thumb:.

Ik maak me er ook niet zo heel erg druk om. Zoveel massa heb ik ook weer niet weten te behouden. M'n armen zijn van 46cm naar 41cm gegaan.

In eerste instantie viel ik ernorm veel af door de medicijnen. In de eerste zes weken ging er 7kg af. Over een maandje of 4 hoop ik er weer acceptabel uit te zien, maar ik dacht ik laat jullie eens zien wat je allemaal kan overkomen in korte tijd. :D

Terug
Naar boven