Fitness Seller

Wat er van me over is

gaat allemaal goed komen. Ik kon je oude foto's nog herinneren, was toch prima! En onder dat vet zal nog aardig wat massa zitten!!!! Houd ons op de hoogte!

hey gozer, dit gaat echt wel goedkomen hoor! je hebt echt nog wel veel spiermassa over.(ik ben er jaloers op) Als je weer gaat trainen wordt het toch gauw weer voller en strakker..

Keep it up!

Dit is dus echt helemaal geen probleem!! IK geloofde het in eerste instantie ook allemaal niet zo van dat spiergeheugen maar het gaat gewoon echt super snel!! ook al doe je niet eens zoveel. die cm's in de armen heb je er in 6 weken zo goed als weer op let maar op.
Gewoon een tijdje consequent zijn en regelmaat en na drie maanden schrik jeje dood wat er met je lichaam gebeurt (ik heb achteraf spijt dat ik geen foto's gemaakt heb voordat ik weer kon beginnnen, omdat ik em toen zo klein voelde).....

suc6

Het enige probleem is misschien het vet. Ik kan me goed inbeelden dat je door spiergeheugen snel je spiermassa terughebt, maar vetverbranding gaat redelijk traag. Maar traag gaat ook :D .

Tja... Zo kan het ook gaan. Als ik 6 maanden niet train ben ik weer zo'n miezerige breekbare ecto als vroeger, wat ik ook eet.

Jij komt er wel weer, ff cutten en daarna rammen :)

mmm, wat is er al gebeurt kerel??

Ik hoop dat het weer helemaal goed komt. Je zag er best wel goed uit veel succes in iedergeval en houd ons op de hoogte

axestream zei:
Eerst aan de prozac waar ik echt doodziek van werd (heb ik altijd in het begin), toen een operatie in eind juli en een tweede operatie in november. Beide operaties hadden te maken met het zgn logesyndroom/shin splints. Beide beentjes zijn nu weer in orde. :)

Waarom aan de prozac?

Cutten vindt ik persoonlijk meer voor mensen die aan wedstrijden doen.
Jij hebt zo een goed fysiek,. als je ff weer er tegen aan gaat dan kan je zo mee doen met de sterkste man van Nederland :D

Ach bro, je hebt gewoon zware botten! ;)

Neej maaruh, ik zou gewoon weer ff lekker hard gaan pompen in combinatie met wat cardio. Ik denk dat je dan zo weer terug naar je oude fysiek gaat. Suc6 iig!!! :thumbs:

fftjes gewoon beetje laag in je Kcal zitten (200-300 kcal onder je onderhoud) ff paar maanden beulen en je bent zo weer rockhard :thumb:

benchMarc zei:
Tja... Zo kan het ook gaan. Als ik 6 maanden niet train ben ik weer zo'n miezerige breekbare ecto als vroeger, wat ik ook eet.

Idd, dat heb ik ook. Meeste mensen worden dikker als ze niks meer doen, ik wordt waarschijnlijk weer smaller en rond mn middel dikker.

Ik heb groot respect voor iemand die foto´s plaatst, helemaal dit soort foto´s... respect bro!!!

Maarehh.. gaat goedkomen.. Denk dat je tegen de zomer al gerust je shirtje uit kan trekken en iets hebben om trots op te zijn..( je hebt nog spiermassa en met je spiergeheugen moet alles goed komen)... Alléén aan je vet percentage werken... als dat goed komt..dan komt de rest zekers goed..

Succes...

Socrates zei:
Ik heb groot respect voor iemand die foto´s plaatst, helemaal dit soort foto´s... respect bro!!!

Maarehh.. gaat goedkomen.. Denk dat je tegen de zomer al gerust je shirtje uit kan trekken en iets hebben om trots op te zijn..( je hebt nog spiermassa en met je spiergeheugen moet alles goed komen)... Alléén aan je vet percentage werken... als dat goed komt..dan komt de rest zekers goed..

Succes...

Goede post! :thumb:

Hey Axe Homes. Volgens mij zit er zit er nog zat goeie massa onder bro. Ff wat droger worden en weer flink pompen als vanoud en je bent met 3 maandjes weer helemaal de ouwe :thumb:

Socrates zei:
Dat is de Arnold methode. Die is gericht op de bikkelharde confrontatie, Arnold liep een periode alleen nog maar in korte broeken zodat iedereen zijn veel te kleine kuiten kon zien. Dat was goed voor de motivatie. :D

Maargoed, volgens mij zie je er prima uit. Alleen kan je dat niet zien door een laag spek. Dus cutten bro!
En zoals Socrates al aangaf zal je tijdens het cutten toch wat spieren winnen dankzij het spiergeheugen.
Dus ga er tegenaan! Dan kan je over een paar maanden foto’s laten die een geweldige transformatie laten zien. :)

Ik hou toch wel van je hoor :)
Effe je tanden erin zetten (of juist niet hehehe) komt allemaal goed!

X D.

Ja, iedereen gaat weer terug naar z'n oorspronkelijke postuur met de tijd dat er niet getraind wordt. Vooral bij de taille en armen is dat bij mij duidelijk te zien dan. Maar gewoon opnieuw cutten en dan knallen. :)

gelukkig bestaat er zoiets als spiergeheugen!

zet hem, als je tenminste weer gaat trainen? :)

Terug
Naar boven