ramonovietsj
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
i agreeChewie zei:Damn eindelijk iemand die dikker is dan ik
Maar goed...hmmz wat heb je eigenlijk gehad, waardoor je niet kon trainen en een michelin mannetje werd?

axestream zei:Eerst aan de prozac waar ik echt doodziek van werd (heb ik altijd in het begin), toen een operatie in eind juli en een tweede operatie in november. Beide operaties hadden te maken met het zgn logesyndroom/shin splints. Beide beentjes zijn nu weer in orde.![]()

benchMarc zei:Tja... Zo kan het ook gaan. Als ik 6 maanden niet train ben ik weer zo'n miezerige breekbare ecto als vroeger, wat ik ook eet.
Socrates zei:Ik heb groot respect voor iemand die foto´s plaatst, helemaal dit soort foto´s... respect bro!!!
Maarehh.. gaat goedkomen.. Denk dat je tegen de zomer al gerust je shirtje uit kan trekken en iets hebben om trots op te zijn..( je hebt nog spiermassa en met je spiergeheugen moet alles goed komen)... Alléén aan je vet percentage werken... als dat goed komt..dan komt de rest zekers goed..
Succes...
Dat is de Arnold methode. Die is gericht op de bikkelharde confrontatie, Arnold liep een periode alleen nog maar in korte broeken zodat iedereen zijn veel te kleine kuiten kon zien. Dat was goed voor de motivatie.Socrates zei:Ik heb groot respect voor iemand die foto´s plaatst, helemaal dit soort foto´s... respect bro!!!

Dani zei:Ik hou toch wel van je hoor
Effe je tanden erin zetten (of juist niet hehehe) komt allemaal goed!
X D.