MuscleMeat

Wat er van me over is

• Topic Starter Topic Starter
acidreign zei:
damn heb je geen pic hoe je eruit zag voor je stopte ?

dit suckt wel

Helaas ben ik veel pics kwijtgeraakt, maar hier zijn er een paar:

[Afbeelding niet meer beschikbaar] (maart 2003)
[Afbeelding niet meer beschikbaar] (zomer 2003)
[Afbeelding niet meer beschikbaar] (maart 2004)
[Afbeelding niet meer beschikbaar] (mei 2004)
[Afbeelding niet meer beschikbaar] (mei 2004)

[Afbeelding niet meer beschikbaar] (het begin van 't einde juli 2004)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Komt allemaal best weer goed.

Je bent redelijk groot geweest.
Denk aan het 'memory-effect', als je eenmaal een bepaalde hoeveelheid spiermassa hebt gehad en je verliest het weer, dan heb je veel minder tijd nodig om weer op het oude peil te komen.
Heb het zelf ook meegemaakt! Als je er weer hard tegenaan gaat zit je snel weer op het oude niveau. ;)

Damn eindelijk iemand die dikker is dan ik :P

Maar goed...hmmz wat heb je eigenlijk gehad, waardoor je niet kon trainen en een michelin mannetje werd?

Gaat helemaal goed komen Axestream, paar maandjes trainen en jij bent weer op je oude niveau.

He Axestream: Kop op! Jij gaat je hier gewoon weer uitredden! Ga ervoor, ik ben ervan overtuigd dat je over een maand of 5 weer de man bent! :)

Chewie zei:
Damn eindelijk iemand die dikker is dan ik :P

Maar goed...hmmz wat heb je eigenlijk gehad, waardoor je niet kon trainen en een michelin mannetje werd?

Eerst aan de prozac waar ik echt doodziek van werd (heb ik altijd in het begin), toen een operatie in eind juli en een tweede operatie in november. Beide operaties hadden te maken met het zgn logesyndroom/shin splints. Beide beentjes zijn nu weer in orde. :)

Ah ok...naja beter dat ze weeer in orde zijn, dan weet je ten minste waarom je er zo uitziet en dat je weer kan gaan knallen!

Gewoon goed cutten en alles komt terug netjes zpals het moet en daar ben ik van overtuigd.....je hebt nog redelijk veel massa om zolang stil te zitten...en als je die niet bent kwijtgeraakt tijdens stop zal je die ook wel niet kwijtgeraken door te cutten.
Tevens is er ook zoiets als spiergeheugen...en homeer spiermassa je hebt hoe rapper je vet verbrand dus...binnen 6 maand sta je terug volledig in orde volgens mij.
Ik hoop het voor jou.... ;)

grtrz wimpy :)

Jammer man, je zag er voor heen wel big uit zeg. Ik hoop dat het je lukt om dat weer te bereiken veel succes ermee en misschien maar wat minder eten en wat meer vet verbranden?

dude kijk naar de foto's hoe je eruit zag! :) Werk daar gewoon weer naartoe met het volste vertrouwen. Spiergeheugen zal je helpen! binnen no-time zit jij weer op je oude niveau! :thumbs:

axestream zei:
Beide operaties hadden te maken met het zgn logesyndroom/shin splints.

Zijn shin splints een (in)direct gevolg van het logesyndroom ?

Voor zover ik weet heeft het logesyndroom met spierknellingen te maken doordat het membraan zich niet goed kan uitzetten.

oei :(

beter dat je weer kunt knallen kerel! je zit zo weer op je oude niveau :)

Werk aan de winkel! Niets meer en niets minder.

Erg erg dapper dat je deze foto's durft te posten.. Toch vind ik het vreemd, omdat ik ook een vriend had die trainde 4 maanden niet en enigste wat er bij hem gebeurde was dat ie lichter en droger werd ... beetje omgekeerde dus of heb je 6 maanden lopen junken ofzo?

ligt er natuurlijk net aan. Ik denk dat axe richting endo gaat. Iemand die meer ecto is, zal juist veel verliezen.

JA en als je lekker blijft kanen met de feestdagen enzo...tja :)

Komt helemaal goed BIG AXE!

In elk geval welkom terug. :D

Live hard Die Strong!!! vergeet dat niet!~

Deze jongen houdt inderdaad van lekker eten. :D

Terug
Naar boven