AndroidHealthClinic

Wat er van me over is

je bent zo weer okay kerel !

cuttn ,de musclemass is nog ferm, en zo vast weer huge ...

BEEUUULLEEEN !!! :lifter:

Iedere bodybuilder krijgt vroeg of laat tegenslagen te verwerken..daar zijn we mens voor ook al denken we soms half machine te zijn :D

Het is juist ons BB-instinct wat ons er weer toe zet het proces weer in gang te zetten..de beloning die je krijgt als je weer daar bent waar je wil zijn zal dan ook des te groter zijn. Tegenslagen verwerken zowel geestelijk als lichamelijk maakt je alleen maar sterker!

Ik weet niet wie deze quote in zijn sign had staan maar ik ben het er volledig mee eens:

The mind powers the body!

Succes Axe!

Ik zou me niet specifiek richten op de bulk.

Lekker gaan trainen en dan kijken wat er nog in zit. En me naar verloop van tijd maar weer druk gaan maken over cutten...

P.S.: respect voor het plaatsen van de foto's

haha humor, idd ik zou gaan cutten al sik jou was. Koop een fiets ;) pallet met ephidrine pallet koffie, en binnen 3 weken ben je weer up to date

• Topic Starter Topic Starter
nasty^PhysIc zei:
haha humor, idd ik zou gaan cutten al sik jou was. Koop een fiets ;) pallet met ephidrine pallet koffie, en binnen 3 weken ben je weer up to date

Ik train voorlopig even lekker. Meteen met cutten beginnen lijkt me niet verstandig.

eerst lekker weer gaan trainen, probeer gewoon normaal te eten, niet teveel druk op jezelf leggen, heb je geen zin dan ga je niet. je zal zien dat je lichaam enorm snel de boel oppakt en je verbranding wordt meteen effectiever en als je weer traint zal je ook gezonder gaan eten. maar vooral nu niet teveel druk op jezelf leggen en teveel moeten.

Terug
Naar boven