MuscleMeat

Wat eten jullie om bij te komen in gewicht?

Liever niet aankomen door vettig troep, zoals patat, frikadellen, pizza. Oftewel junkfood waarin veel verzadigde vetten inzitten.

Je kan liever aankomen door meer complexe koolhydraten te eten die in brood, havermout, aardappelen, rijst etc zitten.

Verder voldoende onverzadigde vetten eten die ook nog eens calorierijk zijn: Olijfolie, walnoten, hazelnoten, pindakaas etc.

Als je van bovenstaande 2 componenten een aanzienlijke hoeveelheid gebruikt, moet het lukken om op een relatief gezonde manier aan te komen.

Liever niet aankomen door vettig troep, zoals patat, frikadellen, pizza. Oftewel junkfood waarin veel verzadigde vetten inzitten.

Je kan liever aankomen door meer complexe koolhydraten te eten die in brood, havermout, aardappelen, rijst etc zitten.

aankomen = aankomen..

Hmm Ik vind het persoonlijk moeilijk om aan te komen dmv complexe kh dan door junk, Je moet altijd veel meer complexe KH nemen om aan een junkmaaltijd te voldoen (bicmac = 500 kcal, bord brinta met 500 ml melk ook) wat is makkelijker weg te krijgen? p:p

veel pindakaas!!! Eiwitten + goede vetten ^^ Op de boterham, in een shake...
Maar ben het ook beu vaak hetzelfde te eten hoor, en telkens te moeten rammen...

havermout, pasta, rijst, brood, vlees, vis, kwark + nog wat extra shakjes tussendoor.

Frikandelbroodjes.

Tegenwoordig met volle melk.

te veel om op te noemen... maar met name veeeeeeeeeeeeel carbs.

Hmm Ik vind het persoonlijk moeilijk om aan te komen dmv complexe kh dan door junk, Je moet altijd veel meer complexe KH nemen om aan een junkmaaltijd te voldoen (bicmac = 500 kcal, bord brinta met 500 ml melk ook) wat is makkelijker weg te krijgen? p:p

Ben je nou alweer voedingsadvies aan het geven?! :hamer: :rolleyes:

Ik eet meestal wel rond mijn calorisch onderhoud, als ik bij wil komen gooi ik er gewoon een paar boterhammen met pindakaas en paar glazen magere melk bij ;)

Jep; Havermout met honing ipv brood ;)

beton, diamant, ijzer, lood, baksteen, cement, kiezelstenen

Je moet je gewoon kapotvreten tot het je slecht wordt. Enige manier die ik ken. Junken doe ik niet aan, dus dan moet het maar zo.

Je moet je gewoon kapotvreten tot het je slecht wordt. Enige manier die ik ken. Junken doe ik niet aan, dus dan moet het maar zo.

+1
eenmaal gewend blijf je de hele dag door eten en honger hebben dus dan moet je nog weer meer gaan eten.

Terug
Naar boven