AndroidHealthClinic

Wat gaan jullie doen met koninginnedag?

Slapen eten wachten tot ik de volgende dag weer kan trainen.

niks, want ik ben een belg.:D

Uitslapen tot een uur of elf, en dan lekker naar het strand. Geen files, geen drukte, heerlijk!

Voor mij is Koninginnedag is een vrijbrief voor mensen om zich vrijuit debiel te gedragen en zich vol te gooien, hetzelfde geldt voor carnaval. Triest als je dat nodig hebt om "plezier" te maken.

Kijken naar het nieuws wat die gekke hollanders doen :D

Bier drinken, veel bier drinken.

Mss met de auto door de stad razen

Uitslapen tot een uur of elf, en dan lekker naar het strand. Geen files, geen drukte, heerlijk!

Voor mij is Koninginnedag is een vrijbrief voor mensen om zich vrijuit debiel te gedragen en zich vol te gooien, hetzelfde geldt voor carnaval. Triest als je dat nodig hebt om "plezier" te maken.
:who:

Ik ga me inderdaad debiel gedragen en volgooien, maar dat had ik zonder koninginnedag ook wel gedaan. (nacht nijmegen, dag arnhem)

Oh lord... Failpost van het jaar.

Weekendje met mijn meisje:D

In het vliegtuig stappen richting huis! Jammer dat ik koninginnedag mis dit jaar :(

niks bijzonders. Trainen, eten en slapen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

rusten..... chillen

trainen - eten - slapen

Terug
Naar boven