AndroidHealthClinic

Wat gaan jullie doen met koninginnedag?

Vanavond stappen, morgenavond ook en morgen overdag beetje rondhangen. En veel bier natuurlijk

In Amsterdam bier drinken en puur genieten van het leven :)

werken.

chilling killing

Uitslapen tot een uur of elf, en dan lekker naar het strand. Geen files, geen drukte, heerlijk!

Voor mij is Koninginnedag is een vrijbrief voor mensen om zich vrijuit debiel te gedragen en zich vol te gooien, hetzelfde geldt voor carnaval. Triest als je dat nodig hebt om "plezier" te maken.

:orly::stfu:

Lekker zuipen in het dorpje Lichtenvoorde. Vorig jaar Arnhem maar ik snap echt niet hoe mensen dat leuk kunnen vinden in die steden, wat een k*tzooi. Als ik naar een ander cafe wilde hoefde ik maar in de menigte te gaan staan, die ging als een wildwaterbaan door de straten en duwde je wel voort, als je dicht bij je cafe was moest je maar eens een weg proberen te banen naar de buitenkant zodat als je erlangs werd geduwd eruit kon springen...

Veel next mister O's hier. > Trainen-eten-slapen < pff ga eropuit en maak plezier ga zuipen ofso.

I'm with RingKing (tweede failpost van het jaar!)

Ga in ieder geval de drukte niet opzoeken, zie morgen wel wat ik ga doen.

Eerst even trainen, mits ik op tijd wakker ben... Daarna naar Arnhem, en heel veel biertjes nuttigen.

Eerst koninginnenacht maar eens overleven, daarna zien we wel verder.

Niets bijzonders...
Met de kids op zoek naar een kermis of ander leuks.
Verder oma en opa te eten.

Heb niet zoveel met koninginnedag.

I'm with RingKing (tweede failpost van het jaar!)

Ga in ieder geval de drukte niet opzoeken, zie morgen wel wat ik ga doen.
Waarom niet eropuit gaan met je camera? Wie weet gebeurt er wel wat spannends dat waar je zo even een fotootje van kan schieten!
En dan bedoel ik niet een auto die op een mensenmassa inrijdt en vervolgens tegen een monument aan knalt..

fappe

Meedoen aan de sterkste junior

eten borst slapen

Nacht groningen, dag Emmen.

Lekker nken met gestoorde chickies.

Waarom niet eropuit gaan met je camera? Wie weet gebeurt er wel wat spannends dat waar je zo even een fotootje van kan schieten!
En dan bedoel ik niet een auto die op een mensenmassa inrijdt en vervolgens tegen een monument aan knalt..

Oh ik ga er wel op uit met de camera denk ik maar niet om te wachten of er iets gaat gebeuren.

Op het Korenplein in Arnhem een bakkie kwark leeglepelen.

Terug
Naar boven